Nu, cum'è un genere di fotografia - una cosa complicata

Nude è sessu gemelle sò i fratelli. In l'età di transizione, aghjunghjeva ràrichii di libido in vigilia, cercandu di ritmi cù "tiani nudelli è i zòculi", è avemu da discussu d'accumpagnà l'offerta di u novu - per assicurà una sesión di foto nuda. Cumu si scupulanu trattà "genus furtivu" è cumu pò aiutà à a vita intima? Nude, cum'è u genre di a fotografia - una cosa complicata, però.

Da Venere à a "Fedra Faith"

In certi enciclopedias supra l'artu per qualchi mutivu, hè dettu chì u genere di nu (l'imaghjini di nudity) appareru in u Rinascimentu, in u XIV sèculu. In fattu, i cudi nudi anu cuminciatu à esse scrittu assai prima, anchi anta l'antichità, chì, in fattu, u renaissance hè stata orientata, ancu in u so hobby di "nudalità". Duranti l'escisione di i primi locu, i scontri archeologi scupreru parechji figurini femini d'incantu, chì ciamati "Venus Paleuliticu". Sò stati assai stilizati di e donne chì ùn anu capu capu, ma cù un pettu enormi, u ventu è l'ciumi fronti - in corta, cù tutti l'attributi di una Madre prolífica. % Sex per a persona antica era assuciatu fermamente di a fertilità, per quessa, hè difficiuli di dì chì elli si trovanu cusì ecciteghja d'imagine. Probabilmente, "nude" servinu un propiu completamente differenti, sagru. Apeni pensatu nantu à u sessu è l'antichi grechi, chì exhibenu in i tempii è palestra (gymnasiums) stati di dies musculus è atleti. Per elli, such sculptures eranu un mezzu di venerà a bellezza di un corpu umanu benestatu. Curiosamente, i Greci anu più prubabili di ripintelà i belli è di e donne: i canoni di l'imaghjini di u corpu femminile hà sviluppatu in l'arti grecu dopu (questu era u tempu propiu per creà l'estàtua di Venere di Milu). Hè propiu micca u casu chì in Grezia antica l'omosessualità ùn era micca cunsiderata cummincanti - a probabbilità, a nuddizza masculina per elli era simplicemente più habitual è menu immorale cà a donna, perchè l'omi in u principiu si putevanu più more (cumprendi sessualmente).

L'església cristiana, cù nudità cunnannata severi, furzò battuta contru a nudità in i pittura di artisti di u Rinascimentu è più tardi. Ma a nudity in l'arti ùn hè micca ghjuchjeru. Per esempiu, in Spagna in u tempu di Goya, l'Inquisizioni hè stata pruibita stretchendu di discrive nudi in i ritratti - è per quessa l'artista hà criatu dui retratti sbagliati chì duppianu duppittelu: "Mach dressed" è "Mach naked". I critichi articuli crèdenu chì a seconda imatge "hà scuggliu" sottu a prima, è di cuntemplà, era necessariu d'apre u quadru cun una chjave speziale. Un "pip" show originale di i tempi inquisitorial. Dui standard di storia di a moralità di a nudalità sò stati priservatu per parechji seculi. I rè decultuate e so alcune cù i pitture frivuliti, Michel'Angiu pittò di corsi nudi di a Cappella Sistina, in l'arti scritti eranu necessariamente a "nudu" - è à st'ultimu tempu era cunsideratu inacceptabili per a "donna decente" per apre a decocèticamente un pezzu più grande chì tutti l'altri. Questu hà suscitatu un interessu ardente especial in u genre di "nude" - un interessu vicinu à i sessualità chì erani cunfunditi. Questa sensazione hè familiar à tutti quelli chì anu vistu in i video saloni sottumissioni "Emmanuelle" è "L'ultimu Tango in Parighja", è in seguitu sò stati in lii per i biglietti à a "Faith Little" - ora pò esse difficili per noi chì capiscenu chì "chjude" i filmi, eccettu per a "nudanza" è bella, ma micca assai franchemente tomati l'escena di u lettu. U fattu hè chì ciò chì ci acimenta più hè u latente è pruibitu, ciò chì hè assuciatu cù u periculu. Un sensu di periculu chjave una fughje di adrenaline chì aumenta l'espiità sessuale. U misteru prupone l'imaginazione per travaglià à u più. A zona erogenicu principalità di u umanu hè u moveru. A nostra imaginazione hè a più aggitanti per noi, perchè chì hè oculatu o pruibitu hè un impactu sessuale più impurtante. Dunque, a nudity totale hè menu esplicita cum'è sessuale parziale ". Hè per quessa, in modu, in i piazzi induve i naturisti sustiniranu, l'ultimi ùn anu micca per sempre in un statu di l'eccitazione: a nakedness per elli hè familiar è cumune.

