Observendu u cumpurtamentu aggressivu di u zitellu

"Niu di Natura" - sta espressione si appiice à i zitelli, perchè ùn anu micca cunnisciutu i liggi di e norme generale di cumpurtamentu adoptu in questu. Sò stati d'agnelli - cum'è un ghjucatu - per a forza hè stata rimessa da u so vicinu, ùn hà dettu tutta si hè ghjustu. Stu cumpurtamentu, chì i psiculugini chjamanu aggressivu picciuttedda, hè assulutamente nurmale. Appressu in infanzunati, l'aggressitivi cresce in u periodu prémanicantilu, prima di rivoluzioni naturali. Observazione di u cumpurtamentu aggressivu di u zitellu - u subject of publication.

In i zitelli, ùn hè micca pocu cumunu - ogni ziteddu almenu una volta in a vita sfondate o cumbattì un altru, senza ellu, ùn faci micca ancu i figlioli più calmati è educati. Ùn hè bisognu à esse Sukhomlinsky per spiegà à u zitellu chì hà pigliatu una altra scapula nantu à u duminiu o hà pigliatu u ghjocu chì ellu piacia, chì ùn deve esse micca fatta. Perchè A maiò parte di i zitelli ùn sò micca da a prima volta, ma da u terzu, da u quintu, sò capaci di capiscenu questu: perchè l'altru hè cusì doloroso o fericu cum'è avete da esse chè avete fattu questu. A prurenza di l'agressioni in l'età hè assuciata cù e cose elementale - cù u fattu chì i zitelli sviluppanu è sottu a influenza di l'educazione si principienu per capiscenu megliu l'altri è di l'altri, pruvatu di cumportanu più flexibili. Hè abituati à gestisce e so emozioni è a so cuntenimentu, per risolve cunflitti in modi micca aggressivi - parolle, senza punite. U prucessu di a socializazione hè inevitabbile per a maiò parte di i zitelli, è da l'età di 6-7, i zitelli sò diventenu autocentricu è cumincianu à capiscenu megliu i sentimenti è l'azzioni di l'altri.

Attribuzione di i cumbattenti

Tuttavia, no tutti i zitelli anu travagliu una metamorfosi simili. Ci hè quelli chì ùn anu micca cultivatu pasture, fate d'utilizà a forza. Questi facini sò iniziale dotate d'un temperatu maiò, imprevisible, assurdità. Ci sò difficultà per cumunicari cu parenti, anu aumentatu l'ansietà, insecurity. Tali nichi ùn sò micca attenti à i sentimenti di l'altri, sò cun tagliati è senza sapè chì difendenu l'interessi cun l'aiutu di argumenti adattati. Emotionally dissatisfied, circaranu di cumpensà per questu in causing pain for others - above all, physical. A megliu difesa per elli hè un attacu. Hè datu un timpe è temporale, ma almenu qualchì equilibru internu. Intrappendu l'azzioni di altri figlioli cum'è ostili, tali zitellu per i so riazzione causanu aggressioni da l'altri. À u listessu tempu volve esse un cinghuse vituperiu - quale di i pari si vulia esse wedded à quellu chì quasi l'impegassi cù e so pugnu? Per u so cumpurtamentu, i sti zitelli rimpriveranu l'altri, causavanu à esse amici, amici, ostili. È questu, à u passu, aggruppa l'aggressività, pruvucà à u zitellu à novi impurtanti accussini, affucendu u teme è còllera in ellu. Eccu, saria cuntentu di parlà cù i carusi, ellu hà tentativu di truvà un modu da u impassiale, per rinforà, per parlà, i ligami sociale, ma solu ùn sà micca manera di fà in una forma normale, sana.

Sò i picciotti più aggressivi?

