Maria Shukshina, a vita persunale

Maman ùn volenu una carriera attiva per mè à tuttu. Pocu persone crede chì i trè minuti di u tempu di scena hè stata presa da dòdeci à quattordici ghjorni. Ùn sò micca parlatu di coste mentale. E certe volte sò cumu chì, prima di u chiancinu, à l'uspidale ... Avà sò sottu à l'impressione da u fucilu di u scògliu "Spegate mi detta di u basamento", ùn ti ùn lasciaranu di l'intuffi. Questu hè principarmenti a causa di u travagliu in a film di u vechju Natale di 8 anni Sasha Drobitsko. U ghjucò brillantemente, ma chì hè detta! E Maria Shukshina, chì a so vita persunale hà avutu successore, crede chì tuttu in a so vita ùn hè da venite, è trova a so felicità.

U zitellu in u cinema - in generale, una storia sipurtata. A ghjente chì guidanu i so vistimenti amminattiamenti, pittati di facciate belli è fàtene l'ochji à prughjetti di scrini, ùn sapianu chì sò. Sasha hà cunsideratu un rollu impurtante per un adultu. Sicondu a storia, l'eroi hè un animali impiccatu, sdegnu da una avutru madame, un ziteddu chì hè intrutu in un omu. Un picculu attore era ancu filmatu in difficultà difficultà.


Per esempiu , u direttore Sergei Snezhkin hà pruibitu categuricu ch'e oghje a mamma di Sasha è Svetlana Kryuchkova, hà realizatu brillantamenti u rolu d'avè, cumunicà cù u zitellu è ancu avvicinà. U figliolu pò esse micca falsificati in a vita, hè difficiule per elli una soledad è umiliazione. Per quessa, qualsiasi sustegnu à un picculu artista era scartatu. Questu pò esse una crueltà vera, in fattu hè a saviezza di u dirittu. Qualchese manifestazione di simpatia da a nostra parte puderia sputà tuttu - u zitellu "faglia, fretce".

Certu, preoccupatu di Sasha in vita. Vuliu carizzi, a penitenza ... Not only that in the picture di u so ghjornu, perchè ancu in pausini, umanu in parlante, ùn pudere micca parlà! In una parolla, un ghjornu, ùn pudia stà sopra è caminava. Mi parevanu circa a primura - ùn era nimu in ghjiru. "Sasha", dicu: "site una persona cusì dilicata è talentista". "Iè, hè veru?" - i so ochji facia una maraviglia sorpresa. - "Sicuru! Signore, Sashenka ... "Eppo u secondore direttore di u ritruvimentu hè apparevatu:" Maria Vasilyevna, veramente, sapete, Sergei Olegovich ùn me permettenu micca di vende à u zitellu! "" Ùn aghju micca ancu una parolla à ellu! Just passing by. " "U passatu? Bonu, andate à voi stessu ... "

A scena più diffici era di Maria Shukshina, chì a so vita persunale ùn era micca abbastanza per truvà a so felicità, certe chjaramente chì Svetlana Nikolaevna Kryuchkova hè stata riunata. Hè un cerculu chjuchettu cautu - a mamma arraggiusa, ma l'avutra ùn rinuncia micca. Tuttu in u fuseru di la malva, parevanu scurdate chì si trovanu un omu vivu ... Hè chjaru chì u zitellu deve chjera sempre. E micca cum'è per sullervate à i tempi, ma per purtà in l'histerecti vera, di chinu, è quelli lacrimi, cumu dicenu, e raccoli. Hè difficiuli ancu per i prughjetta adulti à sullillà in u quadru. Chì diceranu di i zitelli? ... Cumu Sasha iniziu utilizatu u metu predilettu di i ghjunghje - feddi u zitellu poviru di mustarda.

E era necessariu di sguassà parechji prughjetti. Sicura chì u mumentu hè vinutu quandu Sasha hè statu purtatu altre culletta di mustarda, è u zitellu annunziò: "Sulu micca mustarda! Pagaiggi ". Ma" ellu stessu "ùn hà micca travagliatu.


Ci hè una altra cute little thing for tears - a pencil menthol. Mancianu l'ochji mucosa - è u chjosu di Yaroslavna hè assicurata! U dulore hè cusì cusì à testa chì i fraschi splatter a fontana.

Quandu u zitellu poviru, chì ùn era micca idea chì era stu lapisinu, hà dettu a parolla "menthol", accunsentiscenu. A principal, cresce, era di ridivà di a mustarda. Oghje, l'attruvule adultu, eranu incredibbili simpatichi per ellu, perchè a versione di ellu ùn sapemu - da u mentolu l'ochju solu vultatu à l'internu.

E staiu nantu à a mo amma Sasha, chì era presente per u situ. A vìdirila era scantu: a donna s'assezva tranquillamente, cun una facciata di un luguru verde leccu. Credu chì quellu horrrutu era succidendu issa in a so anima, è si dumandava cumu travaglià in u so locu ... Ampara u zitellu in un saccu è gridendu: "Mandate cù u vostru filmu!" Hè digià impussibile. A mezzo di a film hè pigliatu, solu una cosa resta - per guardà cumu u so figliolu hè dolenu da u dulore per una gràzia bonu.

