Ecomoda - dumani

A moda di u dumellu hè un pappagallou fluidu ottimu, chì Andrei Kuppuzh pruphitte per sempre, è mancu di vestiti di nanotkano. Oghje, in termine di e tendenze di un futuru vicinu, u termu "ecunòmicu" sia più creatu. E ghjudicamentu da u numaru di disinfettori è marche chì pruprietanu "eco-modu", questu dumellu hè casi venutu.

"Salvà u nostru futuru!" - questu hè appena u slogan di una nova tendenza ecologica. Ciò chì u bandu Eurythmics càntanu in a so canzone sulla annata di quattru anni fa arrivà sinu à u publicu più capizioso - un modellu chì preferia u viscone più nantu à l'arcunculate chì in un locu in u silvetu forestale. Se vi vede a storia di a moda, ogni nova tendenza hè sempre accumpagnata da parechje slogan o idee. True, a moda è l'ornamenti chì currispundenu à l'idee ùn andavanu più di più: u vestitu era nunda più di una illustrazione. Sembra chì solu l'modi oghje ùn cessate di "raghjone". A situazione hè diventata diametralmente oppostu: vestiti visualmente eccitanti è cappelli ùn ponu micca diffirenti in qualchì modu da i so "cumpagni di più" irresponsibili in e perchè. Per analogie cù i ghjente veramente ricchi chì ùn anu mai escevule i so diamanti per spettaculu, l'aderenti di l'eco-robba sò modesti. I so vistiti di moda, pitturati cù l'aiutu di quarchi midicina murta, sò a tendenza più notu di a stagione, ma solu sanu micca.

L'essenza di a moda ecunòmica ùn hè micca un novu corte o una cumminazione di culori. Per e grande, l'apparizione di robba priziosa ùn hè micca cusì impurtante. Hè assai più impurtante è cumu si hè pruduttu. Per quessa, i ecologici di moda (sì, ci sò questi) anu puru un settore di règuli. Ùn hè difficettu adresse chì a principale di elle hè l'usu di solu prudutti di e materia primae organica in produczione. Hè sopratuttu ecumevule hè u cannellu: ùn esiste micca abbivirsore è arricchisce a terra. In u cursu andate è materiali cum'è u cuttuni, là, lino e bambù. Oltre, com'è materiale, pudete aduprà i materiali reciclati, salvà tuttu u pianeta da i riti. A pelle è a pelle, anche di u so urìgulu naturale, hè interdetta. À u listessu tempu, i cunsumatori di eco-apparel vighjàvanu più: i cordanti, da quale l'eccarfeghju duverebbe serebbe manghjà senza l'addiziunamentu di i chimichi è i campi induve vistianu è cammisa "cultivate" - ùn sanu micca pesticidi (organizatoriambientali preparanu listi di pruibbuti è appruvati in ogni annu produzzione di sustanzi purificatori). È per fà egliu completamentu ecològicu, quandu anu fabricatu, sò tutti i diritti di i traballadori deve esse osservati.

Hè difficiule di ricanuscià l'assemblea di eco-eccillenza. Forsi, per quessa, praticanti di moda per a salute di u pianeta sò generalmente à esse dichjarazione in altri manere. In Pariggi, per esempiu, una festa di a moda ètica annuala hè tenuta - a Semana di Moda Etica. In più di u pruduttu tradiziunale, in u quadru di a settimana ci sò cunferenzi scientifichi nantu à tematichi di l'ambienti è i maestri mistieru per i ghjovani disinfettori, chì sò issa i più creati d'eco-apparel. Sè vo riferite à i vostri blog, à u blogu di i so televidenti è l'ecomodile simpaticu, si ponu esse clarificate: assistendu à l'avvenimenti tali per elli ùn hè micca di participà à i festivals musica più grande - una occupazione incredibbilmente di moda è progressiva. In regula, eco-collezzione ùn difenu n ogni modu da e robba tradiziunale. Ci sò una lingua più siculosa più longu, un pocu siluette di moda, assai latte è algoditù, è senza trattamentu naturali è senza pelle. True, certi disinfettori sò troppu purtati, è fieri di u podju nastoyaschihaborigens, pinnuta cù cunchli, stagione è bambù.

