Pepiniere: achymenes

A pianta Ahimenez pertenece à a famiglia di Gesnerian, a so urighjina hè a tropica di Giamaica, Mexicu, Brasil e Guatemala. Ci hè quasi 50 spezia di sti zuccheri di riziziunamentu tuberose è herbáceus, all creceranu in altri pezzi (epifitica). Dopu parechje anni di ripruduzzione, erani ottene parechji formi di u giardinu è i so antenati diventonu acquimenes di grandi fiori è accusamenti frazile. Ci hè questa spezia chì sò spessu cultivate in casa.

I vegetali d 'aridità: spezie

Achimenes long-flowered hè una pianta perenne, grassy, ​​in altura pò cumprà 30 cm, u risidicamenti hè scaly. A terra natale di sta pianta hè Guatemala. I fiori di l'achymeni sò verdi, sgradati, ligne frazzendu. U friscalinu hè ridduzzatu, verduce, allungatu è cù cunferenu di serrate, chjucu colore da quì sottu. A pianta fiore cù purpura grande-blonda grande cù un tubu longu eleganti è una curva dilata. Fiori aiurenti è solitaru.

A maiò parte spieganu ci sò forme di ghjinirosi di achymenes cù grandi fiori bianchi è farina farina, cù un fiori di lattice ùn hè micca assai sopra, cù una piccula pianta verde, pintava cù issi purpuli da avà.

Achimenes big-flowered - una pianta cù più grande, chì pò esse 9-10 cm longu à una larghezza di 5-6 cm. Di staghjunata sò stampati da avanti cun un focu viulente. I fiori sò ancu assai abbastanti è pussede un culore viulente, culpandule sò 2 nant'à u fogli meditare. A terra natale di sta specie hè u Messicu. Da ahimeneza long-flowered distinguishes its hinging in saccuta à a basa di u tubu corolla.

In casa, parechji alti di ghjenitali sò generalmente cultivati, chì ciurenu cù fiori blu, bianchi, rosa è scuri, fiori gialli muderni è rozi. I fiori fiurisci da u primu estiu à a mità di u ventore, ùn durate micca longu, ma novi sò pronti per esse sustituintà. Alcune varietà sò distinti da e foglie di bronzu, è in u periodu di u ghjornu a pianta infermiera morse.

Cura di a pianta

Sti stati prefetture di boni aspettampiu, ma in veranu quandu avete bisognu à un pianu nantu à u sole. Ma ogni varietà pò esse u so prublema di a luci. I pianti, cù un beddu fulgurante abundante, ci volevenu luminu moderatu è u folla maiò scurazione - in più intensa. Per esempiu, a varietà Alba cù i so foglie foglie foglie è u bassa sotturazione sottumette risicate quand'ellu si espone à u sole di u sole. A varietà Rosea cun u follatu d'olivu scuro è un pianu virtu rimucciate nantu à a finestra sua. Sì a pianta ùn hà micca bè luminu, si cumincià à stende, u zanca si sparghje, è i fiori creci più chjuchi.

Hè necessariu per esse attenti à l'umidità di l'aria, postu chì a pianta ùn pò micca tollerà a massa aria sicura è borchi.

A pianta hà sviluppatu bè è fucosu in fugliale, hè necessariu di furnisce un locu caldu in l'estiu, a temperatura più notu hè micca più di 20 gradi, chì hè 20-25 gradi. L'umidità ci hè alta.

Cronica à u vaghjimu, a pianta finisci di splendida, i foglie sò amarilli è murenu. A pianta deve esse preparatu per a transizione à a fase di restu, fendu u so regnu. A parte di terra si deve esse cutatu quandu si secca, è i risorsi si pò mudificà à a sula, o partenu in u stessu contenedor. Mantene sia d'esse in tuttu l'inguernu in u frescu in una tempura di 14-16 gradi, quarchi ligeramente a cura di l'oculazione. L'acqua deve esse appiicata quantu a terra si secca, ma micca più spessu ch'è una volta un mese, a pianta à spedizione di l'acqua à a temperatura di l'ambienti à l'altizza di u tank. Abundante eorazione pò esse invicchiate a pianta è a purtalla da dormancia, chì duverà à u so ingannimentu è lethargic bloom, chì in questu prossime ùn cià micca bè lampu per achymenes. Ma, devenu devenu chì a pianta abbanduneghja stu statu, hè bisognu di furnisce illuminazione supplementaria cù lampi fluorescenti, per allughjassi nantu à a pianta per 30-50 cm.

A primu di marzu, i risiculi deve esse eliminati è piantati in u locu, situatu in una stanza cun una temperatura di no menu di 16 gradi. A pianta rende rápidamente, perchè deve esse statu uniformi.

A primavera, cum'è l'averà crescita di a pianta s'activa, hè cunsigliata per a regola di modu rigulari da regula per ciò chì l'acqua in a panetta ùn stagnate. U tarritoriu ùn deve esse micca troppu mulldicu, ma ùn pò micca esse overdried. L'acqua deve esse moltu cura, cum'è quandu l'acqua fraccione e foglie, perdenu u so decoru, cusì hè megliu di l'acqua da una paletta. In u vaghjimu u stancu stà, a pianta trasmette à l'urganisimu di u restore, u soli vole solu à esse liggeratu. L'acqua per regiu deve esse finta, in un periodu di reste à a temperatura di l'ambienti, è duranti a stagione di staggione - calienta bè.

Ahimenez - i vegetali chì demandanu nivette di umidità alta. Spruvià a pianta ùn deveria micca, è l'area vicinu à ellu, chì i catene d'acqua di pruvucari l'apparenza di mancu spine nantu à u follatu. Inoltre, pudete crescenu l'umidità di l'aria si u pomeu hè colpi nantu à una paletta cù piuma umita, cumuli, muschio o argilla dilata.

Fertilize l'achymene hè necessariu in un mes dopu à l'emergenza di riutane è finu à a fine di u fiore. Comu un vestitu supraniore hè megliu aduprà una solu suluzione di un mischju minerale tutale di volta di ogni settimana.

U vantageurgiu principali di a pianta hè a so fiura fiuritura longa. Spessu si ponu utilizà cum'è una pianta ampel in caghjoli. Per fà a pianta arbustiva, debite bisogna i cimi di i ghjovani rimesse, è attaccà a rimessa à i sustegni.

A pianta hè stata cututa in u vaghjimu, quandu u filu hè stata squadra. Sè aduprate stu prucedimentu prima, i risorsi ùn anu micca tempu per piglià tutti i nutrienti da i vignaghjoli è ùn sò micca cumposti solu.

Hè megliu criscà Achimenes in cuntenenu largu o in pate cù una gran capa di drenaje, postu chì u sistema radicali di a pianta hè chjuca è superficial. Ùn hè necessariu di pattighjà a pianta in una vascula maiò, hè megliu trasplantà quandu si cresce in un pote più spaziale.

U tarrenu ci hè sceltu solitu è ​​nutritiu, una mistura di 3 parti di u latu, una parte di torba è una parte di rame farà.

A pianta riproduce riziomi, sere è cuttings.

Pesti e malatii. A pianta duverà esse monitoratu regularmente, postu chì in l'invernu pò esse affettatu da u moltu, è in l'estiu - aridi spiduli rossi è pulatori.