Cume à dilla à un zitellu annantu à u patri chì abbandunà a famiglia

U divorziu hè una prova assai difficultu per tutti i participanti in i manifesti. Tuttu a vita di solita hè ruinata, i piani per u futuru. I puntelli sò persu.

In l'iniziu di u caosu, l'adulti spessu a si scurdanu di i picculi stunned strangulate chì ùn anu desertu per capisce ciò chì succidia, perchè a so pazosa fragilosa hè stata rotta, è perchè ùn pò esse micca fà per chì tuttu hè cum'è prima.

Ancu prima chì i genitori partu di fattu, u zitellu senti un mudellu in a relazione trà mom è dad. Inoltre, i genitori in u calore di battaglia pò esse rude è intoleranti di u zitellu stessu. Or, à u contru - anu apartu, "hand over" u zitellu à l'avuela, perch'ellu ùn mancanu cun quistione cù prublemi "adulti". Pienu, scantu, solità - quarchi, una persona petite hà da resistenza à sti difficultà.

Spessu, i zitelli anu perceive l'irtirazione di u babbu di a famiglia com'è rigezione di elli. Una storia cumuni: un zitellu crede chì u papa abbandunò perchè ùn era bonu bonu: i genitori spessu sporcianu perchè u so cumpurtamentu, u so babbu era vargugnate di e so qualità in a scola. U picciottu fantasìa chì, si avarà megliu, u pai pò ripite. Perchè a stessa raggiuni, spessu cun vituperatu di parlà di ciò chì hà successu à amichi o maestri. L'omu pocu in u stessu tempu si sentenu culpabili per ciò chì era successu è u scantu di abbandunà.

Cumu à dì à un zitellu annantu à a partenza di u babbu di a famiglia, per ùn fà per ferà? Cumu per mitigate u traumu psicologicu inevitabbilamenti causatu da u divorziu di i genitori?

Hè necessariu informà à u zitellu annantu à a splutazioni chì seguita hè stata fatta, perchè deve avè l'uppurtunità di parlà cun ogni parent, adattate un pocu à a nova situazione, preparanu per u sviluppu di l'eventi.

Sperienze ciò chì succede senza accusà nimu. I parechji dìcenu chì dicenu chì si disperse, è micca "u vostru babbu hè un canzone - ellu ci prumesse". U zitellu deve vede chì a mamma è i papà ùn sò micca cunfrattu, ma jùncianu anu circà a modu più accettabili da a situazione. Doppu avendu divorziatu, i genitori devenu esse alliati in affare di i zitelli. Idealmentu, si sò stati vicinu à l'altri, e, attravirsendu u dulore di u distinu, mantene a intrepretazione mutuale è u rispettu mutuale.

Dissozià, hè bisognu di scentificà per u zitellu a finali di tali decisione. Ùn ùn pruvucanu fantasies infanzia chì pò influenzà a vostra decisione, è chì a famiglia si riunite. Ci sò parechji questi chì i zitelli abbandunate tutti i so sforzi per "murevanu u papa à volta". A volte, u zitellu crede chì, si falla enfertu - dadu tornarà. Questu hè un periculu chì si devi esse evitata.

U zitellu deve esse sicuru chì ùn perdisce micca di i genitori. Questu hè più impurtante in a quistione di cumu per dilla à un zitellu annantu à a retirazzione di u babbu di a famiglia. Tanto padre como madre amanu. Chì accaduta trà elli ùn detene di u so amori per u so zitellu. Hè bellu, se u zitellu hà a pussibilità di cuntattu cù qualcosa di i genitori tuttu u tempu - scrivite è scopre in un locu prominenti tutti i numeri telefonii. Ma, mamma è u paternu ùn deve micca pruvà "tirà" u zitellu, tutti - à u so core, "beguiling" cù indulgenzi disciplinati è rigali. Questu pò conduci à a furmazione di l'attitudini cunsummienti versu i genitori è u cumportamentu manipulatore.

Quandu surtite, u babbu deve dà u zitellu confiante chì ellu pò esse cun ellu in ogni tempu. U papa debe indicà cusì è quandu si metanu. Parlà di cumu si u zitellu si imaginate questi reunioni: induve si junceru à un passaghju, quand'elli andonu in u circhiu. Pianu un futuru cumuni. Questu avete aiutu à superà u teme à l'ignurutu, "truvate u cundimentu sottu i vostri pedi". Ma, ùn vi daraghju promessi chì pò micca esse dissucciati - pò causà un traume profughtu à u zitellu.

Se u pettu rifieghja di scuntrà cù i zitelli, è ùn hè micca putente di cambià a so decisione, hè necessariu spiegà à u zitellu chì a ragione ùn hè micca in ellu. Ma ancu in stu casu, ùn avete micca acqua u vostru babbu cun fangu. Pudete dì chì Dad hè micca male, solu cunfunditu. Dopu avianu immobile, u zitellu stessu farà cunclusioni nantu à i ragii di u so cumpurtamentu. Forsi u babbu eventualmente reconsiderà e so credo, ma ùn anu micca favurizà u zitellu - riceva cun diversità di decepzione.

U primu tempu in u disciuglimentu di a famiglia, i zitelli anu sbuliscendu, aggressivu, perde l'interesse in l'apprendimentu è l'hobbe. Diversi teme piccani pò aggravate - teme di a bughjura, timore di esse solu, etc. Questu hè tutte - una varietà di signalazioni di stress. Per aiutà à l'ominu "digesti" un cambiamentu seriu, allughjò a tensione - hè vale a visità cun un psicologu infanzia. Ùn àbbia paura di i curretti emergetti - a maiò spessu, una manifestazione estrema rapida di emozioni donate una vista più favorevuli per u futuru.

Pruvate per fà as few changes as possible in a rutina, i prucessi di ogni ghjornu. U zitellu in a prima volta hè assai impurtante per a priservà l'anziani anziani - amichi da u patiu, una scola famigliali, una sezzioni sportiva, etc. Hè ricivutu micca di cambià u locu di residenza di u zitellu. A casa - una piccula fortissimu - pò "esse" tempi difficili.

Parlendu à u zitellu annantu à u divorziu, spieghendule chì questu hè un tempu difficultu è pienghje, ma deve esse espertu. Immediatamenti dopu u divorziu, assai puderete, ùn deve micca bisognu di una perfettazione perfetta. Ma, sprimessa cunfidenza chì avete da riesce cun un disastru chjamatu, è tuttu u so travagliu.

Assicuratevi chì u zitellu realizate u significatu di e vostre parolle. "E parenti sò divorziati" - sta frasa in a presentazione di i zitelli ùn hè micca significatu ciò chì volenu l'adulte. U puntu principal hè chì i genitori ùn sò micca vivu in a listessa casa, ùn abbandunanu di esse maritu è ​​mòglia. E, per ognuna di elli, un novu cumpagnu puderia cumparisce. Ùn vi maravigliate se u zitellu retorna diversi volte à e listessa pregunta. Hè un tentativu di "digià" l'avvenimentu per ripetutivi pronunzimannu.

Dissociate, i paisani deve esse attentatu è a massima toleranza: i zitelli puderebbe risientu di resinu à u divorziu, per ùn micca per accede à novi partiti di mamma è di u babbu. Ma ùn hè necessariu di piglià a pusizione di i piccatori penitenti eternamente. Spiegu à u zitellu chì i genitori hanu u dirittu à a felicità personali.