I difetti di e donne in relazioni cù u so maritu

Tutti i donne è l'omi volenu solu una cosa: amassi è esse amatu, per avè una famiglia felice è raccoli prusperii. Quandu tuttu chistu ùn hè micca prisente, avemu tendutu à circà a causa no in noi, ma in altri. Ancu s'è parechji avemu fattu ezioni chì ùn aghjunghianu micca a creazione di relazioni felice felice. È per ricanusciemu questu hè necessariu per avè qualchì coraje. I sbagghi di a donna in relazioni cù u so maritu avemu apprendemu di sta pubblicazione. Hè nantu à cumu facemu i sbagli in pensà cù i nostri erate.

Errore femminile 1
Telepatizza o leghje pensamentu
Unu di l'illusione hè chì si sò cunvinte chì avemu a capacità di navigà in i labirintu di e nostre ànima è sanu di leghje cunsultate. "Ùn diceraghju micca qualcosa perchè, perchè deve esce da ellu stessu. E sta affirmazioni dirighjanu a so delezione, invece chjaru chì a persona ùn hà micca sapendu ciò chì avia da fà, ma ancu ùn sospettà chì elli si spettavanu di dà e so fiori, perchè ellu sapia chì aghju floresu . U modu più faciule hè di parlà di e vostre expectazione. A regula d'oru di una relazione prumessa hè da sincerità.

Error femella 2
Chì un omu pò esse rilanciatu
Cum'è sapete, i fundazioni di a parsunalità hè stallatu à 5 anni, è à l'annu 21 a furmazione finali di a persunità adopta. Cumu, senza u minimu consentimentu di una persona, pudete cambià, è ancu à 35 anni.

A megghiu manera hè di piglià un omu per quale hè. Sì qualcosa annoys him, preoccupies, preoccupies, vo site per espresione i vostri vulete, parle di i vostri sentimenti. Quand'ellu torna a casa tardi, invece di dicerà: "Induve avete statu un bastardo?", Hè megliu dicerà: "Eru assai preoccupatu, vogliu chì mi chjamate quandu site tardu à u travagliu".

Errore femminile 3
U sposu deve esse guariscutu in un corpu corpu o mantene in i mani
Se tali attitudine hè presentu, u rapportu abbandunà l'amore. I rilazioni più vicinu distrughjenu u cuntrollu, ripruduce, rende, ghjilosu. A più liberta di fà rapprisintà à una altra persona, u più vicinu hè di voi. Un maritu o una altra persona ùn ùn hè micca di voi, ùn hè micca u vostru propiu. Hè dunque u dirittu di propiu azzjonijiet e scelte.

Error femella 4
Tutti l'omi volenu una
Un tali paràbula assume chì in un omu chì vede un male, micca un omu. Chì ci hè detta? Ritenimentu, esse bè, u scantu di rilazioni intimi. Chì site per attruisce questi l'omi à a vostra vita? Sò micca veramente micca "una", volenu l'admirazione, a fede, l'accettazione, a intimità spirituale, l'intelligenza, a tendernessità.

L'error femminile 5
Propensità à esageraire negativu
Ghjè andatu per un bellu pezzu, è probabilmente ellu hà una altra donna, o quarchi cosa terrible hè successu. Quandu a situazione hè in cunflittu cù l'aspettattivi, avemu principiatu à penserà annantu à quarchi aghju. I ragiuni sò diverse. Quale tipu d'autoestimu duvemu, cumu si trattà noi, cumu no trust in u nostru cumpagnu? Chì avemu fattu cù i nostri fantasìi, chì si ponu crescenu a realtà, esclare o im immerse in tutti?

Errore femminile 6
U rolu di a vittima
A pruprietà per fà qualcosa per un qualchissia senza piacè, porta à a pusizione di a vittima, quandu vi trasfurmassi, quandu per i vostri atti chì aspetta per l'accogli riccio o grazzi. Hè necessariu di fà tuttu questu, ma cù piacè, senza aspittà nunda in ritorno.

Errore femminile 7
Djunti
"Aghju da esse sessualità cù voi, lavà a coccia" o "Sì casu, perchè duvete". Avemu bisognu di parte cù e so aspettavule è fate tuttu cù piacè è cun gioia.

Avemu cunnisciutu tutti i sbagli di culleghji in a relazione cù u so maritu, è ùn pruvate micca di sbaglianiser in a relazione cù u so maritu.