Cumu cultivà una violeta

Violeta, serà più correctu per dì a viole di Mozambique, oghja oghje, forsi, u primu locu in pupulazione in i nostri casi. Nun mai aghju piacei viole. Circa u 20 anni fà eranu nantu à l'edifizii di ogni avutra. Solu allura ùn anu micca piaciatu cù a so fiore. Certi volti unpretentiosi di fiori blu è rosa. Boring. Ma u tempu hà passatu ... Quasi 4 anni fà, per via di curiosità, aghju visitatu l'exhibe di i viole è hà scumparu. A varietà di forme, culori, varietà m'hà stabilitu, se ùn hè micca un prufessiunale, ma un gran faneddu di colori pocu cusì cusì. Oghje, u numaru di variità attuale hè centu. Per fà una chic planta, avemu bisognu di pruvà duru. Diceraghju ciò chì duverebbe cercà.

Classificazione di viole.

  1. Sicondu a tagliu di i rosetti, i viole sò diventati in varietà standard, miniatura, semi è microminiature (circa 25, 15, 20 è 6 cm di diametru, rispettivament).
  2. A forma di u fiore hè spartutu da "Anyutka", "Campane", Osu, "Stars".
  3. U culore di u violeta viole sò ordinariu è variegated.

In un gruppu separatu, sò distinti viole-trailers - violettes, in u quali u zogliu cresce in largu è à u listessu tempu ponu attachete lateral. E l'arrampagna sò l'ampilletta (attaccà nantu à u filu di u pome), è l'arbulu. Arcuni specimens si formanu una bella capanna, è alcune deve esse formate manualmente, sughjendu e cime.

Un altru unicu gruppu di violettes - chimeras. Hè carattarizatu da u fattu chì i petali sò un culore pocu cumuni: una banda chjaramente definita di u culore biancu o chjucu in u mità di u petali.

E se pensate a paleta di l'ombra, tandu trova u fiori di qualsiasi ombra, accuminciannu da u standard blu è finennu cun culore fantasìgiu (in peccati, cù pinzellu, un ochji multicoloriu, etc.).

I Purpi di Usambar sò cunsiderate fiori, chì ùn avete micca bisognu d'assistenza. Cumu, dunni mi mantìanu, allora e crescenu. Ma questu hè micca cusì. I Violetti anu da esse cura, quarchi disgrazzià. Eppuru, cumu si deve cultivà una violeta, cusì longisse per l'ochju cù u so fiore? Pigliate in detail ogni passu di a trasfurmazioni di una violeta finica in una pianta luxosa.

Pigliate una pianta è sceglie un pote.

Eccu avete acquistatu una pianta longu allora è pensanu à cumu prumessu. Sì a fiorta era acquistata per una foglia, da esse da esse stata postu immediatamenti. Se un zitellu o una pianta adulta, in modu generale in u trasplante futivu averebbe micca esse dumandatu. Per creà e viole di u materiali di ziferanu aggrigumentate selezziunatu. Cusì, ci vole assicurà chì quandu si compra nantu à una pianta o fede ùn sò micca spots, putenza, cobwebs e criaturi viventi.

In quantu à scelta di un pezzu per i viole, unu deve ricurdà una regula: u diametru di a pignata deve esse in più necessariu di u diametru di a rosette 3 volte. Questu permetterà a pianta per crede è forma in forma. Di solitu, i petti cun diametru di 5-9 cm si usanu per i zitelli o pianti giovani, per adulti - circa 15 cm. Mentre u sistema violeta si trova à a superficia di a terra, i pignotti sò scelte per esse chianu, o utilizonu alcolichi. Per u fogli, hè assai cògliu per utilizà cupins di plastica alimentaria urale cù toccati nantu à u fondu.

Soil for planting.

Avà nantu à u mercatu vende parechje mezchei ready-made earth, sceglie specialement fete per viole. Se ci hè moltu tempu, pudete preparà a vostra mischju. Per fà questu, mischjanu turfà, humus coniferiali, sabbia di fiumu, fogliame, terra di terra, terra di sphagnum, in una ratio di 1: 1: 0.5: 2: 1: 1, rispettivament. Inoltre, aghjunghje superfosfat di fertilizzante à u 5 grammi per 10 litri di terra è a calma di u giardinu (10 g per 10 litri). I recipesi per a mezclita di a terra hè assai, hè bisognu di sceglie l'u quellu chì cuncepisce. Quandu fece u so propiu terra, deve ricordate chì deve bisognu à arrubbari la terra o viaghjà cun acqua furiosa. Acidezza impurtante di u tarritoriu. Hè da esse da u PH 6 viole. Se hè più bassu, hè necessariu di vintu u tarritoriu cù una suluzione alkaline di dolomite (1 spaghetti di 4.5 litri d'acqua) è sì più altu, pour l'acitu (2 cullizzioni per 4 , 5 litri di acqua).

U viulete sianu posti appiccicati: fate un fretu annantu à u fondu di u pote (frette rotulare, u poliestirenu o argilla sparghje), pour un pezzu di terra, fate un groove è mette a pianta à quì. Allora scuzzulate cun terra è pocu compactu, perchè chì a pianta ùn si staggeru. Un pocu, pour u viole è insula per un mesi da a reta collectione.

Rieggiare è viole di luci.

Violeta hè una pianta. Ùn piace micca borchi, temperatura minimale è u sole. Dunque, in u casu di un suli forte, per evitari un quemura, i fiori sò pritenyat. A temperatura ottima per u violet di ghjunghje hè 20-25 gradi è à a notte hè di cinque chicchi. A diferenza di u ghjornu è di a norma di a nuvida tedescana li permette di darà gemmi per fioritura. Per l'acqua, hè necessariu di restituà o acqua fervente calda, ùn deve micca a terra pè assicurà da solu. L'acqua hè spressa da quì, à u filu di u prugnu, o l'oece sò immersi in u bacinu per 15 minuti. L'acqui la viole ùn deve esse avè cura per piglià ghjudicate di acqua à u puntu di u crescitu, per chì ùn ci hè mancanza.

Il luminatu sceltu qualchì ghjunghje aiutà à cultivà una fiorite correctament. Cusì, per una violeta, u ghjornu di ghjornu ne duci 12-14 ore, chì hè ancu rispunsabili di a culore di fiori. In casu di illumination insufficente, hè necessariu di esse attraversu l'articulu di luci, ancu i lampi fluorescenti à u stessu tempu.

Top dressing.

U mischju di terra si tratta dinò u viole cù tutti i nutrienti. Ma u fertilizazione addizzjonali hè necessariu. In vendita pudete cumprà fertilizers per i viole è i pianti. In l 'invernu, hè abbastanza per fertilizà e violettes una volta un mese, in a staghjunali - ogni 10 ghjorni. Quandu preparanu una suluzione fertilizante, a dosa indicata in l'annotazioni si deve esse ridutta per un factor di 2. Pour violettes cù l'abbinimenti averebbe esse una ora dopu à l'attrizzione standard, per evitari chjusi.

Dopu tali cunsiglieri sèmprici, i vostri viaghju prediletti seranu felici cù un aspettu assai longu cù u so apughjatu sanu è ghjinuttamenti aghjunghje per e so ingranie.