Attitudes versus u sessu trà l'omu arabu

In vista à l'omi arabi, a maiò parte di e donne anu impussibile ch'elli avianu pinsamenti in a so menti inveci di pinsamenti, è u vinu bonu scorri da i vini. Sò sapè cumu stupidu, s'inscrire cù i so cumplimenti belli, chì e nostri fimmineddi ùn anu intesu mai in vita. Fighjulanu à a donna chì u cunicu di fiancu si senti, sapendu à maravigliate una paràbula di u significatu di a vita è di l'amore in bocca chì anu vistu in l'ochji. Induva chì questa skill di l'omi orientali seduce, chì ghjera darrì d'sti paroli belli è chì ghjè l'attente vera versu u sessu trà l'omu arabu? Averete infurmatu da quì sottu.

Tuttu cumencia cumencia cù a riligione

A riligione di l'Arabi è l'Islam, nantu à tuttu hè pusitiva annantu à u sessu. Mahnese, cum'è i so cuntimpuriani attentenu, era distinatu da impressibiltazione impressesiva è sensualità. Hè a persunità di u Profeta Mohammed chì hà prumuvutu una attitudine veramente genuinamente benevolente versu u sessu, per esempiu, in Ghjudaismu o Cristianitae. Sicondu u Qur'an, durante a creazione di l'omu, Allah hà solu utilizatu micca solu poveru è di a terra, ma ancu di zene è sangue coagulatu. Islamu ricunniscianu chì Allah avia un pusteru, chì hà appruvatu sessu comu un valore, cum'è una benedizzione, chì u matrimoniu hè una cosa chì venenu da Alà. A donna hè sempre vista in l'Islam cum'è un parente sessuale di un omu, Allah hè aghjatu pè a creazione di bellezza femminile perfetta, per u so charmu, l'abilità di scandalizà un omu, per a bellezza di i so capelli, l'ochji è di a fila di u so corpu. Ma ancu l'orientazione generale hè sempre u male. Un omu hè sempre cunsideratu cum'è un esse più glurificatu in comparativa cù una donna chì hè a pruprietà d'un omu è subordinata à a so auturità.

Sicondu u Koran, u sessu hè una benedizzione, un attu purament religiosu. Hè l'Islam chì hà criatu un mudellu cunnisciutu di iegge sessuale, chì hà scopu di mantene o corpu limu. In u periodu di a menstruazione, una donna hè cunzidenza impurata, è una persona involuta in masturbazione hè degna di una malidizioni. Li liggi, santificatu da l'Islam, regulanu a cumpurtamentu sessuale, impone certi fundazioni, prublemi è ricetti. Per esempiu, a scumparsa di l'omosessualità, cum'è una partenza da e norme accaduta di u cumpurtamentu.

In quantu e donne, l'attitudini di l'Islam sunnu assai diffirenti: sò cunsiderate cumercizii cum'è sessuale persunale è amichi, una fonte di qualità vali, poi sò accreditati da funziunalità negativu, sò veduti com una fonte di u male, un simbulu di astuzia. U statutu di una donna hè spressione in u famosu libru "Mille e una Notte". Ci sò numerosi canzoni è libri sò chini di e listesse descriptivi di i stati mentali, fisiulogichi, è sessuale, è ancu i cunsiglii chì sò in questu libru.

Polygamy

Stu fenominu in l'Islamemu hà e funziunità più antichi. Tuttu si principiò cun Mohammed stessu. Hè maritatu à l'età di 26 nantu à a so propriu affari Hadiya, una armata ricunniscenza chì hè in età più antica que ellu finu à 15 anni. Stu matrimoniu era felice è durò 26 anni. Mohammed era sempre fidu à a so moglia ancu parechji anni da a so morte. Ma dopu, attravirsendu a ligna à 50, cambiau a so vede dramaticamente. Dapoi, Mohammed ogni "vittoria" di l'infideli "marcò" u matrimoniu vicinu.

Sicondu a tradizione, un musulmano ùn deve micca avè più di quattru esposi simultaneamente. Questa lege si apparse è era apprupriatu durante e guerri di cunquestu - era cusitu per piglià cappioli in i servitori, i sposi sò permessi cun i judei è i cristiani. Spessu ci era ancu un mudellu di una famiglia cù duie donzelli - una donna è una sposa unmindia (konkubinat). E oghji u numaru di e mòglie per un omu arabu dipende da u so status sociale, pussibbilitati finanziarii, u nùmeru di zitelli, etc. Ma a poligamia, per ragiune naturali, ùn hè micca sempre in onore. Oghje ancu in paesi assai islamici, ancu i boni rinu avè solu una sola donna.

In l'Islam, e donne mustu viaghjà in un harem. A sola parola "harem" (da turco - garim) significa "locu pruibitu". Harem serve com una vivienda per i femine è i zitelli, inaccessibili à altri omi. A vita in harems hè mai statu un paradisu pè e donne. I so bèvuli abitanti foru divirtuti in categurie (esposii, esclaves, concubines) è incusà intrigue constantemente. Eghjiani sessuale pè e donne in harems sò spessu micca stati.

L'Islam, in compara cù u Ghjudaismu è Cristianità, mostra una toleranza più grande per u sessu, salizzendu a ternura, a bellezza di u corpu, a carizzia di una donna. I so sustinzii sò più liberali, anche dipendenu in modu negativu u passaggiu in u cumpurtamentu publicu. In i paesi musulmani, a literatura eròtica più bella è richia, a filusufìa, era ancu creata a musica cun accurzatu eròticu. L'Islam, chì esprime un dominante vidu masculinu, ferma apprezzé una donna, u so dirittu à u piacè sessuale.