... Sapete chì u memoria hè una cosa incredibile. Guarda a faccia distortu di Sasha, è ricurdava a storia di a zitella. U fattu hè chì cunniscite in primu di chì u gustu di a mustarda hè, in particular ... quandu sò chjucu, è ci sò assai. Aghju inturniatu a me unghie. Quandu eru quattru, quandu a mo mamma dissi di disaccustomà da questu affari. I Corsi di cunvenzioni cù quella fica diventa chjosa per caminari cù tali ditti, quantu parechji microgrighji vivenu sutta i marmoldi, ùn aiutanu micca. Hissi dumandata "ablation meccanica". A manera ch'ella hà sceltu quellu pezzu più populari - mancava i mio ditosu cù mustarda. In u modu, deve esse nutatu chì Lydia Fedoseyeva-Shukshina - a mo mamma ùn hè micca tuttu duru. Hè scrittu: sè ùn avete micca sempre adupratu oghje, ùn mi micca vistu una manicura à l'età più tardante ... Alas, in a mo zitiddina, è è u mo tennacu hà scunfatu a mo mamma cù a so medicina di a famiglia. Era disgusting to make mustard like that, ma l'aghju fattu! A maiò matri ùn fece micca eterni per me, apparentamente, aghju comprendu: anche aghju turpentine mazh - ùn avete micca disprezzatu! Tuttu hè u kayfuet in u so modu ... I mo unghje sò gnawing to this day ...


Ancu i primi à u filmu Shukshin ùn impediscenu assai, perchè ci sò parechje persone - artisti di make up. Un paru di volte in a me vita, quandu aghju fattu esèrcitu statistiche, avè avutu ucesu per un'ugna. Ùn aghju micca chjamatu stu prucedimentu, ùn aghju avutu micca una gota di manicura per un bellu pezzu, perchè e publicazioni chì a stampa gialla spartia nò forru francamente amu. Iddi scrivenu chì Ksenia Sobchak aumentò i so labbra, è Maria Shukshina, chì a so vita persunale ùn era micca abbastanza per creà a felicità in a so vita, aumentava e so ungi. Ùn pudemu stà sopra tutti i falsi, ungi, cumpresu!

Allora, cù u presente in u cinema. Menthol mentol, è Kriuchkova, è aghju abituutu ancu u zitellu poviru ... Avarru in modu vucu bè chì l'avaristi avemu a rinfigurata ... Sicura chì u zitellu si scemau. E in u primu doppiu si pruvaru di trasfurmà Sasha in direzzione diffeenti per a chaise, micca per i mani. U nostru sustinutu direttore Snezhkin hà parlatu horribily: "Ùn avete capìstivu chì esce una gattivia, una falsità, nimu ci credià?" Svetlana Nikolaevna è aghju aghju pacatu u zitellu, essendu u pigmentu. Perchè duppi duppiu duverebbe ripigghiari, è questu mentolulu, lacrimi ...

A prussima vultà aghjustò dura. Hè terribili. María se sentía a punto de locura: gritaba, Svetlana Nikolaevna gira, l'ochji di l'omi cremanu cù u menthol, è chjosu chì ci hè forza. Allora era una altra, una volta è una volta ... Innocente Smoktunovsky in u so libru ùn hà micca per una raportu chì, secondu u numaru di malatie mentali, l'attori anu longu è fermu mantenitu a palma di u campi in u mondu. Sempre quì restaru spessu, chì nantu à a cumplessità di un mistieru andemu da una volta dopu à i circhigii. Eccu, u paci, u duttore - tuttu hè vicinu. Black is such a joke.

... Ci hè sempre un populu nantu à a tribunale, ma per a prima volta ghjucava nantu à u palcuscenu, dopu avè travagliatu, chì era chinu di silenziu di morte. Nuddu puderia dì una parolla. Ci era qualchissimu scherzu veru, chì ùn hè chjaru induve hè vinutu, perchè e persone chì eranu nuddu, hà caputu: hè solu una filmu, una fantasia, un mitu.

Svetlana Nikolaevna hà stato in risuscitazione duie volte durante u periodu di sparà. Coru ... Hè stata missa per ella una storia veramente terribili - a storia di l'amore di una donna anormali anormali. Aspittau per turnà da u ospitale, pricava per tuttu.


Sasha hè ghjucatu in una manera adulta in a vita. In u locu di i genitori, avaristi un pensu novu si devi à u zitellu à attu in una dramma ... In mè in tali situazioni, sempre cun forzi prufessiunale cù a so mamma. Hè dunque, per una banda, ùn hè stata vergogna per ùn avè micca un carusu brillanti in l'associati chì fù sceltu da 500 altre zitellu. Per d 'altra banda, i mo sentimi sò cuntrariu. Ma Sasha hè stata datu tuttu u pesu di nightmare solu per u sensu, a fluria di a psique di u zitellu. Hà praticatu u stabilitu è ​​si n'andò in u cantu per ghjucà i ghjoculi.

