Cumu esse una bona mamma


Vivevi qualcosa, sònniu nantu à qualcosa, è ghjornu dopu ghjornu avete cù qualcuni di vostri brami è i vostri bisogni, senza penseru à nunda. Ma un ghjornu oghje u ghjornu chì viaghja a vostra vita sana - vi capisci chì vi sarete pronta una mamma. U statu di gravidanza hè un statu incomparable chì ùn pò micca esse scritte in parolle, ùn pò esse sentutu.
Ùn sò micca solu modi fisichi in u corpu, nimu, prima di tutti, sò cambiamenti psicologichi. Dopu tuttu, prima di fà tutte sse, ùn hà micca bisognu à nimu. E poi sapi rializate chì prontu i preoccrezioni sarà più grande, ma avete da scurdà tutte casi allatta! È ùn hè micca questu! Hè difficiulmente cusì, àbbia glurious, per capiscia chì in a vostra vita cambiani grandiose grandiose.

A lot di teme l'acompañanu a gravidanza - u scantu di a parturione, u timore di quale serà l'attitudine di u maritu à voi dopu à u nascita di u zitellu, u timore di a salute di u zitellu. È questu ùn hè micca cumpletu
lista!

Avà riposu chì a so sera dopu à andà à strata, dicia à u so maritu: "Se mortu durante u partitu, ùn lasciate micca u zitellu". Allora ùn eru micca in tuttu riria. Aviu era scantatu. U mo maritu listened to my whining every day! Ùn pudemu micca cridutu chì ellu hà a pacienza per questu.

Mentre ch'e eru pregnant, aghju legatu assai articuli nantu à Internet, libri, magazines sobre a cura di u zitellu, mi paria ancu chì socu tuttu! Ma allura ùn era micca sappiutu tutta a responsabilità tutta di a maternità è ùn pudia micca figurà ciò chì veramente significa esse mamma.
Ma u tempu hè ghjuntu, è aghju da a nascita. E ora, pare, sapendu a risposta à sta pregunta.
Sperma una mamma hè travagliosa, ma hè mai ingrati. Avete capitu quandu u vostru altru luminu, u vostru propiu è a cuntinuazione più bella di voi site in u lettu è fideghja in i vostri ochji. Tù sì tuttu cù ellu, ùn pudete micca trattatu per ellu, perchè ellu confiesa unilitamenti è dipende da tutte.
Per esse mamma hà da esse capace di passà à a to garganta à i vostri vulete per i brami di l'altru, un'està inde inde indedue. Ùn pudete micca lascià tuttu è vai cun amicu in una cafe o cù u vostru maritu à u cinema. Perchè oghji sò rispunsevuli per i vostri migghiori.
Per esse mamma hà da esse capace di trattà cù i vostri emozioni è sopra i desirma di fate in folla cù u vostru picciottu quandu ùn pò micca calmu. È invece, sùbitu è ​​calmendu.

Sperma una mamma hè sempre crede in u to figliolu. Per sapè chì hè specialu, chì ellu hè u megliu di tutte e nimu in u mondu sanu megliu chì ellu ùn pò esse micca!
Sò una mamma hè di anticipà è capisce i desideri di u to figliolu. E sempre pruvate à cumu cun elli, sacrificendu à tuttu ciò chì!
Per esse a mamma hè per fallu in amore cù u vostru maritu novu, nò micca per certi cose romantichi, ma videndu ciò chì hè bella eddu è quantu ellu pare cusì grande in questa nova qualità.
Sò una mamma hè sempre un dolore in u cori annantu à vede i prugrammi nantu à u crìmini è a cruelità di u zitellu. E pinsamenti eternu nantu à a manera di "salvà" u sangue.
Per esse mamma hà da chiancià cù a felicità à vista di ogni successu novu di a vostra piccula, ma à u listessu tempu un grande quandu.

Per esse mamma hà da capiscia, finaraghju, i vostri parenti è pardònanu tutti i vostri raggetti piccani. Capisci e tutte e so pruibbii è capisce chì cù u vostru figliolu vi farete u listessu.
Avà solu, dopu à u nascita di a mo figliola, aghjunse chì hè una felicità vera. A felicità hè essere leggi. Nuddu pò piglià a casa, è hè sempre cun voi. Pudete un traghetti un omu è u destinu pò scuraghjete da voi, ma u vostru figliolu sarà sempre cun voi. Sempre serè un incestu per voi per vive, vive, vive - malfante i difficili è e circustanzi!
Per esse una mamma hè un travagliu ogni ghjornu, ma ùn avete mai stà fate di stà e ùn dispite micca sempre!