Mètode di crià i zitelli per i genitori

I sicicloni cresinu chì ci sò parechje normi è metudi simplici simplici per crià i zitelli per i so genitori chì sò adattati per tutti l'età, è di nudi chì anu deve esse cunsideratu secondu l'età di u figliolu maiò. U primu puntu di ricurdà è chì ci sò parechje visione differenti nantu à a famiglia di un unicu organizmu.

Avvicinamentu "paternalisticu" è metudi di crià i zitelli per i genitori implica chì i genitori sò grossi, intellienti, cavalli adulti senza teme è reproachari, è aiutà à aiutà i zitelli. In u quadru di questa struzzione, hè spessu cunsigliata di divividà l'attinzioni trà i zitelli per uguali, per ùn micca spiccà i diritti di u zitellu maiò, per ùn privà di i benefizii abituali - in quantu di cumunicazione (leghje un conte di fata per a notte, mantene nantu à e manigli) è materiali (ùn esegu micca dumandà à dà à u zitellu jucà).


L' approcchieritu "ecològicu" implica chì u zitellu fa mudifiche à a famiglia sana, in certi modi cambia l'omi di u genitori è u babbu in età, necessàmente affetta i rilazioni è e cunnessione trà i membri di a famiglia, è tutti averebbe bisognu è sustegnu. Stu approcciu suggerisce chì u zitellu più grande un participante equitivu in a custruzzione di una nova, in fattu, una famiglia. In generale, questu hè u percorsu più difficiu di quale hè difficiule di cunsigli, postu chì una famiglia "ecunomica" hè, sopratuttu, creativa individuali è colectiva cun un risultatu imprevisible. In ogni casu, hè presumitu chì qualsiasi prucessi in sta famiglia pò esse usata per u crescita di tutti i so membri, individually è in generale.


L'urdite "autoritariu" di metudi di crià i zitelli per i genitori suggerisce chì u zitellu in età più vanu in l'ambiente creatu da l'adulti. Cusì, a so cumpagnia hè di aghjurnà è di piglià tutte e decisioni di i genitori. Avà stu mudellu ùn hè micca "in moda", ma invece assai famiglie esistanu perchè cusì u modu, è micca sempre turnà da malumu: a vita in un rigidu è entendible à u quadru di u zitellu ùn hè micca difficult before the beginning of the transition age. E ùn hè micca sempre u zitellu hè suprannunatu da un scurdate forte - assai dependerà di e circonveniente in quale a famiglia vive, è i traczii di personalità di u zitellu.


Famiglia "Infantile" implica chì e decisioni à i membri di a famiglia sò presi da un altru. Amami è aviani decide si secondu u puderanu "tirone" un nété més. I parechji spessu dumanninu à u zitellu "permesso" per dà nascita à un fratellu o fratellu, facendu per piglià una certa responsabilità per ellu per ellu stessu.

Parechji parenti crenze chì un zitellu chì hà sei mesi è ligne più mai hè incapatu di capì a notizia chì avarà esse un altru figliolu in a famiglia. Dunque, ùn hà micca infurmatu di ciò chì succede. A mamma hà sempre aduprà cù ellu, nunda cambie in a so vita, l'evizziunati scrivinu in u so modu, è dopu un pezzu un altru fige in a casa. E in factu: ùn hè sensu pudè mette in fronte di un muzzicuni annu d'annu, fighjate à l'ochji è dicenu: "Aviramontemu avè altru nimu"?


A famiglia "paternalistica" diciarà micca. L'unicu cosa chì deve esse preparatu da u zitellu hè a scumparsa di a mamma per qualchì tempu (quandu ella hè necessariu di vultà in l'uspidale). U zitellu devenu spiegà chì a mamma "hà partutu per u zitellu", u principale - pruvate à prestu attinente à u zitellu maiò è cù pacienza è intenditu per trattà chì pò accumincià à cumportu cum'è un "criaturu", dumanda "sisyu" nantu à i pinni, anche di prima chì era più interessatu in i ghjeti.