I scientisti ùn anu micca avvicinatu à una conclusione definitiva, hè l'aggressività di l'omi, è perciò i carusi, qualità biologica predeterminata? Iè, sicondu parechje studii, l'omi veramente si cumpurtavanu più aggressivu chì e donne, à ogni età. A riazione di l'"atrocità" hà dichjaratu. Sì a mamma principia a leghje a morale: "E si avete micca, ùn piace micca", u zitellu hè prubabile di ghjucà a tediosa parra da l'armali. A volte ci hè abbastanza solu di dicenu: "Vanya, nò!", Quandu u pugnu battizà. Cumu saria esse avveze à tutti chì i picciotti sò cumportanu più forte chì e zitelli, battinu più spessu. Eppuru, l'evidenza di a so predisposioni genetica di u cumportamentu tali, nè i medichi è biologichi ùn ponu micca indicate. Forsi, in un'altra materia - in a tradizione culturale è educazione. I mudelli suciali di cumpurtamentu uffrutu à i picciotti sò significativamente diffeenti da quelli chì sò datu à e zitelli. A aggressione hè parti di u stereotipu masculu di u cumportamentu, hè spessu predilettu è favurizatu. Ci hè una espressione "sessu forte", longu insautu in varianti simili in i lingui più diffarenti di u mondu. Quandu u zitellu vene a caminari è veni in cuntattu cù i pari (per quessa, littaralmente in u seculu annu di a vita), ci sò parechje significati in l'educazione di i carusi è di e donne, in casu chì i genitori è a società aspetta da e, in cunseguenza, in l'emergente funziunalità di personalità. U zitellu hè glurificatu da una età tempura per cori, militanti, attività, a capacità di ricusà, affichà per ellu stessu. Una zitella vigorosa è energiaria chì aspetta à cumanda è di "cunflitta" di l'offriti, hè spessu cunnanna per qualità simili. Allora pudemu assume chì hè sempre acquistatu, ma micca innate qualità.

Perchè sò cusì

Sicondu l'osservazioni di i psiculoghi, i zitelli aggressivi, cum'è regula, manca l'amori u l'intelligenza basi di i so parenti. Oghje in famiglie induve i zitelli crecianu un stilettore autoritaricu di crianza. Invece di una cumunicazione cumplicata, i genitori (in regula, questu hè primu è primu pisanu u bruttu è brutali) dà l'ordine è stanu aspittendu a so implementazione clara. Ci hè ancu chì u zitellu in generale hè assai impegno, crede nantu à ellu stessu, sintìannusi a so inutilità, a mancanza di u cuntattu emotivutu, a friddizza è l'indifferenza di i genitori. U stil egocèntricu di a crescita aghjunta ancu à l'agressione aumentata. U zitellu hè insignatu chì ellu hè u zoccu di a terra, di quale u circondu u universu tutte. Hè chjaru chì l'altri figlioli è l'adulti ùn sanu micca infurmatu, è u so cumpurtamentu pruvucarà a dislike di u zitellu è l'umani, scandali è scandali. A influenza traumática in a psique di i zitelli hè ancu esercitata da questi di adultu trà di elli. Quandu u mo babbu è scandalu materna ghjornu dopu ghjornu, u zitellu adoptenze in modu involuditu di stile di cumunicazione. Per ellu diventa a norma. Allora, i genitori chì anu avutu l'incrementu forza di lotta trà e so figlioli, cundisceranu un primu prisintatu. Pudete bè chì quellu chì ùn vi cuntene sempre u vostru propiu impulsi aggressivu. Hè ricurdatu chì i zitelli appieghjani i metudi d'interaczione suciale, observendu u cumpurtamentu di i paisaghji circunvicchiati (è, prima di tuttu, i so parenti).

Crimtu è Punizioni

Se un zitellu hà cumpurtatu qualcosa cù l'aiutu di l'aggressioni, ellu puderà andà à a so aiutu novu. In ogni casu, u prublema hè chì l'usu di punizioni per spremà di l'aggressioni anu spessu adupratu. Spicciamenti cuncetta un punizioni fìsica. In modu, spessu si portanu à u fattu chì u zitellu face a pattu di l'altri. Per esse aggressione per u zitellu ùn sò micca solu suprimi, ma esse spustamenti, e manoli più cumplessi. Hè impurtante chì ricurdà chì e prublema principalu di qualunqui fughjitu hè a bisognu di sentenu chì hè amatu è apprezzatu. Allura una curazione per l'agressione incrementata pò esse sola una fiducia è l'attitudine amica à u zitellu. A participazione di u babbu, cù u so esempiu, dimustrendu u so figliolu chì a masculinità verita ùn hè micca l'abilità di bellissima raspkasit nasu à l'offender, ma per diretta a so forza fisica in qualchì canal utile. Pudete chjave l'attinenza, dicendu, à qualcunu tipu di l'attività fìsica "corretta". Un modu bonu hè di scrive un fighter in a sección di sport, guidatu di un coach eccellenti è capacità psicologicu. Pudete tandu un "culottulu angbolu" especial per esaltà l'estress. Se u zitellu hè in còllera cù qualcuni, dallemu di piglià è culpete stu pillow. Stu cunsigliu hè spessu assignatu à i psiculoghi è i so clienti adulti, perchè ùn ci hè nè ponu sienti à sente sentenzi aggressivi à tuttu. Perchè no averemu micca cunvechjà cun elli, vale degnu d'apprendre è insegni à i vostri figlioli per cuntrullà i so emozioni negativi, ùn spontranu a vita per elli o l'altri.