Microbiani - amici è inimimi di l'omu

Fate i germe sò i nostri amici è i nemici. Cumu duie tramindui duvemu esse ghjustìziavi di stà sanu. I microbes sò l'amici è l'anziani di l'omu; per quessa, unu deve esse assai cura in l'acqua piglia da u reservugiu.

I nostri ancisteri distanti ùn puderanu mancu fà imagine chì u mondu chì circundanu sò densamente populati da l'armati di l'essiri viventi invisibli. Solu cù l'invenzione di u microscope in u seculu XVII facenu l'umanità ricanuscianu questa storia novu. Ma questi l'organi viventi anu aparechatu in u nostre pianeta parechji miliardi anni fà! I paisaghji più chjucchi vivenu u so rolu in valori davanti à a Terra. A Bacteria cunverta u sustegnu organicu in inorganici, scorri u nostru pienu di riti è i microorganisimi utili chì vive in u trattu digestivu, nantu à a pelle è a mucosa, participanu à a digestioni, pruteghjenni di "parenti" patogeni è ancu sintetizà parechji vitamini. Per parechji seculi i scienziate sò sempri stati "sughjetti" ciò chì passa in questu "u mondu parallelu". I scuperti in u campu di a microbiulugia permettenu u sviluppu di e mancu di modu correcte è validu di trattamentu di malatie, cumu misure chì impediscenu a so distribuzione larga di i microfibri - amichi è l'inghjuli di l'omu.


"Commas" malicioso

In u passatu recente, u coleriu era cunsideratu una di e malatie più terribili è riesce. Da l'India, induve i so focu parevanu, l'epidemie intrata in altri paesi, purtendu morte è devastation. Nuddu avia saputu cumu cun questu pezzu. In cunsiderazione sottu un microscopu l'acqua presa da ghjunghje induve u cholera furore, i ricerchi anu truvatu in piccula essenza vivente chì avianu a forma di virgula è si movenu rapidamenti cun l'aiutu di u bandiera. Hè u centru causativu di u colerà. A scuperta hà aiutatu à sviluppà metudi efficausi chì ponu supremu a malatia, è dopu un tempu cholera hà cessatu di esse una maladrina terribili, horrifying. Cù l'aiutu di un microscpiu, i microbichi chì pruvucaru a tuberculosi, a febbra di u tifusu, è l'antraca si sò stati trovi. À u tempu, i scentifichi inventaru di droga per contru di e malatie è i microfibri - amichi è anziani di l'omu.


Micchetti, ricchi solu - amici è inimani di l'omu.

U numaru di i microfibri - amichi è inimani di una persona hè di una militèsima à un milionà di millimetru, ponu esse studiatu solu sottu un microscope. Sti microorganisimi sò cumposti d'una cellula (cioè - certi fungi). Cum'è tutti i cattivi viventi, i microbichi cose è ripruduce. Un bon nutrijentu mediu per elli sò prudutti chì cuntenenu assai acqua (latti, caldi), è ancu carni, pesci, etc. A temperatura favorable per a ripruvazione di i microorganisimi hè di 37-40 C. Dati tali, dopu à a medità l'ora, u nùmeru di microbicchi hè duplicatu è per duie ore aumentanu 16 volte, ecc. Microbesi sò largamente in natura: in 1 ml d'acqua poluta, ci pò digià decumenti di milioni di microbiche, in 1 g di terra di manure sò belli.

A microflora di u corpu umanu "pesa" à 1,5 kg. Bacteria vive in u pelle, mucosa, in l'organi di u sistema digestivu, eseguisce u rolu di i nostri assistenti è di i difendenti. I Microbiani "Dannu" - amici è i nemichi di una persona anu aghjustatu ancu cunfortu à u nostru corpu, è cun un debilitamentu di l'immunità anu "svela", infucatu varii malatii.


Inemuzioni secreta

Tutti sapi chì cù scarrati è tagliati hè necessariu di lubricate a ferita cun un disinfettante: l'alkohol, perossu di l'idrogenu o iodine, per ùn ùn abbandunà i microbes una chance.

In le pugilizati posti (metrò, transporte sustanale, supermercati, salotti di cuncerti è cinimaghji), u numiru di microbicchi alcuni 300 mila per un metru cubic. In ligna, sò assai più chjucchi. I scientisti ani detattatu i microbicchi ancu à una altitudine di 1000 metri: in un metru cubicu di l'aire chì hà perfeztamenti perfuratu sò circa 1500 microbicchi. Sì avete una forte immunità, u corpu pò sculpende cù l'armate invisibili. Ma si i difesti sò debiliti, ogni aggressore malignu pò causà a malatia. E duvete avete bisognu à l'higiene cun specialità.


Operazione "manu ne"

A lavura di e mani freti per una persona muderna ùn hè micca solu un signu di una bona educazione è precisione. Questu procedimentu simplice hè capaci di prutezzione di e malatie periculosi, perchè ghjè per e mani brutta chì i microbicchi-patogeni si entri in u nostru corpu. I lavà e mani cù certu regula hè unu di i meglii mètudi di prevenzioni, chì es necessariu solu sapone è acqua calda o un desinfettante biologicu.

In tempu di u ghjornu, "acumulem" à e mani di e battè - ponu esse in a stair rails, passaviglii di u metro, manichi di porta, teclatu d'informàtica è altre superfici. Ghjè per mezu di e mani brutta chì sò assai trasmessi infrasciuti è malati virali: ARVI, influenza, disenteria, enterobiosis, hepatitis A è parechje altre dolore.

Ti ricùardi di u kindergarten chì dopu avè da u bagnu è di vultà in casa, è davanti à manghjà, debite lavammi in bracciale mani cù sapi è acqua corrente.

Particulamente pertinente hè l'operazione "mani ne puru" durante l'epidemie, duranti u piriu di esporatazzioni di malati staggiunali.

Hè cuntatu i soldi, dismantle e compra, fassalla in un coltore di scarpa, o cullate i cose spiegati di u vostru studiente in u passaghju? Ùn vi scurdate di lavà i mani - tutti l'articuli chì avete toccu ùn sò micca perfetta! U modu di u zitellu da a strada in a stanza o à a cucina devendia necessariamente per u bagnu, altri ùn sia a vostra fidgeti riesce cun una manzana o un sandwich per mandà à a bocca macubbri maltisi - amici è inimitanti di l'omu.


Un protettore fiduciante di i ghjistichuli ubiquitous - friends and enemies of man - sapun bactericidal. Ùn cuntene u computtu antibattericu di triclosan, grazie à quale a maiò parte di i microorganismi patogeni è patogenichi cundiziunati sò sbulati da a superficia di e mani. Hè per questu sapun bactericida chì devi esse in ogni casa, perchè vi darà i vostri stessi cù a prutezione affidante à qualsiasi situazione: in a strada è in un picnicu, in un viaghju di campeghju è à a dacha. Hè ancu interessante chì i pruduttori di sapun bactericida aghja issa varii sapori di u so pruduttu - per ogni gustu. Pudete elicà quellu chì hè nicer à voi!