Famiglia "Eco-friendly" pruvà involutà u zitellu in u prucessu di aspittà una foglia è stabilisce per elli altre mètudi di crià i zitelli per i genitori. Stu tipu di famiglia rispettu à a idea chì ancu i zitelli anzi tuttu. Cù un ziteddu avete bisognu di parlà sincerità, ancu quand'ellu hè in u corpu. Per quessa, i genitori di sta maghjina infurenu constantemente i primunanni nantu à cumu u so fratellu cresce, pigliate cun ellu à l'esaminazioni - in una parolla, dìcanu tuttu ciò chì passa. A sustinienzii di l'approcpintu autoritariu ùn parleraghju micca cù e cumpagnie di "adulescenti". Questu hè u dirittu, ma ùn si scurdate micca chì u zitellu ùn capisce micca e limitazioni emergenti: a mo mamma hà presunutu di piglià in i so braccia, u zitellu hè mandatu à a so avè per un pezzu. Ùn hè micca sempre cù questa struzzioni trà i zitelli serà una mala rilazione. Strict boundaries ùn ne forsi micca purtatu à l'alimentu. In ogni casu, u zitellu pò sprimà in malintenzione avvenimenti senza avè accettate l'adulti.

A famiglia "Infantile" solite circà d'ottene assistenza materiali è fisica in cura di i zitelli durante un periculu difficiuu di u so criscenti. Oghje spessu, u zitellu più grande hè mandatu à l'avutra pocu prima di l'apparizione di u sicrittu, perchè a so mamma si senti megliu. In questu casu, i genitori vi ricurdavvi chì u zitellu hà travagliatu siveramente una longa siparazioni da a so mamma, se ùn hè micca u so cummessu.


Tip

Quandu si pigghianu u zitellu nantu à i manichi, pudete parlà cun ellu "in u ventu". L'approcciu psicoanaliticu suggerisce chì u zitellu più anticu ùn vi causarà i celosi, ma per contru, hè a cumunicazione constantemente annantu à u zitellu chì facia cchiù faciule per ellu à accede un novu membru di a famiglia com'è una dada. A cosa principalu ùn hè micca di soprappiti. In tutti i metudi di crià i zitelli, i genitori necessanu un significatu d'oru.


Cumplicazzioni crisa

A spessu , a diferenza di età in i zitelli hè 3-5 anni. Perchè un figliolu più olde hè questu un tempu difficiule in u metudu di crià i zitelli per i genitori, perchè ellu stabilisci a cumunicazione cù u mondu esternu, ma hè ancu dipendente di i so genitori. In a "crisa di trè anni" tutti sentenu à tuttu: u caprettu esse dumandatu, pruduttivu, spessu intricciate. Addition à a famiglia ùn hà micca solu fà falla cuntentu, ma dinò di dà un "rollback" in u sviluppu: u zitellu refuse tutte e so cunquista di a so età è averanu scritta in brague, pidendu pezzi, sceggiate un ochse è fendu scandalu per chì u sicritru figghjolu hè urdinatu "rinviatu".

Pudete esse impeditu?

Avvicinamentu "paternalisticu" è metudi di crià i zitelli per i genitori suggerenu chì hè pussibule di impediscerà è suciale prublemi, ma in l'eventu chì u primu natuvunu duverà cura è cura. I parechji sò cunsigliate per fà tuttu ciò per chì e passione di a gravidenza averebbe micca per bisogni l'interessi di u zitellu, perchè a mamma ùn puderebbe affruntà cun ellu, cumunicà, ghjucà. U zitellu hè infurmatu chì in u ventu u so fratellu cresce, perchè puderà ghjucà in ghjocu. A menzione, u zitellu hè guidatu à l'idea chì vole un fratellu o un fratellu, un sociu per i ghjoculi è divertenti, è da cunvince cusì à esce un periculu, mentri era sempri petite è micca interessatu.