Maria ùn hà micca insignatu l'habilità di l'attore, tuttu ciò chì hè stata cun l'eserita. Per quessa, durante u prublema di u passiu di Sasha, aghju fattu i mo figlioli più ghjovani. Makar, mi pari, ghjè un omu d'una altra categoria d'età, Anya - in generale adulti, cusì imaginate à Thomas è Foku. Credu chì sì ùn avè micca figlioli di u mo stessu, questu rolu ùn hè micca travagliatu. I fugliali vivenu in u paese, perchè in ogni casu hè più pruduttu ch'è u gasificazione Mosca. Prima di a crisa, ci era moltu di travagliu, senza u rispiru, littiralmenti. Vi a Foma è Foka raramente. Certu, aghju intristrugatu è preoccupatu. Maria si ricurdò di sta tristezza à a tribunale. Quì hè, una cunvenuta fantastica: i mo figlioli in u paese è u babbu, è a babysitter, u zitellu Biancu, l'avè è l'avè inertiu, è l'aspittà di a mamma per ùn avè micca l'uppurtunità di vedende i so figlioli sò a stessa natura. A Tosca, cum'è mi pari, hè generale unu, u primu, è hè l'ultimu. Solu à u casu di una filetta chì avete calivu perchè, perchè duverebbe, parechji volte in prumesse in u to cornu preferitu. Per quessa, l'attori apprezzate l'esperienza, in particulari u ligame cù u soffrenu. Perchè pudete applicà quì à seguità. Sì, cruelmente. Ma questu hè ciò chì a nostra prufissione hè custruitu annantu.

L'ultimu veranu pudemu filmà un documentale nantu à a vita di u papa, è hè stata durante stu piriodu chì i mo figlioli sò prescritti una operazione per rinfrescenu l'adenoids. Eppo era assai preoccupatu chì ùn pudia micca esse cercano à Foma è Foka, ma per interrompe l'acqua, ùn era ancu una quistione. Questu puderia complicà a vita di l'altri membri di l'equipaggiu, disturbanu l'agenda, portanu i pruduttori. In questu sensu, sò assai disciplinatu. E i mo figlioli scopra apprezzate per vive cum'è una volta. Probabilmente destinatu. Vi i me famigliali famigghi assai raramenti. E, francu, ùn aghju micca alcuni ricordi di zitiddina di mamma è parechje ...


- Maria, è a più piacevule pè a pelle?

- Avete più prublemi in a vita cù manera di ùn chiancia in u quadru. U prugramma "Aspettate per mè", chì guariscendu, hè spessu psicologicu assai difficiuli. A cortezza hè impussibule - u maquillaje vi manca, ùn puderete micca stufa u to nasu - ci sarà un matrimoniu da u sonu, è cusì. Cusì mi provu di mantene in mani. Solu una campa di prufetamente. Ci era quellu talianu ... Scrivite una donna chì cercava u so figliolu di sente. In generale, i storie nantu à i zitelli perchiti sò per mè sempri u più terribili. E sta donna m'hà ditta cumu si truvonu cù u babbu di u zitellu in u trenu. Ci era una disputa. L'omu hà pigliatu un zitellu di dui mesi è ghjuntau cun ellu à a piattaforma. Ùn ha micca vistu u so figliolu. In parallel, avemu scrittu un omu chì disse dinò di disputa di u trenu. Solu ha perde u zitellu. In corruzzione in a pianta cù u zitellu, l'omu hà sappiutu ch'ellu era perde. Hè stata malatu, un omu chjamatu ambulanza, un zitellu hè stata rapitu da ellu per un stranieri ... Questa resultò chì e sti pirsuni in vita anu cercatu à u listessu babbu. Avemu avutu buscatu una donna chì hà participatu à a destinazione di u zitellu. Found. Hà cunfessu ch'ella avia postu nantu à l'armadiu in u stessu locu, in l'stazione, è ùn l'avete vistu più ... U zitellu era in unu di l'orfanaghji, ma avvucati è a guardia ùn avete micca prestu per piglià à a nostra trasmissioni. U zitellu avia appena preparatu per u prucessu di adopzione. Tutti i papilli da i so parenti fosteru sò stati cullati, è s'ellu tuttu s'hè rivoluzionatu, a mamma è u patri stanu micca avè mai truvatu!


L'educatore di l'orfanaggiu postu a nostra heroina i parechji qualchi fotografia di i zitelli è l'invitò à truvà u so propiu. I zitelli à questa età sò assai diffirenti, è u mo core pounded - vi puderà sapè à u so figliolu? ... A donna era tremendu nervosa, per quattru minuti, hà scacciatu e fotografici di i picciotti. A tensione in l'estetru era tali chì paria chì u tettu fugereghja. Aghju fittu. E hà fattu! Aghju realizatu, anche u fattu chì più d'un annu hà passatu. Quandu u podiumu hè stata tolta da un picculu culprit, ùn pudia stà sopra, fracassu in i lacrimi è esce fora.

U figliolu nantu à u zingabu è i zitelli nantu à u ventu sò assai scantu è veramenti ...