Similej à l'Ethical Fashion Show defile - A moda di Terraforte - hè stata cunducta in New York, in u quadru di a Semana stagionale. A cosa strangest hè chì l'urganizatori di u difisu, i supportori di l'attitudina etica à a natura, hà custruitu u podju da i corsi freschi in l'ultimu manifestu. "A catamaranu hà vittatu assai efficace, ci era un oliu di serradure in u salone, ma i mudelli anu persequitatu da a sfarenza, unassuming surface of the tree", scrivi Laura Messiah, un columnist per styledash.com. In ogni modu, l'incidenti petite sò micca in poca cuncetazioni per participà à e stile di Moda futura di a industria di a moda.

Per a staghjunada, eco-cullezioni particulari à l'altri èranu presentati da Marni, Michael Kors, Yves Saint Laurent è Elettra Wiedemann - una marca creata da a figliola di l'attrice Isabella Rossellini.

A strada, ùn hè micca a prima volta chì "stella" i zitelli si trovani in una carriera ghjustu. U più famosu "eccettu" designer hè statu longu listatu di Stella McCartney, chì e so ricchettu, ancu in u sfundate tradiziunale - l'esemplamentu più purificante di ecomodule. A principiu di a so attività, Stella, per i so cunvinti, rinfriscà à capu a linea di a donna in Gucci Casa, cum'è a marca hè famosa per i sacchetti di culore è di i scarpi. Ma a so propiu marca hè stata prima di ricanuscia una struttura rígida è intruduce cum'è PETA (Persone per trattamentu eticu di l'animali). "Ethical" è Semana di Moda semu non sò l'unicu modu per dì à u mondu nantu à e so idee progressivi.

Cumu cun elli, disinfettori è altri piacenti creativi occasione organizate promozzazioni privati ​​o produci à "apparel" agitational è accesorii. Per esempiu, parechje persone, l'avicci fussiru vicinu à u sacchetti di canvas designer Apua Hindmarch, chì insegna l'inscription: Ùn sò micca un saccu di plastica ("ùn sò micca un saccu di plastica"). Cumpulienti un saccu, citadini cuscietiani dichdiarendu chì refusàvanu di utilizà sacchetti plasticamente terribly dannuvuli. Prima, in a premsa, ritmi di stiddi cun saccu sacchetti figueri, è in pochissimi filettini straggiati sottu u "accessu non-plastica". Dopu à l'inglesa, a nostra compatriota Alena Akhmadullina hà criatu a so versione di a borsa "etica". A so versione era chjamata "Per una patria nurda". Sicondu l'esperienza di i culleghi britànici, i prudutori pubblicaru un saccu edizione limitata d'Ahmadullin, cusì creendu un fucile è vende un accessori in a Fiera Millionaire per 3.200 €.

L'inscription in i sacchetti è e t-shirt - a modu più pacìficu per vede nantu à ellu stessu. I veru lutturi si selezziunate più avanzati radichi. L'organizazione più antica di PETA hè cunsiderata cum'è l'inimitu rivali di a pelle, furu è sintesi. I so rapprisentanti lacustre offre vistimenti di moda, ghji travaglianu, poveru pitture à i pruprietarii di capelli di furatura naturali è ancu permettenu tirà taglioli à Anna Wintour, l'editore in capu di Vogue americanu, per ùn vulerà esse rinunziali.

Quandu a moda di l'ecologista dicenu, ùn hè micca necessariu immediata "passà à u percorsu right" è salvà u mondu, osservendu tutti i reguli. Per principianti, hè abbastanza chì ùn ponu vede in pelletterie è pelle. Quelli chì ùn anu micca l'oppurtunità di cumprà "ind'i rispettu di l'ambiente" (in Russia pò esse urdinatu solu per l'Internet), hè abbastante per elettu e cose produciutu in u vostru propiu paese, è ancu megliu in a cità, chì, in generale, hè ancu assai, assai problematica .