Eserciti per rinfurzà i musculus gluteali

Agghjunghjenu un cumplicatu uriginale per i musculi gluteali senza pescanti è i simulators tradiziunali. Grazie à i nostri cunsiglii, sarete più flexibule, più bella è a vostra figura facia bastassi à l'attinzioni d'omi. Believe me, in i nostri exerciti ùn ci hè nunda difficult, per quessi sò assai lumi. Pruvate cumprendre li cum'è rigulari. A megliu, sarete ligne è più veru, è questu hè una fece. Dopu adene, perchè tuttu hè in e vostre mani! È ùn firmà micca quì. Einzezziunalamenti per rinfurzà i musculus gluteali vi aiutanu à questu.

Coaching

E cumpetenze, in u spettaculu di quale avete de custarnà constantemente u equilibriu, u travagliu megliu in i musculi di e nucali.

Principiu di operazione

Puderete à tempu à travaglià tutte i musculus gluteali, cumprese i musculi chì movanu a perna à u cantu è a purtalla. Grazie à questu avete da sviluppà solu forza, ma ancu di cardio endurance. Inoltre, creanu più caloria.

E meccanica musculale

U musculus maximus gluteus cumu travagliu cù l'altri dui situati in a superficia laterali di a còscia: u gluteinu mediu è u gluteali minuri. Quessi cumincianu da l'osteria pélvisa è aghjunghje à a parti suprema di u femur. A so cumpagnia hè di decisione di u pede.

Equipment

Per fà esse exerciti, avete bisognu di una sana fitness, un amortiguadori di gomma o bandage elastica, un bar o barra. Cù u furmatu tradiziunale di furmazioni di forza, i movimenti sò principarmenti in a direzione avanti, chì i musculari rispunsevuli di u muvimentu in e cose strac qualchissimu sò pocu prufiliati. Ei exercici di "Fusione" aiutà à restaurà u equilibriu musculari è migliurà l'aspettu. In più di sta cumplicità, pudete ancu fà l'attacche è salta fora o invucare in un slide.

1. Squatting. Enfortece tutti i musculi gluteali. L'arba a l'estremità di l'ammuppettu di gomma o l'attrazzamentu elasti è ponite u ringulu resultanti nant'à i turmoni. Stand up straight. Legli spalle à l'ispalle in sputichi, calzini regardlessly. Nantu à e spalle, mette a bar. Apretu a premsa è rinvià l'scapula. Piglia un passu à u latu di sente a resistenza di l'ammuffoi. Fate agitatu cum'è se vulete sentu nantu à a riva di una sedia. Pudete tilting à u corpu perchè appaghjà. E rignalli sò quì nantu à i pedi. Rinfurzà i musculi di i buttiglii in daretu à a pusizione di partenza.

2. Legs on the fitness ball. L'Esercitu rinfurzò i musculi di a superficia di laterale di e cosce. Utilice un ancu di ankle fattu di un amortiguadori di gomma o vende elàsticu. Purtate nantu à i ghjinochje davanti à u ghjornu di fitness, pusau u to panicu nantu à ellu, posate e mani in u pianu è, pisendu per elli, pigliate a pusizioni iniziale: a pelvis è e casci ghjacceri nantu à a cima di u bulu, u corpu si forma una linea recta da a cima à i tacchi, i pècure di i petti guardanu à u pavaghju, U diritti, palme hè sia cù u so spalle, i dite si trovanu assai. Spread your legs slightly apart to feel the tension of shock absorber. Sì senza cambià a pusizione di u casu, hà uttenuta u so pedi per allungate. I calzini guardanu u pianu. Dopu à ritornu à a pusizione di partenza.

3. Retraient in la perra. Enfortece tutti i musculi gluteali, è ancu i musculi di e superficelle di u fronte è di i cosce. Utilice un ancu di ankle fattu di un amortiguadori di gomma o vende elàsticu. Stand direttamenti versu u supportu. Legli spalle à l'ispalle in sputichi, calzini regardlessly. Rice a stampa, arrìzzati u pettu. Cù a to manu ferita, aghjunghje u supportu, mette u dirittu nantu à a coscia. Pigliate u to pettu da direzzione à u partitu, finu à quandu puderete, senza assicurà u casu. Sottu u pettu per andà à sè stessu. Riturnà à a pusizione di partenza, ma ùn putevi u pede di u pianu. Fate tutte e riconcezione prima cù unu, da quì à l'altru pede.