Ora Cinderella hà una bonissima selezzione di coghju di u cristalu di i capelli principali

U venneri u venneri, u 13 di frivaru, in u Festival di Cinema di Berlinu, Kenneth Bran's Cinderella se premiere. Unu solu l'equipaggiu di film hà preparatu per u libru di a film, ma ancu i disinatori di i più famusi di e scarpi. I gruppi creativa Salvatore Ferragamo, Nicholas Kirkwood, Charlotte Olympia, Jimmy Choo è cinque parechje famosi sceltebbenu di rasparà l'heroina principale di u conte di fiancée - avè scrittu a so versione di i crystal shoes per Cinderella. L'autore di u prugettu era u studiu di Disney, chì offre i cusuttini di scarpi una misura creativa inusual.

Sketches di scarpi fabulosi, chì sò stati dispunibili nantu à Internet, supplementate da cummente di i diseggiani chì rispondevanu à l'offerta di Disney. Per esempiu, Sandra Choi, u direttore creativa di Jimmy Choo, cercatu di creà un paru veramente magicu di scarpi, capace di rinascà in a regula quelli emozioni d'avventura chì avà evucò un conte di fata. È Massimiliano Jornetti (Salvatore Ferragamo) hà avutu cunghjuntu ancu in una tastera cusì impurtante chì ogni donna chì porta u so mudellu di coghju di cristalli, cum'è Cinderella, diventata in una princesa fata. Naturale, altri disinfettori travagliavanu senza menu entusiasmu.

Grazie à l'esercitu di famusi disinazioni di moda, ogni ragazza pò sensu cum'è Cinderella à u reale. Dopu a presentazione à u Berlinale, a cullizzioni di fàtela sarà vende in i boutiques d'Alexandre Birman, Jerome C. Rousseau, Paul Andrew, Rene Caovilla, Salvatore Ferragamo, Nicholas Kirkwood, Stuart Weitzman, Charlotte Olympia, Jimmy Choo in tuttu u mondu.