Savages in l'Hermitage

À a scola avè un subjectu chjamatu "Art Art World", cuncepimentu cù participà l'studienti in l'arti mundiali. Tuttavia, ùn avemu micca assai attivi in ​​l'addezia quandu eremu addevi, particularmente i zitelli: sculture è sculture in nudity (è senza ellu ùn pudemu fà senza studiu di pintura è scultura), si sò scontri cù piacce aggradèvule è chjucheghju, sgradendu a lezioni da a lezziò. Un maestru anzianu chì hà amatu assai l'arti è sapia da parlà di questu, era sinceramente ingeratu, ma ùn pudia aiutà. Ùn hè culone chì e lezziò di a cultura artulogica mundiali fùbbenu sughjetti in u sittu sestu grazu, esattamente à u principiu di u periodu di pubertà - u tempu d'espansioni hormone è d'interessu aumentatu in u so corpu, è sopratuttu - u corpu di u sessu oppostu. Perchè l'adulescenti, si ncontranu cù l'òpiri l'arti di l'arti, pò muriri cù risati solu perchè anu vistu un spaziu, è à spessu si portanu in musei cum'è salvaje? A culpabilità di i educatori hè solu in parte - i zitelli maturità ùn sò micca capaci di trattà cù l'impulsioni hormone. L'adulescenti rougesanu a so timidità è l'autore di dubbitu, dimustrendu à i peerchi chì u sessu per elli - qualcosa di familiale, anche in fattu chì ùn hè micca. Inoltre, mischjanu l'excitazione, chì inevitabbile hè quellu duranti u periodu di l'ipersezwalità giovani à un'antra vista à u corpu nùmeru. In una età maiurone, sta retazioni hè una salute, micca una regula. Quì hè a risposta à a quistione di nè si ne tenunu nudda rilazioni à u sessu: hà, ma hè assai mediatatu. Sì, sicuru, ùn simu micca parlate di pornografia, chì, cù u so ultimu gol, provoca l'iniziu di l'espiitu sessuale. In u stessu, natura nuda, senza sguillà certu parti di u corpu, senza manifestazione genitale di u primu geniu è l'atti sessuale, ùn porta micca u culore sessuale, ma duverà realizà e cumpetenze diversità artistii. In a pintura, sculture, fotografia, nudity acquires un significatu metafòricu: pò demostrà a fragilità è l'inocenza di u caratteru, salizzendu u so caratteru, spressione l'idea astratta di l'artista. A geomitria di u corpu umanu hè in un rivalità in natura: ùn hè micca surprisa chì artisti è i fotògrafichi utilizanu sti linedi per affirmazioni chì ùn anu nunda di fà cù u sessu. Hè per quessa chì i novelli trà i fotògrafichi è mudelli in a vita si sorgienu, menu più menu menu in e pagine di i libri: per u fotògrafu, da e grande, ùn ci hè micca scattera, per piglià un bouquetu di fiori in un vase o una donna nuda, a cumplessità hè solu in i matices di l'illuminazione è altri sapori prufessiunali.

Articulu piccante

Parechji paroli pruvanu di cuntribuisce à a so vita sessuale in forma di "nudità" induve ùn pare micca esse cum'è: per esempiu, siranu o altri culazioni di u lettu in lu nude o ancu cammelli intornu à l'appartamentu nudu tuttu uornu. In ogni casu, ricordate: a cuntintazione constante di i cattivi nuvelli di l'altri porta à u fattu chì sò perciuti cum'è oggetti di a situazione, cum'è quarchi cosa quotidia è familiar, è priva a nostra imaginazione di l'alimenta eroticu. I amati ùn amate micca solu per guardà micca un altru naked, ma ancu per stampà in questa forma in e fotografia. True, avemu qualchì volta truvamu una situazione difficiliità: ricusate - meritammu l'etiqueta "cumplicata", accunsenu è chì sapiè dunni quelli ritratti puderanu esse? I nostri teme sò completamente justificati. Circa quindicina annata, a premsa europea hà avutu una storia annantu à un ghjovanu Francanu chì, in rendevule per esse ghjittatu per una sposa, dispertu parechji centu di foto di sta casata in un nudo, cun un numaru di telefunu, annantu à a cità da u pianu. L'imaghjini pruvucanti pò esse nantu à Internet o vendenu per e-mail à u vostru capu. E duvete averariate micca a dumanda: "Vogliu esse nude? "- è in altru: Ùn aghju cunfidu di u mo cumpagnu? In u sessu, l'amici pruvate prima di tuttu, per dà l'aligria l'uni à l'altri, ùn ci hè nunda in u scopu di captive e so emozioni in una foto o video. A prisenza di una casa archiviu cù tali trisoni suggerisce chì in questu pareghja micca solu una vita sessile vibrante, ma dinò a vera cercanza, spirituale, è micca fìsica, è fiducia veru à l'altri. Esaminà un tali archiviu porta riesce di salute. I ricerchiaturi tudischi truvaru chì a cuntimplazione di una donna di donna nuda da l'omi solu à pocu minuti di ghjornu a migliurà l'opera di u coru è nurimalizeghja a prissioni. I donne sò silenziu nantu à e donne, ma, prubabilmente, per avè l'admirazione di l'omu nudu custruitu hè ancu utile. Sta prestazione ùn hè micca surprisante. A cuntemplazione di u bellu corpu umanu furnisci un piacè esteticu, è, cum'è qualsiasi emozioni pusitivi, ùn pudere micca avè un effettu positiu in a nostra salute. Un piacè esteticu è sessuale - dui articuli affidati, ma diversi. U corpu umanu ghjè una di e creazioni più belli da a natura, per quessa, l'admirazione è ùn mancassi l'excitazione à u listessu tempu hè abbastanza normale. In quantu à a pruteghja interna di tali admirazione, pò esse tistimunizà chì tù sia discondue cù u vostru corpu, è cuntribuiscevi cunfurmate cun quelli chì possanu forma più seducente. In ogni casu, avete decide u dispusitivu di u vostru corpu, cumu s'ellu aperta per i fotògrafichi è artisti - postu tuttu, hè solu a vostra propria, una di a più preziosa.