A famiglia "Eco-friendly" hà vintura di gravidenza. Un anni di trè anni hè cunzidiratu abbastanti bastanti per capisce ciò chì succede. Hè informatu di u gravidenza da u principiu, hà dichjaratu chì a so mamma pò esse duru è mala, insegni cun cura per ella, non solu "cunsumando" a so attenzioni, ma ancu aiutendu: per esempiu, per cugliate à a so mamma, quandu vuleti a galla , quarchi cosa di dà, portanu, riceve cum'è ricumpenza di gratitùdine. In questa famiglia, u futuru picciotteddu hè pocu pittatu cù culori d'arcuni, avvirtenu à l'anzianu chì chianciarà, sarà sempre cù a so mamma, ma à u listessu tempu corse u so infatatu di u primu babbu passaghju, spiegà chì u natuvulu hè impotentatu, teme di tuttu, ùn pò micca fattu per ellu stessu , perchè ellu voli bisognu di a so famiglia. U figliolu maiò pò esse offrittu, se ellu vole, qualcosa di fà per u futuru fratellu: sceglite un vestitu in a tenda, cullate un ritmu, pensate chì cumu puderia cura. Spiicanu chì u zitellu sarà una mamma-papin, cum'è a mamma pertenece à u babbu è i zitelli, quella a cumunità di a famiglia, l'interdependennità, è u bisognu di l'altri si ponu enfatizzioni in ogni modu.


In una "famiglia autoritaria", un zitellu more anzianu pò esse cum'è un burden è un imprevu à quellu età curretta. Spessu spessu hè pruibitu à spiegà sensazioni negativi à u novu. Se u picciutteddu dici chì ùn vole micca cunmi fratelli, ùn anu micca discutenu stu tema in cun ellu, ma si vangardianu o ancu scantu. In ocasu, vede una minaccia: u fattu chì si cumportanu male o scalendu à e mani di a mamma, ponu pessimu u zitellu. U zitellu hè stata rimette in bocca, impone d'ellu un "cumpurtamentu adultu" è mette simili di crià i zitelli per i genitori. Questa hè una storia prus fini, perchè quella chì l'autoestima di u zitellu hè cascata, è una attitudine negativa hè furmata à u futuru babbu, anche si u zitellu ùn pudere micca esse rializatu, prughjettu in u deepu in u subconsciousu.

In a famiglia "inférieur", i reazzioni di u zitellu sò allibiliati di passà per elli: si passa è appena, ma u zitellu hè spessu dicitatu chì hè assai, assai piacevule è occasione spontrate cù qualchì "festa di vita". Ùn ci hè nunda di male, è bellu spessu ghjovanu in e famìglie, se ùn sò micca mandati à aviani, sò micca amici à u mulinu di u futuru. Se un zitellu da a natura hà una magica flexibule è una adattazione rapida à tuttu u novu, tuttu sarà maravigliu.


Tip

I sicogisti ricrutinuvanu e famiglii autoritarie per seguità un modu "paternalisticu" è metu di crià i zitelli per i so parenti, per ùn spende micca u figliolu maiò.


U ghjocu di strategia

In relazioni cù i zitelli più vechji, i strategichi parentali ùn si sò micca assai diffirenzii di quessi scritti più amichi. È ogni ghjornu hà a so cuntinuazione lòggica, quandu u fogghiu hè natu di prima. U periculu principalu ùn hè micca per sopraghje u zitellu più grande cun cura per i più ghjovani. Per u so usu di babbu è à subalternà a so vita per a cura di un criaturu in più di u so desideriu hè sbagliatu, questu aggressione è legittimi protesta: "Ùn hai micca dumandatu per dà nascita à ellu".

Pruvate d'addivà l'attinzioni di un zitellu in maiò à a manera chì un zitellu u tratta, spiegà quantu un big fratellu o una sorella ponu dà, è questu serà una bona scola di vita, d'amore è di pacienza per ellu. È ùn importa ciò ch'ella hè a vostra figliola, ùn deve micca esse "perfetta" è "loving" senza riservazione. Hà a dritta à esse in còllera à i migghiori per i cambiamenti in a so vita - viugnate megliurà è ùn porta micca in ellu è per chì trà i zitelli ùn ci hè micca allibulazione.


