Per travaglià dopu a licenza di maternità

Avete interessatu à vultà à u travagliu dopu avè passatu u tempu debitu in casa cù u vostru zitellu? Un studiu novu amare chì per più di ogni terza mamma, hè un prublema reali. Dopu tuttu, u 39% di e donne truvate u ritornu à u travagliu dopu a maternità sparte "difficult" o "very difficult", è u 31% di e donne admessu chì a so raportu cù u patronu hà aggrava. Ma pudete fà passà pusitivi per fà u vostru ritornu à u travagliu più faciule.

Ùn avete micca cridutu, ma a maiò parte di e donne anu sempri una sperienza positiva di "ritornu" per travaglià dopu a licenza di maternità. Hanu à u so propiu figliolu, u so travagliu predilettu, è hè bella. Ma ùn hà bisognu di pianificà, a maiò parte di i prublemi ponu esse superati siddu si preparanu bè pè resolviri.

Chì hè u prublema principali?

L'ansietà hè a ragiunita più basica chì impedisce à una donna di unimentu in u travagliu, usandou u so potenziale. E donne ùn sanu micca ciò chì aspetta, soprattuttu si hè u so primu figliolu è, eccu u primu successu dopu u decrettu. U studiu amparò chì 1 in 3 donne avianu prublemi cù u so capu solu per questu "ritornu". Ma assai prucessi pò esse evitati per maestru di i sicreti basi di a cumunicazione è di a pianificazione. Avete mai pensatu chì u patrone pò ancu esse preoccupatu? Sugumamente ùn avia mai previamente dumandatu una donna incinta o una ghjovana mamma? Inségule quì! Ma fate cù gestate è per pocu, cum'è una donna. Fate un bon spéciale in u vostru campu. Pianu tutti i vostri attiali durante a ghjurnata di travagliu - cusì sarà più fàcili per truvà l'organizazione pèrdita. A principal hè calma. E assicuratevi di cumunicà cù i culleghi è u patronu. Basta cumunicà, ma ùn hè micca intelligente, si stanu malati, stampa à pena. Sapete i vostri diritti, ma ùn intrinu micca in un aggressivu dicendu: "Vuliu rispettu u mo dirittu". Parlate à i persone per assicurà chì avete ottene appena chì devenu bisognu.

Parechji donne argumeni: "A mo compagnia hè cusì grande (petite) è ùn preoccupa chì ùn vi riceve u supportu necessariu". Ma crede à mè, ci sò avantatges à piglià a licenza di maternità da e cumpagnie di grande è petite. In una urganizazione small, tuttu hè assai "persunale". Sapete chì u vostru capu veramente bè è fà capisce u travagliu. Hè bisognu à esse faciule per parlà di a vostra licenza maternità. Ma una grande urganizazione anu una maiò "experience" in tuttu ciò chì tocca à a licenza maternità. Tutte e processe è e strutture sò stati claramente stabiliti è abbastanza rapidu in esecutà. Cuntattà u patronu cun voi in una organizazione such, per suprattuttu, più remota, ma questu in certi casi avete solu nantu à a manu.

I prublemi in cumunicarii cù i culleghi - altru "scogliera" in questa sentu sensible. Avete bisogna à capì: pò esse pinsate chì anu aumentatu significativamente a so opara dopu chì abbandate. È, per quessa, diminuinu cù u vostru ritornu. Pujhe in u locu. Ùn ghjudicheghju micca; ùn hè micca offisu. Pruvate di cuntattà cù i culleghi, quantu costu. Fate cunnosce chì tù sì sempre a stessa persona, anu dedicatu à u vostru travagliu. Fate cusì ch'elli ponu esse di voi.

Parechji donne pensanu chì sò trattati illicitamenti. Hè cresce chì in u so casu ùn ci hè discriminazione. Ma questu ùn hè micca sempre u male. Infatti, prima di prima di maternità, è da seguitu una donna hè summamente vulnerable. E certi mudelli "utilizanu" questu per affirmà u so putere, "suffremu" o solu per i limitazioni di i so menti è di a cultura interna. Ogni casu di tale deve esse trattu spécificamenti, se pirmetti, imparziatu. Ricurdativi: a lege hè nantu à u vostru marche, ma ùn avete bisognu di "scambià i vostri diritti" à u dirittu è di l'abbandunà. Avete da travaglià quì.

Eccu alcuni cunsiglii di ciò chì deve decide di prima di andà in licenza maternità: