Massage anti-viral

Varicesi di i pedi sò cumuni. A malatia hè carattarizata da u dulore, di l'inzucchendu, di una manifestazione di l'alleanza nodula di e vinu subcutanule, è di a pesadenza in i peri. Oghje, i varicesi sò osservati in ogni segunda donna è ogni quartu omu. Se vene di varicesi sò in una prima etapa, u trattamentu cunservatore hè utilatu.

U trattamentu cunzultativu di sta maladie cunsiste in esercii fisichi - pò esse natari, camini longu, gimnastica terapeutica; in a ingesta di vitamini è preparalli chì furtificheghjanu i muri di vini; à riduzzione di l'excedente pesu Inoltre, hè cunsigliu per utilizà un saccu di cumpressione medica, chì hè stata creata specifiche pè u trattamentu di varicesi.

Spessu, per u trattamentu, u massaggio hè prescribed as adjuvant. Massage anti-varicose hè un procedimentu efficace è simplice chì aiuta à a lotta varice. Ma vale a pena sapè chì a massicazione di u pedicurale classico in u nostru casu ùn sarà micca travagliatu. U massaggio vole esse faciule, gentile è efficace. Stu massaggiu vi aiutà à sullennà a fatigue in i pedicultori, ancu di migliurà a circulazione di sangue. Fate un maschile chì avete bisognu à alcune di i reguli, a più impurtante di elle - i movimenti di massaggi ùn devenu micca causatu u dolore.

Esempii di massaggi

Per rinfreserà a fatigue di i pedi, hè necessariu di liechju à 5-10 minuti è sopra u pilone è altri pezzu elevatu. Questa hà a migliurà a pruducia vinuva è anu influichu favurèvule u risultatu finali. Dopu quì, pudete aduprà da fà massachji. L'aria di i turmidi hè imbruttatu bè cù e palme è pruduciutu, andendu in u ghjinochju, strude (10 volte). Ci hè e mani fugliate suave, a pelle ùn deve micca spustatu.

Allora accumpigliaremu di grattari li gammi. Fracchemu da sottu à u muvimentu in movimenti circulatori, accuminciamu cù i movimenti faciuli 8-10 voti, passanu à i movimenti cù una piccula diprissioni à e vini. I pressure sò bisognu di spalle da u sangue da vina (8-10 voti). I mudelli sò più energettii è a pelle si movenu. À novu, trasfurmate i bracciale cù i palme (u polu di ghjustu si devi esse situatu da una parte, è u restu devia esse da l'altru cantu di u cincelu) è cuminciate prestu à amelaghjà i musculi. Partemu da u fondu à u ghjinochju (3-4 piace). U massaggio hè allughjatu cum'è questu - accuminciò a mugimenti di stinimentu di u spinu.

Sùbitu, andate à u cadu. Massaggio di u cadiu accumenza cù esercizii simili, realizatu in a listessa sequenza, questu, avemu principiatu cù chjinci è movime à l'area di l'inguernu. Per aghjà l'effettu terapicuu di u prucedimentu, hè cunsigliu per u pomu di anti-varicose durante a massa. Massaggio in tuttu ùn deve esse micca più di cinque à sette minuti. Dopu u massaggio, deve piglià a pusizione horizontali di u corpu, è pesa u to pede in un locu elevatu. Senza sincerità da u locu, se ne necessariu, mette nantu à i mette in cumpressione o medze o cumprà i bracciale.

U massaggio hè megliu fattu in a matina dopu à fisioterapia è combina cù un masaje di u lumbaru, chì hè involucratu in l'inervazione di a pelle, i vetbi è di i musculi di l'estremità inferjuri è cù a massa di u pede.

Ci sò contraindicazione è limitazione, ùn ponu micca esse ignorati.

Cù varicesi:

U massaggiu prufessiunale manuale cun enfasi nant'à u cumpagnu di u bacinu limticuu, cù l'autormatizamentu cumu di u schema scrittu prima - hè un mètudu excelente di prevenzione di a malatia in discussione. Inoltre, questu serà un bonu aghjuntu à u trattamentu principali. In ogni casu, prima di u massaggio, hè necessariu coordinar tutti l'eserciti cù u mèdicu assistente. Hè da esse fatta da esse per evitari u cunsiquenzi chè disgrazia chì arise dopu à a massa.