Chì sò l'infizzioni sessuale più periculosi in u gravidenza?

Hè cume chì l'immunità di l'oghje omu hè stata in u corpu. Per evitari soru spegatu, durante a gravidanza, tenite assai cura di a vostra salute. L'infizzioni di u Sianu pò causarii dannu gravi à u zitellu. I dettagli di sti prublemi ponu esse truvati in l'articulu "Quali sò l'infizzioni sessuale più periculosi duranti l'gravidanza".

Un nummà innumante di bacteriu, fungi, cocci è i membri pocu inocuous di u clan microbione in u nostru internu, campanu in urogenitali, sistemi bronchopulmonary è altri sistemi. L'immunità di una persona sana cuntrola u prucessu è ùn permettenu micca a multiplicazione critica di rapprisintanti di u microcosimu. In ogni casu, durante a gravidanza, l'immunità di a donna disminuye, è e difesi di u corpu ùn pò micca sempre resistenza infizziamentu. Ghjè in questu piriudu chì i patogeni di a maladìa passanu à attivà, chì per un tempu sò stati duati in u corpu. In e donne incinta, u libru vaginal hè più grande, è questu hè normale. Ma se i secrezii cambianu di culore, ci hè un aromu dispiacu, inchannu in l'area genitale - questu hè una seria. Sì a mamma hè u traspurtadore di i microchiotti patogeni, questu pò causari cun consegni negattivi:

Nurmalmentu u fugliu hè casi sterile. U sistema immune di a mamma è a placenta a prutezza in modu protettivu di i germe. In ogni casu, quandu u corpu di a donna hè debilitatu da a funzione, a funzione di barriera di a placenta hè spizzatu è infestazioni intrauterine. Inoltre, l'infezzione pò passà cù u zitellu è per u sangue di a mamma o di u nàscita (quandu u fogghiu passa di u canali di nascita). I cunsequenze di e infezioni maternali sexu per u fetus depende di assai fatturi, chì varienu da l'immunità di a donna, finisci cù u periodu di gravidanza. Hè per quessa, infezzjoni di u fetu in i primi stadiu (di 5 ghjorni à 12 simane) spessu spende à spuntaneza, è cun infizzione facilissima - à u sviluppu di difetti di l'organi. Scorri solu quattrini, soprattuttu i microbicchi è viru (per esempiu, rubella). Infezzjoni à i termini più tardi (II e III trimester) ùn neva più di l'apparizione di malformazioni fattinali grossi, ma pò causà danni microbali à l'organi di u babbu, a inflammazioni di a placenta è e so membrani. Questu, à turne, pruvucà ancu l'aborto. Per esse scantatu ùn hè micca necessariu, simpricimenti hè bisognu di sapè di e cose cumune in anticipu è quandu sempre avè possibili d'avviarà a malatia. Dopu tuttu, quellu chì hè avvistatu hè armatu! Senza dubbitu, l'infuzione hè un signu alarmanti, è hè dispunibule à guariscenza di a malatia prima. Ma ogni averevi truvate una infizzione, ùn deveru micca panicu. Mammiferi, e certi voti anu ancu i medichi l'exaggerate. Deteczione d'una infizzione ùn hà micca bisognu di u sviluppu di malformazioni congènitali o di l'ameltazione di l'affare. Ricordu sempre, ogni infezzjoni hè trattu. A cosa principal hè di sceglie u percorsu drittu, è micca nè tu nè u so figliolu ùn hè micca minacciatu. Sì a mamma hè solu un traspurtadore è i manifestazioni clinichi di l'infezzjoni sò assenti, da esse necessariu solu per rinfurzà l'immunità per impediscenu un aggravamentu di a fase di cura, u trattamentu complexu si deve esse realizatu. Hè numinatu da un medico. è lucali. Hè accortu per ellu un furmazione di trattamentu, minimizendu u so effetti dannuu à u fetuu, pò solu u duttore. L'autudicatoghja ùn hè micca impiegata in modu inadmissible, pò guidà à cunsequenze irreversibile, per a mamma è di u zitellu. Ancu s'è avete una infizzione, ùn vanu à voi stessu. Stress debiliti sempri u sistema immune. Assicuratevi chì avete da guadagnà a malatia, è u vostru picciutteddu sarà sanu. A vostra fiducia si passau à u zitellu, ùn ne scurdate micca. Cusì, avete da esse in pattu cù l'infezzione. Intunate sò una forza, è ùn ci hè dubite chì vi sarà guaritu. Tuttu chì sarà bè! Avemu cunnisciutu chì infizzioni sessuale periculosi in tuttu di gravidenza.