Un omu amatu serà datu i so gestiti

Assolu, tutte e donne in una relazione pensanu chì sentimenti un omu per piacè. Hè assai facilite à amparà questu. A psiculugia pratica hè una scienza chì pò esse dinò assai nantu à l'omi per i posi, espressioni faciale è gestiti. Avete bisognu di amparà i gestiti, se avete ancu un pocu dubbiu nantu à a sincerità di a rilazioni à voi, u ricunniscenza di questu in amore. A cumunicazione in u livellu verbal, per regula, hè unificatu. Ùn pudere micca esse cuntrullatu. Per quessa, ùn hè micca putente di scopre sentimenti à stu livellu o difficiuli. Dopu avè studiatu u signali non verbal di fallu in amore, una donna hà da pudè spiegà a so cumpurtamentu u cumpurtamentu in cumpagnia cù un omu, è l'omu si casca à u so cumpagno più.


Gesti
I sentimenti di un ghjuvanottu pudete dà un toccu chjucu à a so testa durante una conversazione cù una zitella. Pudete facilmente tocà i so capelli o impruvisa. Ellu faria cù pulita e calma. Questu hè spiegatu solu: u capeddu di i persone hè assuciatu cù a so sexualità. Hà sinsibilizatu u so erotismu è l'attratore, facennu movimenti midi attraversu i capelli di a so testa.

Sì un omu per senza ragione apparente hà cuminciatu à aghjustà a so corbata, a voglia, i buttuni in ticnalli o quarchi àutru di i so accessori, allura, forsi, ha travagliatu grandi eccitazione. Per un ghjovanu in amore, hè caratteristica.

Gesture di un omu amatu è u so significatu
Ma quellu hè questu sensu di a so prisenza. Ellu voli per piace u cumpagnu, à u nivellu subkonzientu, vole mette in modu.

Sì un omu passa un pezzu di fronte à un specchiu, cuntene a so postura, tira u so stomacu, si stendi nantu à i so dritti, prova di esse mascara, più altu, più attraente, più forte. Hè ancu simbulizeghja u so desideriu di piace à a donna.

Gesti di a natura non verbal d'un omu in amore necessariamente anu una allusion sessuale. Questu hè duvuta à a so forte attrazione à a donna chì hà gustu. È ancu nantu à un nivellu subkonzirvitu, vole crià a so attenzione, è cusì sfascià a so "superiorità masculina". Purtate e so peri assai, ùn solu ùn hè solu per esse, ma ancu altru. Oghje ghjovani dipoi i so mani o solu i so dite in i bagnu di e so robba, per u cinturione è u cinturione, solu tenenu e so mani in questa parte di u corpu à cumunicari cu la dama cumu.

Manifestazioni di sentimenti
U cumpurtamentu di un omu pò cuntà assai di i so sentimenti. Un ghjovanu pò, senza esitazioni, copià u cumpurtamentu di u sceglie. Rice i so movimenti, a pusizione di e mani è a testa, a pusizione di corpu à sente. Questu significa un forte interesse o amori di un omu. Se spessu prumeghja versu a dame è si suscita e so celluli, pensa di cuntinuà à scuntrà è di cumunicazione longu.

Se un omu manipule alcunu objectu intornu, allura hè un signu indeterminatu di l'amore. Un omu maritatu torci d'un anellu d'impegni in u so dettu, facendu tentà di sguassà.

Quandu parrava cun una zitella, un omu tocca un ring di impegnu
Un signu di a manifestazioni di i sentimenti in una nica hè a invasione di u so spaziu persunale. Questu hè causatu da u desideriu di vultà vicinu à a donna di u core, per piglià l'oppurtunità di tuccallu accidintali o di certi cose.

Ogni signali nonverbalu sò i so pupulati, assai enormi in moltu quandu anu vistu à l'adurati objectu. Hè spiegatu da l'excitazione è l'alliberazione di l'adrenalina in u sangue dapoi u momentu di a cumunicazione.

A timidez, una cunfusione sera ancu di a simpatia di u ghjovanu pè a zitella. Pò esse ancu sensu blush the whole face o solu e carru.

Circa un interessu sinceru in una donna diciarà è e so fighjà. Un omu in amore sempre hà bisognu di vede à a so dame per un tempu più longu.

I signali di u cumpurtamentu di i cumpurtamenti di l'omi, presu per separà, ùn àbbia micca dichjaratu chì ùn hè micca indiferente à voi. Ma in una cumminazzioni, sti signalazioni non verbal vi farà dumandà u sensu chì sò sinceri à voi. Ùn ci sia dude, quessi sò gestiti è movimenti di solu un omu chì hà amatu cù voi.