Cumu fà u rapportu cù u so matri?



Cumprendi ... Ùn hè sempre venutu da quì, ma quantu significa di noi è di i nostri queridos! Nuddu puderebbe crede chì ancu ùn puderà preoccupariate tantu ... Amichi, i culleghi, u maritu, i paisani sapiutu u mo caratteru forte assai bè. Ancu, à a vigilia di i vacanze d'annu, era tantu preoccupatu ... È perchè ùn pudia micca aduprà bè rigali boni per u mo maritu è ​​parenti. Anu compru per anticipazione. Ma era di scuntrà à l'annu novu in a casa di a so mamma. Questa circustanza hè struitu chì mi vulia divintà un babbalu è oculeti in u cunchju. Lu maritu di a mamma hè speciali: solu Mrs. Perfection - preparanu perfetta, cosci, filamenti è ancu ricordi cù una croce! E chì croce! Cumu si u car è acchapado! A me mamma è mi pruvatu à insignà. In ogni casu, finiscinu esse capace per rumpiri li dritti
solu per ella, ma à ella. Ùn hè ghjuntu senza noi. Probabilmente micca i piace i nostru appartamentu in u stilu tecnicu. A me mamma hà in adde à l'antichità. Hè wallpapers cun coluna è pórtiche in ogni locu, è l'ivy si chjappia nantu à i mura è ùn hè ancu un vapellu forch. Sutta u so murmuriu, a Sra Perfection embroces its masterpieces after dinner. E, sicuru, crede chì u figliolu hè assai afflittu da l'abbundanza di u metale è di u neru. Dopu tuttu u so maritu stessu hà sceltu chrome bar rack è lampari halògenu, hà sunnatatu di arrancià a nostra casa di manera diversa da quessa era fatta cù i so genitori. Ma hè permessu di dì chì a matri rumana hè chì l'Imperu hè l'autore di u nostru dissiminazione super stylish house?

Questu annu, u maritu è ​​u figliu accunsenu chì tutti iemu in luntanu l'annu novu. Nui cù a figghia fubbe ghjustu ghjustu davanti à u fattu. Dui anni fà, dopu à u matrimoniu, i ghjovani ghjùnghjenu in Praga, l'annata passonu cù i paisani di Marina. Ora quì ... Suremente a figliola accunsentia solu per escezione è in novu seranu cum'è una catena sporta. Hè a quistione, chì deve bisognu d'una veda d'annu?
Seigneur, cumu pò non vogliu per andà à questa "acropolis" di novu! Tuttu serà cum'è in una accuglienza cù a reina ... E a mo sughjura ùn ùn vi mancanu, chì significa chì a sera di a notte hà da sbaglià! Saria megliu per andà in un locu cù Romka sola o sughjettu in casa cù una buttiglia di frankovka, cum'è una volta in un maraviglioso cafe di Praga ...
Strange girl - a mio sorella! Ogni vota cuminciannu quandu eddu. E hà pruvatu à insignà! Forsi quandu s'hè relaxatu un pezzu, hè prestu in più ... Allora ùn, i mo dedru chjappi, sò in còllera. Dopu à quandu avuto i pruvate è micca per andà.
Ùn vogliu micca fà piglià à un cunflittu. Ci hè un sensu chì ella solu à odia à mè, è ùn aghju micca fattu nunda di male. Aghju datu u mo solu figliolu ... Sò pronto per amparà tutte ciò chì puderia. È à sensu?

Avà per l'annu novu per amparà ... Perchè perchè ellu? Ur, cumpratu una guida gastronomià! Dopu tuttu, avà averanu da andà, ma micca cù e mani. E ùn pudete micca fà un catu addiziunate: a vostra mamma hà avè rinfurzata un monologu longu annantu à i beneficii di a robba casera. I pigliate è fremenisce un pappagallo di pumu! Comu avemu manghjatu in una cafe di Praga! A bocca funnera! Mandaraghju dui cinni more à l'incuntrà à ella, ama!
Quandu intesu di u mo figliolu ciò chì a me figghia faraale hà avutu di finta d'esse felice. Eppuru, era assai scantata. Nuvellu, nunda cumerciu, è aghju esse culpitu, ùn importa ciò chì riclamanu. A pasta ùn hà micca bisognu! Ma se Marina decide una cosa ...
Allora ... A pani era cuparti di bumbuti ... Sarà magnificu! E manghi sò fragrances! Ancu Romka corse da a cucina.
"Ciò chì ti faci l'oliu, Marishka?"
"Guess it!" Aghju cambiatu. Tastò a pasta, ciuciva u so dete, è hà assicutatu in un pocu. Sona, hà abbuvatu, mi besava ...
"No, no, ùn hè micca ora!" I protestatu. - Ùn pudete micca micca u processu! Ùn ci hè micca cuntatu per voi - artu verissimu! Puderaghju a faccia di a to mamma chì vedi stu fabulosa è cusciottu!
"Cinderella chì site u mio!" Un amicu miraculariu!

