Minodière: un accessori chì ùn pudete fà micca in u 2016

Tutte e donne di moda pensanu chì un saccu hè un aghjuntu perfettu à qualsiasi imagen. È hè assai impurtante di coggherà oglinda, perchè ùn piglià micca una borsa grande brillanti in l'inguernu? Allora u so locu. Oghje, avemu da annunzià nantu à u capicucatu. Chì ghjè è questu da portà?


Sì ùn sò micca sapè cumu hè "minodiere" hè, ùn abbia micca in google. Vi parvaraghju tuttu ciò. Ogni ragazza avaria bisognu di stu saccu. In a traduzzione da u francese, "minodiere" significa flirting 😥😥😥. Allora, u minoderri hè una buona notte, perchè hà una bella ricchezza è hè distinata da un final chic. Ùn li purtaranu à travagliu o studiu.

Hè tende, i disinfettori sò refinati sopra l'embute, e spieghjani sprinkled cu diversi culi, cristalli, stuzzichi è bèziuli. Oghji pudete vede una grande selezzione di such handbags. Per esempiu, in forma di animali, diversi deserti, autucratichi è altre cose.

A storia di handbags

U primu benbettu, sìmuli à u minoderri, si prisintò à i 20 anni di u seculu passatu. Tuttu successu quantuntamentu. Una dile seculara piuma i so bagene ùn hè micca in un saccu, ma in un casu di metallo, è u famusu figliolu di u venditore di ghjuvelletta, Charles Arpels hà cunsideratu fermamente posibile di purtà una purtava cun ellu. Decidiu di pintà sta casata di donna cù e pedras. Allora u borse da e donne era creatu. A quelli tempi era chjamatu dressing-bag.

U primu benigese di Charles era creatu un pocu tardi. Allora ellu disse chì era inspiratu da a so surella, chì era una "coquette". Allora, u nome di u fugliale - hè diventatu u più minimo.

In seguita, a so surella Estelle hà maritatu Van Cliff, chì era u figliolu di un ghjinnaghju. Allora sta maravigghia unioni di dui casali accuminciaru. Hè ancu patentatu a borsa com'è u so travagliu di l'arti.

Dopu à a guerra, i ministri survivavanu à a seconda nascita, è in i 1950ini unu di i mudelli di a marca populari vinni vinnutu nantu à una subacque per 22 mila dolar. In principiu u so prezzu era 9 mila dolar. A polsuta era in cundizione excelente è e dui rivali ùn puderanu micca dividinu. È oghje ùn hè micca pricilevule è ùn si cunnosce quantu costarà à una subacquista.

Ricertamenti, in una di l'articuli in Ginevra, una Bagedda d'ore di Bulgariani (80 anni) per 17 mila di latitudini. Ancu parechji mudelli novi sò stabiliti colettori.

Chiu di u stagione: minodiere

U golfu più chjappi di 2016 era handbags-minoderrie. Prima di quelli cunti i zitelli cullonu un speculatore è un lipstick. E pi signuri secretivi, ci eranu guardali sicreti induve pudete amparà un cigarette e cigarette. Avà, pudete vedere ministri di diversi formi. I so cuncetta gràfiche ci dispostanu una grande scelta. Alcuni di i sacchetti stanu parechji buttigli di perfume o frutte cun zuccherinu cù pebbles.

"Chanel" ci offre un minutu in a forma di un globu. In questu, ancu lipaudice ùn si pò accade, ma di questu ùn hè micca menu assai pocu. Qualcunu vole! Cusì ogni fashionista trova u saccu di i so sònnii.

A marca "Dolce & Gabbana" presenta un bello mentiu d'orminu chì hè imbrunatu cù pebbles. Hè fattu in forma di una reticule, una purse di a reale princesse bizantina. Sò assai impressiunanti, cum'è hè una preziosa ghjuvellaria. Un tali lussu ùn hè micca un omu pò permette.

Ma a moda casa di Bottega Veneta, prisintò cun un saccu in a forma di un vellutu moltu stuccu. Vi parevenu esse trasportatu durante u Rinascimentu. Questu accessori vi farà sentu cumu una reina reale.

Un'attra "cosa" hà statu un miniginu in a forma di un libru. Mota assai classy è stylish. Be original! Hè un embiu di tali affare arrivò à l'eventNatali Portman.

Quasi tutti i mudelli novi sò assai sgrossati è micca imprattichi. Ma sò stati creati per a decorazione. In u cunzessu pudete amparà u liparzu è u pollu. È chì u restu cura di u vostru omu. Ùn avete bisognu di portanu assai cose à l'avvenimentu. Pigliate solu l'autore necessariu!

I primi ministri eranu fatti di metalli preziosi. In a tempore, i diamanti, i zafiri è i rubini eranu usati per a decorazione. Eppuru chì i diseggenzii di moda anu ancu devenu bassi cù giovani. Dunque, pudete vedanu ministri bè in questi di showbiz. Molti di quelli sò una veru travagliu di l'arte. Sti disinni è mudelli sò simpatulugia di fà vedà l'admirazione, pudete guardà ochji nantu à l'ore.

Ci hè dettu chì i ministri ùn pò micca solu cunnosce marche. Ci sò parechji mudili eleganti è originali da i designatori più menu populari. Ùn sò micca inferilii à e famose brands.

Star Exit

I donne facenu cummercializà solu chì aduranu quessi chjucchi. Tali bagalite chjaru cunfirmate u successu di u pruprietariu è u sensu. Quale hè stata l'admiraturi più ardenti di i minodiasters?

Cumu avemu avutu prima, Natalie Portman, una attrìzia pupulari, dicia di dimustrà ogni ghjornu a so amori per u sapè. Ella corse da a catifa per un libru di libru in moda. Hà attraversu l'attinzioni di assai donne di moda.

Borse da Judith Leiber sò digià addivintatu cumuni trà tutti i presidenti di i Stati Uniti. Ma ancu i so bandieri sò famusi in a famosa serie "Sezione in a Big City". Allora Kerry detti una borse in forma d'un ànecatu, sprechjata di peddi.

Avemu bisognu à a ricontazione di a cullezzione di l'adulescenti, perchè senza such bosses encantadores, un fashionista ùn pò micca fà!