Trattamentu di disenteria in casa

A disenteria hè una agenza aguda ligata à infezioni intestinali. Ci sò e formule di i disinterintà amèbique è bacteriale. Sta maladiu hè cuntaggiu, a maiò spessu si metti in malati in l'estiu, mentri l'adulti è i zitelli. Hè pussibule trattà a disenteria in casa cù rimedii tradiziunali? Sì. Circundendu à sta parlante in questa pubblicazione.

A medicina tradiziunale vi ricevi i ricetti seguenti pè u trattamentu di sta maladie in casa.

Havi bisognu di 1 tbsp. l. i frutti di u ciliu d'aiutu, fate cù un vintu di fucale è fretu durante 5 minuti nantu à u calore. Hè necessariu inseguri u calzuni rallenti per 2 ori, strain e bee ¼ cup trè volte à ghjornu.

Hè necessariu di cresce 100 g di baga d'arghjentu, dopu a rinunzata l'osse anu da elle, omplanduli cù un coppiu di vetri di acqua foglia, è lasciate per infundate finu à a matina. In a mattina purtate u calchinu à fogghiu è friddu, è sughjettu. U calchinu debite esse in burru, ma ùn deve micca esse frutti. Questa prucedura deve esse ripetuta per parechji ghjorni finu à chì i sinistru di a malatia scapene.

Hè necessariu pour 1 tsp. corteghja o raghjenisce a razzi 1 tazza di acqua fervente è lasciate per infundà. Per un ghjornu, avete da bevi dui vetri di sta infusione.

A decocuzione di purchetti di curuva - pò esse prescrittu senza restrizioni, beie inveci di tè.

Ci hè una pianta chjamata Jeffersonia chì hè dubbitosa, è u so rizoma hè utilizatu per trattà a disenteria. À trattamentu di casa, pudete aduprà l'estrattura alcoolica di sta pianta o a so radicinu, pozzu in pezzu. Aduprà u powu di u seguitu: in a prima reception - 2 grammi, in i ricerchii sussegwenti - 1 gramma à 4 ore. Quandu si senti megliu, avete da riduce a dosa à 1 gramma à 6 ore. U trattamentu di disenteria furnisce un cursu di 12 ghjorni, durante stu tempu devendenu 40 grammi di pollu.

Sarà prudutti 2 tbsp. l. fiori di zuccadori 200 ml di acqua calda. Brou per insistia à a meza ora, strain, chjovi d'apicultori. L'infuzione duverà esse ebbattutu à salvezza. Durante u ghjornu, pigliate l'infuzione 3-4 volte.

Per a cucina, deve aduprà l'arburu, chì hè stata presa in u vaghjimu da l'estremità di e branchi o un ghjovanu àrbulu. 500 grammi di casca pour 1 litru di calda d'acqua calda calante, coperta bè cù una tapa è foglie quandu a mezza stanza. Pigliate u calchju deve esse 4 volte di ghjornu. A dosi per un adultu hè di 20-30 g per ghjornu, i zitelli à un annu - 10 g per ghjornu. Comu regula, a malatia ancu in una furma forte passava à parechje ghjorni. U trattamentu in un ambiente domiciliu in casi maiori hè un massimu di 10 ghjorni.

Hè necessariu sfruvarà a ravita di a pianta, duie cullenade di u polu obtituutu, pour 200 ml d'acqua di ebberu, foglia durante a meza ora in un focu petite. Puderete sguassate da u calore, pateanu è cibu u caldu. Avete da piglià una decucuzione prima di pranzi, 4-5 piazzamenti per ghjornu per 1 ciloffu. l.

Hè necessariu sfruvarà a raizzione di a pianta, pour 1 tbsp. l. u pultu resultanti cun vittura d'acqua fussina. Hè da esse panevule per 20 minuti nantu à un focu piccu, dopu avè rinfriscà, fuga. Avete bisognu di una decocuure di metà una culletta di a cucima trè volte di ghjornu.

Hè necessariu di piglià 1 cundisce. l. a pianta machina, pour a mità di un tazza d'acqua furiu, lasciate da 10 minuti nantu à un focu picculu, poi chjappu è tende. A decocuzione piglià a mità cun un cup 4 volte à ghjornu.

Per i razzi medici, hè cunsigliu per manghjà 100 grammi di fruttu di rosu per una mezzo ora prima di pranzi, ripetì a prucedura durante u ghjornu 3 ora. Inoltre, avè bisognu frescu u zucchero di zucca di 50 ml per a meza ora, prima di pranzu, trè volte di ghjornu.