Senza ùn scurdate micca: troppu boni - troppu male. Sò u megliu! Ma a mo mamma hè u megliu. E quandu avarete capì?
"Vai è ùn m'hà micca moltu", aghju risatu. "Ùn avete qualcosa di fà?"
- Sempre aggradisce assai per piacevule, hè questu tuttu è ùn vene micca.
"Questu tempu sera fora!" Ùn pudete micca dude! Aghju pigliatu tutti e capacità culinarii, piglià un postu dignitu vicinu à a vostra mamma perfetta!
Avemu l'abbracciami a mo matera. À volta ci hè statu cusì faciu ... "Mamma!" - sburrende
Quandu Marishka intrì in una grande boxa in i so mani, un suspiru di sullivazione scappava. Fuh! Sembra, questa ora u mo pensioni ùn hè micca veru!
- Parenti! - Aghju dettu, è a mo figliola solu smiled enigmatically.
"Quì, tenite u prisenti!" - è hà datu un marcu per u brocca. - Si sente da a matina finu à a notte in a vostra squadra ... Questu definiscemente aiutavvi à rilassate.
Ma la zitella spuntau sguillata, è, siccà u bastimentu di a mo manu, quasi u scorri à u cantonu vicinu à a perchè. Allora a notte sana era assai stintatu è taciturnu.
Eppuru, perchè deve bisognu di stu marcu stupidu? Hè assai più piacevule per leghje o vede una filmazione, pressu à Romka. No, a me mamma hà avè sustinutu solu cun benefiziu! È oghje ùn pudia aiutà à spoiling my mood! L'Anger sola risposta un pocu quandu aghju pututu u mo pezzu nantu à a tavula. "Allora tutti l'anu apprezzà! Capisce cusì!
Ùn ci hè dubite chì a biscuttina diliziosa era, aghju pututu tuttu in un grande bocca. Ma quannu aghju pigliatu un muccuni, aghju chjudeu in la gula tantu, aghju pigliatu u mio respiru. Apenu avutu tempu per arrivà à a cucina per drink un pocu acqua. Quand'era volta, Marina ùn era più in l'abitazione.

E cumu pudia riesce u spùtulu? Ci hè chì invece di cinnamone, ci era un curry cutidianu chì si truvò vicinu ... Banfi, postu di tuttu, da u listessu settore, è u culore di u gustu hè quasi u stessu ... sì, ancu duppu quantu era scrittu in a ricetta! E tutta a me mamma per avvalie i mio sforzi à a fini!
Aghju assittatu annantu à u passu, si stalla à lacrime. A Roma hà cullatu è fece cù un pate nantu à l'spalla. Ma rudely pushing his husband away, chianciava:
"Purtate a tòia, vai!" E i mio pedi nesta casa ùn sarà più!
- Eppo ... Allora, chì puderemu pudemu prupone à parlà cusì? A so mamma hà avutu firmatu in a porta, a so voce tremendu. - Ughjettivu, senza risentimentu è emozioni ... Questa gota supranava a tazza, è decisu di esse tuttu ciò chì hè accunciatu!
- Iè, finiscinu cumprà: Ùn aghju micca cusì! - a figliola li ghjustu u so gattivu per via di lacrimi. "E fate coccu bellu e ùn sapianu cumè di broddu, ma u vostru figliolu hè sempre felice cù mè! E ancu u regnu di u oghje ùn anu micca u nostru maritu!
- Cumu pò esse u marcu di u tapissimu distrughjenu u vostru matrimoniu? Sugnu i suggerisce chì imblette u vostru lettu cù ella? E dopu Marishka mi circundava cun una stupidazione è di sposta ... rissi. Sì, hè cusì cuntagienu chì u mo figliolu è ùn puderebbenu più nantu à quessa, è ancu culpiscenu. A scala semi scogliera si allighjà.
"Pensate chì ùn aghju micca vede Roma felice cù voi, a mo figliola? E ùn aghju micca averia aghjustatu per questu, ma ti trattanu cum'è a mo figliola, "dissi, rirennu. "Ma ùn importa micca quantu pruvatu, pigliate tuttu ostili". Ùn avete micca à crede, ma quandu parechji chì mi piace à voi altru ...

Quandu a mo matera parlava di l'odi, m'hà toccu cum'è un corrente. Aghju avvistu chì ella era troppu batta pè ottene a mio dispusizione, perchè ùn hà micca avutu, chì ella era ancu nerviosa. E sti missi inespettati amici di a figliola ... sò assai tocchi!
- Iè, chì un odiu! In contru, sò sempre vuliu gustu accussì! E voi ... Avete sempre infettutu ...
Ella disse dinò, asciugannusi i so miglii mucchi. E dopu, cum'è si sdruta di l'internu:
- Mom ...
Questa paredda spiegatu da a so stessa, senza sforzi. Prima chjamatu a me mamma hà avutu. Allora hè vinuta è si m'accucciasti. U mo core cuminciò a seguita è faciule, cum'è in a mo zitella.
"Ùn avete capìstivu, avemu un tè o micca? - u patri-a-legia nantu à a porta splende in un sonne. "Ma hè mè ... U tè hè tè, è una buttiglia di champagne aspetta à tutti". Ciò pari chì avemu qualchissia qualcosa di vìviri. Andate, famiglia, marchja marcia à l'appartamentu! Una o duie volte!