Perchè i figlioli amare u dolce

Eh. ... Quandu avete leghje l'articulu, unu ricurdà immediatamente a zitiddina, una zitella felice è dolce. Dìcimi, chì ùn piace micca dolce in zitiddina? Sweet love and love if not all, da tanti.

E in zitiddina, più ... Solu i zitelli puderanu di furnisce un pezzu di cunfettu, squeezed with sweet soda water, have a snack with chocolate, and then capture it all with cookies and dozen dozen panzani. E zuccaru di cuttuni in un bastone! E questu putru di caschezza di neu, frette davanti à i vostri ochji, è cusì ci hè bisognu à liccà da manera chì tuttu u so pegicimentu è dolcezza ùn hè micca nantu à un novu vestitu nè.

Allura, perchè i figlioli amate e cose dulce? Parlassamu chiancinu. Quandu è induve si metti? Pensu chì tuttu, cum'è sempre, vene da a zitella. In questu casu, da u nascita. Dopu tuttu, u latti di mamma hà un gustu dolce. È da i primi minuti di a so vita, i primi gustativi, chì ogni zitellu ricanuscià hè dolce! Ùn hè micca struitu, micca sour, non amare, micca frescu, dunque dolce, forsi chì a vita era dunci? Quale hè chì sapi Forsi hè per quessa ch'omu manghja dolce, siddu avemu a diprissioni è u malusu. Ben, sì, hè una digressione da u tema principale di a nostra nostra cunveglia.

U primu alimentu di l'omu hè latte dulce. Puderete, criscinu, i figlioli cuntinuanu à amparà u mondu di u gustu. Hè assai è diverse. Avemu, l'adulti, anu saputu chì hè u dolce è hè u nostru peppu inemicu, porta à un gran numaru di prublemi, ogni tipu di malatie, di caries dentali è finisce cù diabetes. Tuttu chistu è chjaru è cumprumbu. Questu hè cunfermatu da i medichi da e pagine di i maghiere medichi è populari, i muggini in casu chì questu quì, assai prudutti di televisiò è film hè statu sparatu. Pariate chì hè più faciule simplificatu - dannu à u dulce è ùn deve micca à i nostri zitelli. Vi pudemu rimpiazzà cù frutti, cusì succetu, naturali è maduri! Chì pò esse più delicious? !! Cusì simplice. Ma chì parechji ziteddi trovi chì ùn sò micca familiarizati cù u gustu di documenti. E pudete risponde à a quistione, perchè micca i zitelli chì vulete manghjà una mazza inveci d'un dolci? Nun cridite micca? Pruvate d'offre u vostru zitellu una scelta di ghiaccio o mandarina, chocolate o pomo, dolce o piru. Eppuru, avete verificatu? E quantu? Apostu chì u fruttu perchè in questa battaglia inugee! Chì hè u sicretu? E noi, l'adulti, volse volte esse cunservenatu cù un pezzu di torta arghjintedda, aria o un torta chì ghjate in a finestra di a vendita è ùn ci ùn ci permette di passà ... Sì, grandi tentazione, è ùn tutti ùn anu pussutu risistiri.

Ma noi avemu amparatu i nostri zitelli à stu piace piacè, a quale hè cusì faciule d'utilizà è cusì difficiule di scappassi di e rete di questa addiction. Ricurdativi, ci erani troppi situ sianu quandu andà in una casa duve ci sò i zitelli. Chì duvete piglià cun voi cum'è un rigalu? Hè pussibule, serà un pastellu, una casula di bombons, pastelli, bè, o in casu d'emergenza, una bar di cicculata. Iè, sì, ùn discendenu, micca manzili, micca pèrdite, micca alberghini, micca pesche, ancu s'elli sò dolci. Hè in fattu chì hè accettatu. È quandu l'adulti sò impiegati cun elli, l'adulti di discussioni di prublemi seriu, i nostri ziteddi sò enteramente datu l'uppurtunità di manghjà una muntagna di documenti pruduciutu da l'assistenti curati. Allora pudemu dumandemu perchè i zitelli amate e cose dulce? Avemu bisognu di capiscenu questu quistru più complicatu è risolviri tutti i prublemi chì si sorgienu duranti i prucessi.

Sapete a situazione chì u to figliolu uccidinamente accidintali fell and bruised u ghjinochju, o hà fattu esce à lacrime per qualcosa raghjone scunnisciuta per voi, chì site perchè in stu casu? Eppuru, sicuru, duvete bisognu di un dulce assai gustoso. Dali? Hè, sicuru, calmu. E perchè? Perchè i nostri picciotti avà ch'elli anu amatu u dolce, sò ghjornu avà. Forsi hè degratu chì u gustu di u dulce ci fa sentenu calmatu è prutettu, cum'è quasi vicinu à u pettu di a me mamma, in seguitu, a prima zitella. Dopu tuttu, avemu tutte a pazità, a sicurità è a calidez. Ùn hè bisognu à nimu chì i scientificu sustene chì a chocca cuntene l'omu "l'hormone di felicità". È noi avemu tutte in una vita difficiuli è problematicu. Questu ùn hè micca surprisante. Allora ci sò disposti, chì tutti i più giovani è piacevuli hè assuciatu cù dolci. Recordate almenu l'annu novu! Questa festa hè amatu di l'adulti è di i zitelli. Qual hè a prima cosa chì vene à a vostra mente? Bonu, sicuru, i rigali chì i nostri figlioli si trovani in quelli ghjorni hè enormu. Sò dati da i genitori, avuti, aviani, tutti quelli chì venenu visitate. E pudete imaginate celebre l'urtimu di u so zitellu senza un pastele d'anniversariu cù candelli, dolci è altri dolci. E qualchissia ogni vacanze a finiscinu cù una dessinata, custituita da parechji platti chì cuntenenu u zuccheru. E solu quandu de sglogà ci sò qualchì problema di a salute di i nostri zitelli, avemu da pensà à cumu per assicurà chì i nostri zitelli spallevanu l'amante di u dulce, o à u minimu l'utilizanu menu. Ma hè cusì difficiule. Dopu tuttu, u costume hà diventatu a so secunna natura. Cù a parola "dolce" in a nostra mente, i parolle "gioia", "piacè", "satisfaczione", "di bon àmbulu". E à cambià una cosa in u gustu di i nostri zitelli, ci sarà una lotta dura. Allora, pensanu à quessa, ma ùn hè micca più faciule per principià cum'è per fighjà. Rindite u film di volta è invece di i primi candy caghjà darà u zitellu una pumu. Chì falla ad amore di stu gustu. Allora l'apparsu à u grande mundumu di frutti diversi chì ponu darà i vostri pienghje ghjocu è felicità è piacè, più impurtante, di salute. Dopu tuttu, hè più impurtante ch'è questu quì, nunda in u mondu. A salute pò esse sustituitu da qualcosa pleasures and sensations. Credu chì ùn ci hè bisognu di pruvucari è spiigà cusì. Fate una regula in a vostra casa, senza dolci, micca carenza, e corsi carbonati, induve megliu di cocchji cumpoti. Iè, è più, ùn te! Ùn vi scurdate di avè l'amici è l'amici ch'elli averebbe visitate, ùn avete micca bisognu di cumprà chocolatine è torta, solu fruttu o un ghjucatu divertitu, un libru. Questu hè ùtule è ùn ne faciule micca. Allora pudete esse tranquillità per u to babbu, hà pigliatu un gustu sano! E ùn amare micca e cose dulce!