Orighjini è tipi di corset


Christian Dior hà dettu: "Senza un corset, ùn ci hè nè moda". Questa scandalous toilet item hè cunsulazione di e donne, in basa di dà bellezza è l'intrattenimentu infernu. Ùn importa micca quantu ellu scuraghjtu da a cima di a moda, hà sempre tornatu triunfante. E, in u risultatu, era u fetitto più fetichista di u vestitori di donna.

Orighjini è tipi di corset. A parodie di u corset parechje altre 4.5 mila anni fà in i costi di u mari Egeiu. I residenti di l'isula di Creta stetennu i so cinture di cuera. Per una forza più numerosa, i plates di metalli sò stati inseriti in elli. I rigali di l'omu di l'omu sò stati protetti di i spati di l'inzemi, e donne anu datu grazia.

In l'Italia tristi di u XV sèculu l'ascetismu era a norma di a vita per tutti. À e curve femminili di u corpu ùn hà micca ricurdatu di u peccatu, e donne anu ligatu in corsets di metalli sòlides, u pesu di quale puderia ghjunghje 25 kilogrami! Carapace di ferru facianu a figura completamente flat - nunda di pit, è a cintura, sicondu i pruprietà, hè stata tirata finu à quaranta centimitri.

A versione classica di u corsetto appareru in Italia in u XVI sèculu. U fattu di l'inserzioni di lignu è di metallo, hè diventatu più elegante è bella chì in i vechji tempu. Abundantamenti decorata cù ricami è peddi preziosi, u corsetini cumincià à ghjucate nantu à u vestitu, dimustrendu u ricchieru di u so patrone. À a listessa ora, a reina francese Catherine de 'Medici hà introduttu u standard di a circunferenza cintina di a so cumunità - 13 pulzuni (pocu più di 33 centimetri). A donna chì era supiratu u limitu ufficiale ùn pò mancu appena à u tribunale. È se u ciuciottu strincì u cintura per più di 33 centimetri, era chjaru chì prima di voi - una persona altamente inglesa.

Nta mezzu di u seculu XVII, u corseto ùn era più largu à scattatura, ma hà sapprimatu l'elevatu pettu à u pettu è i maleri rounded. In u postu di ferru è di legnu, hè stata attuale. Hè strittu à u corpu, formant una postura ideale. A sensualità francese hè divintata propiu di u mondu supremu. U corsete puderia più solu esse gasté par noblewomen. Hanu dinò un capricci novu - per aprezzate a cintina finu à un tamantu equal à l'aghjunghje à u collu di l'amanti.

U XVIII sèculu era l'epica di i trinziunarii rivoluzionarii in a vita è a moda. U grande umanista Jean-Jacques Rousseau hà invitatu à u ritornu à l'antica simplicità è abbandunà elementi naturali di u vestitu. Cù a presentazione di l'illumineti, l'Europa hè stata riesce da a moda per vestiti-chitons. Ma digià à l'iniziu di u XIX seculu a Monarchia Francesa si trova annantu à u tronu, ripiglià u so lussu perditi è i corsethi donna.

Dapoi u tempu, a silhouette femina cambieghja i so contatti per ogni stagione mudele. U pettu s'era rose, hè stata fatta, a linea di a cintina era infughjata, da turnà in u locu. Hè dipende u cuteddu di u vestitu è ​​u cambiamentu in l'ideal di bellezza femina. In i 70 anni di u XIX seculu, era stata inventata una altra forma di corset - a longu à i cadaveri. Squeezing the lower abdomen, u quadru hè strincutu cusì cusì chì a siluura s'assumiglia a letter S. Ùn ci era micca una quistione di curvar o di manghjà un pezzu extra. U primu passu versu l'eliminazione di u corseto era a riforma di u re da moda in Parighji, Paul Poiret, in u 1905 hà stilettu vistiti nantu à u tipu di cammisa d'omi. Sottu sti putenzi, i lumi speziale è i sapori flexibule di gomà eranu purtati - "corsetts".

L'ultime ascolta in a classificazione più longu hè sopravivenza in l'anni 1950, quandu l'stile novu, creatu da Dior, volta a moda à a "cintura di vigna". Sta direzzione durò solu una dicada. In u tempore di u 60 "figlioli di fiori" ancu un bra era cunsideratu "un arnese chì destroi una donna". Corset, pareva, finalmente hè stata di l'usu di massa.

Ma tutti cambienu novu in l'anni 1980. L'imaghjini di una donna cù una cintura straggia intraggiana, simbulizendu simbulizendu a castità è a ubbidenza, diventò imbellighjamentu di a cuntenutenza di daru.

Dopu ddu tempu, i spinetti ùn sò micca di moda. Sò micca esistinu in parallelu cù ella, di u tempu à tempu chì vede nantu à i catwalks.