Natasha Koroleva hè statu pruibita d'entra à u Ucrania

Pare chì i listimi neri di artisti in Ucraghjna anu gradualmente perditi l'appartenenza. Puditevamenti i stile ucraini ritiruu a so attività turistica in Russia, è parechji artisti russi anu accuminzatu cù appuntamentu in Ucraina.

Natasha Koroleva hè ancu cungregata per rializà in a fine di dicembre in a so Kyiv nativu. Malgradu u fattu chì u cantanti hà visatu in Russia per parechji anni è ancu ricivutu a cittadinu russa, ella sempre venenu à a cità di a so zitella cun piacè.

Oghje Natasha Koroleva hà amparatu chì in u prublema di cinque anni ùn hè micca stata pussutu vene à Kiev. U serviziu di Sicurezza di u Ucrania aduttatu una decisione cumu a quale l'attrìlla hè statu pruibita d'entra à u paese.

Natasha Koroleva in scossa: hè periculosa per Ucraina

L'ultime nutizie di Kiev hè statu infurmatu da Natasha Koroleva in Instagram.

U cantante ùn hè micca perplexatu - sò i so hits "Tulipani gialli", "Paese Più", "Nievdu Kiev" di qualchì modu amenace l'integrità è a sicurità d'Ucraina?

Ciò chì successe hè statu un veru shock per un cantante populari. In un microblogu, Natasha dumandò u pirdunu di u so auditu, chì avianu acquittatu tuttu i bigliettu per u concerti annunziu in Kiev:
Perdà, i mio paisani. Vuliu intruti cun cuncerta per voi! Cu bona è cù u mondu in questu hè micca un tempu simplice per l'Ucraina. Perdà per l'aspittendu a nostra reunione, è ùn era impotente contru i ravanti corrupte, ingannate è coveli chì, da a mio volta, eranu significati è disgustanti, cunnannati, è si separanu per cinque anni longu!
I abbunati pruvate di sustegnu à u cantatore in i cumenti, anche si elli sò intristrati - quantu pudaria esse una situazione stata.