Nutritura propriu di e donne embarassada

Assolu tutte e donne durante a gravidenza principiatu à pensà nantu à nutritura adatta, perchè sustanzi sustinnevuli ùn sò micca precisamente micca solu per a mamma, ma ancu per u babbu in u so zumme. Tutti i ginekologi in una sola voce argumenu chì l'alimentazione propria di e femine in imbarcate hè a chjave per u so liberatu successu è a salute di migliori.

Unu di i sbagli i più cumuni in nutrimentu, di sicuru, hè chì l'expectante mamma hè sicura: quandu ella hà una zitella in u so zumme, è hè obligatu à manghjà per dui. Nutrimenti salutarii è boni di nutizie cù e donne incinta in u primu trimesteru chjama nutrimentu raziunale in questi ammontii cum'è prima di gravidanza. Ma in a secunna mità di a dieta hè digià necessaria di rinfurzà, ma questu in nessun modu significa u overeating cronica. Quandu u nutrimentu di rinfurzà, prima di tuttu, hè bisognu di attentu à a quantità, ma à l'utilità di l'alimentu pigliatu da a futura mamma.

U fetu in espansione precise un gran numaru assai di sustanzi, cum'è proteini, grassi, vitamini, minerali è carbuidrati, perchè ùn sarà micca superfluitu se u nutrimentu di a donna incinta hè cusì diverse. Ma ùn mancianu tuttu, u valore energicu di i prudutti cun cunsumati hè assai impurtante.

Per esempiu, in a prima parte di u gravidenza, deve esse almenu 2.800 kcali per ghjornu, è in a seconda mità ùn deve micca più di 3000 kcal di u ghjornu. A diferenza massima in u valuru di energia, permessa di un ghjornu - 200-300 kcal. Ma micca sempre pensate di e calori, l'alimentu deve esse moderatu caluricu è moderatu saturatu cù nutrienti. Eccu, u muttu di nutrimentu ghjustu da a futura mamma: "Tutti in moderazione!".

Assicuratevi di piglià cunvinzione di ciò chì in a razione di a donna incinta è chì sò stati primi fiori di vitamini. Hè tamantu assai impurtante chì l'alimentari cunsumatu da a donna chì anu pregnant sò facilmente digestibili, è per quessa, l'enfasi si deve esse postu nantu à e manni cottu. Per ùn pudè arricchisce l'intestini, pruvate d'averebbe sprughje è piccante, un solu piluio, aneto, angiolo, cilantro è cipolle verde sò permessi. È solu preparatu fresh food.

Hè ricunnisciutu à piglià l'alimenti chì pò purtà à splendore, chì si trova, pane friscu, cocchi di pasta di levadulanti, piddus. In quantità grossa, colti, manzili è patate sò contraindicati. Anu avemu a rinunzià ancu l'alimentu chì hè riccu di grassu: grassu, carne grassa, maisonette. Ma questu ùn hè micca sempre!

Inoltre, per escludiri i platti chì purtanu à cava, sò documenti, patatine fritte, patatine fritte, cookies, zucca è assai più. Questa hè una medità necessaria, postu chì a donna soia hè minima mobile è a so travagliu hè spessu pisanti. Solu ùn vi ricumandemu di manghjà un grande numeru di platti di carne, abbastanza dui volte à settimana.

Per u piriudu di u gravidenza ùn sera micca superfluous per aghjunghjene più pezzi di pesci à a vostra dieta, ma ùn hà micca definitu micca esse salitu o pezzi secchi - sò sottumettezione stretta. E in generale, pruvate à trattà di u salitu.

Ùn avete micca bivellu forte cafè, hà un'aroma attente à u sistema nervu. E in generale, hè più seriu per trattà a quantità di fluidu cunsumatu, chì u so inzuccaratu cumportanu à inchà di l'extremités - è questu hè micca assai piacevule. Cerveza seguita "nantu à scelta", finu à 2 litri per ghjornu (u più luntanu - a menu). Ridu acqua carbonatica, rimpiazzà cù compota, casgiu o un cummerciu di zucchi naturali.

U fumu è l'alcoolenu estenu categorichi. U manghjà, duverà esse à l'urdinamentu rigulari, perchè u corpu si usa a cronograma è a digestioni improvisa, perchè pocu prima di l'ingestisce l'alimentariu, u ghjocu gourmet accumenza per separà.

Senza manca, cù ogni nutrimentu di l'alimentariu in u corpu di e donne embarassada, deve esse attu:

- Proteini - Questu hè u materiale di e custruzzione per u vostru corpu. Sources di prutezione sò furmagliu, pesce, ova, carne, fagioli, patati, soia, latti è pane.

- grassu , chì sò nutritura per a maiò strutture cellulare è ùn sò micca sottuvalle di carbuidrati, in valurizzioni energetica. L'urighjine di grassu pò esse carne (carne di porcu è carne), manticamu, fegate, mantra, cervu.

- i carbuidrati sò una fonti indispinuta di energia. In u più gran quantità i carbuidrati sò cuntenuti in prudutti such: zucca, uva, patata, panu, uva, semolina, zuccheru è u rossu.

- Sales minerali , chì sò unu di i cumpunenti più impurtanti di u corpu. Hè u materiale di e custruzzione per u bone è u tessulu dentale, affettanu u scambiu di l'acqua in u corpu, è in generale, participanu à parechje prucessi chimichi. A mancanza di sti sustanziali ponu esse di malatie. I minerali sò in pane, casgiu, latte, avena, col, melone, prugne, prugna, etc.

- vitamini . Ùn importa micca quantu manghjate, i vitamini averebbi u corpu in una cantina assai pocu, esattamente in a manera chì u corpu necessita in u mumentu. Vitamini ponu a parti più diretta in u metabolismu. E tali vitamini C, A, E, sò un supplementu di l'immunità è prutegge a donna incinta di germe è virus.

Per urdinà a nutrttiva curretta, ùn hè micca superfluitu per sapè - in quali prudutti ùn ci hè a quantità massima di una vitamina.

Una fonte di vitamina A: oliu di pezzu, oliu di vacca, foglie ferri, furmagliu, crema agria, zucca, pepite bianca, cipolle verde, sorrel, tomate e albicocca è assai più.

Fighjatu di vitamina B: patate, fagiole, carne, levitura, casgiu rossu, farinata d'avena.

Fonte di vitamina C: ravane, agrumi, cane rose, colifore, pepite bianca, tomate.

U fonti di vitamina E: cereali, prudutti di latti, verdura e frutta.

A vitamina D si trova in l'oliu di pisci, l'uvizzati è u fegato. Inoltre, u fondu di a vitamina D pò esse un soli ciumi brillanti. Succe chì ancu cù prudutti di i prudutti, u corpu ùn ùn riceve bè vitamina, in stu casu, vale da vultà per i prudutti medichi è di piacè multivitamini è multivitamini.

A nutritura adatta per una donna incinta hè un puntu mpurtanti in a razza per fà un pene!