Fattu

Sicondu i psiculoghi, l'età di u distinu ottimali entre i zitelli in una famiglia hè 4 anni. Prima di sta età, i zitelli sentenu senza prutezzione è abbandunati à u minimu indebbulimentu di l'attenzioni.

Chì ghjè u genitori, chì i figlioli nascinu unu dopu l'altru? Per parechje famìglie, a risposta hè in dui paroli: hè u caò. A fine di u ghjornu, una donna hè sbagliata! Anu accade entre allughjà. Per preparà è alimentate u cena di l'anzianu, u più ghjovimu hà da esse messi in a mozza in u so pettu. E tali carruselu finu à chì unu di elle si dorme prima.

O quì sta opción. Un zitellu hè u vechju di l'altru per solu 15 mesi. Sò assai felici, ghjucanu nzemi, anu una veru amici. L'anciano ùn era micca sviluppatu un sensu di ghjilosu di questu tempu. Ellu simpaticamente ùn ricurdeghja senza un secunne babbu è ùn capisce micca cumu pò esse altrimente.

A fine, quandu avete un altru enfant, hè à voi è u vostru parente per decide. Circa una cosa, ùn si scurdanu: quandu sempre o ne hè natu, i purtonu micca cun elli, a vanità, a notte speranza, ma ancu di gioia.

Invita u zitellu annantu à avè cun nome per i più ghjovani. I sicliòcenu cridanu chì stu tentu pò fà maraviglii. Ma ancu se u nomu hè sceltu per voi, assicuratevi chì u vostru primu figliolu li piace, perchè hè impurtante per ellu sapè chì a so parolla hè stata listessa "in più, avà hà sussegwentamenti a rilazioni di i zitelli

E avete bisognu di un second hijo?

In ogni casu, per parechje famìglie, quandu ci sò dui genitori, ùn esiste micca, ma altru hè altru: vene? Eccu uni pochi di temi chì avete bisognu di discussioni cù u vostru amatariu prima di trascurgà in questa piscina. Qualessu tipu di l'atmosfera chì vulete in la casa? Calm è serene? Calculate cumu sta sta foto fate u sicritariu. Evalheghjani i vostri risorsi fisici è emotivi. Hè abbastanza? A coppiu deve avvistà chì cù l'avventu di "baby number two" u primu calore, carizeghja, attenzioni è ghjucate ùn esse micca esse dumandatu solu, più vicinu. Tanti avianu l'aiutu per aiutà u primu natuvui sopravvive à stu periodu transicional in a so vita. U soldi ghjè ancu impurtanti. Conti quì si pudete avè un second hijo. Diaper, vestiti, gastri di ogni ghjornu, scoli, stituti ... Pensate! Questu hè a vostra decisione.

Fattu

À l'età di 3, u zitellu face a diventà l'indipendenza è rializate a so impurtanza in a vita di i so genitori. Cunteni chì l'amanu è sempre l'amarà.

Quandu pè dà nascita un criaturu

Se si leghjite stu materiali, dapoi qualchì avè un sicrittu figghiu. O ellu ... in i piani. Ùn ci hè micca una differenza di età ottimali, tutta a natura è u temperamento - u primu è u sicondu baby ... U secondatu deve esse nascitu, quandu u primu si va à l'scola: aiuta l'aiuta cù e lezioni, è si sò cun u babbu!

Fattu

U cambiamentu menu cambiante in a manera normale serà l'apparenza di u sicritru figghiu, u megliu. Questa ùn hè micca a opzioni più forte è i metudi di crià i zitelli per i genitori, conserva a psique di u zitellu, pruvucarà un minimu agressione à u zitellu, per regula, tuttu hè di sicuru "razrulivaetsya".