Perchè l'omi promettenu è ùn ne eranu micca a prumessa?

Intra ddu fimmini, per un bellu pezzu, ci hè una legione tali, siddu pò esse chjamatu cusì, chì nimu hà cunnisciutu perchè e prumetti di l'omi è ùn anu micca a prumessa. E infatti, veramente, questa lege hè cumprinatu, perchè tutti sanu chì a maiò parte di l'omi raramenti sustene a parolla dada di elli è simpricimenti si scurdanu di e promessi promessi, è ghjustu solu fà sbaglià.

Ma à a listessa ora avemu una altra opira chì hè impositu dividisce e persone sicondu stu caratteru. Ùn aghjunte micca e promessi d'omi è donne. Eppuru fussi francu, e donne ti piace à cuntà storii, di chiariti, embellish everything. Quì trà e donne è caminari: "Hà promezzu mi, ma ùn cumpienu micca". Se pensate micca nantu à questu, l'omi ùn anu più parlatu di questu, hè u sicretu tuttu. Ma quantu avemu cuminciatu à parlà di stu tema, avemu bisognu di continuà.

Avà pruvatu à capiscenu i raghji di tuttu questu, ma sarà bellu difícil, perchè pò esse chjamatu una scienza sana chì ùn pudemu micca superatu. Ma se l'pudemu supremu, capiscenu i so miccanichi basi, pudemu spiccà par parti solu di i diversi illusioni chì persighjanu, è sopratuttu da ciò chì l'omu prometti è ùn mantene micca e so promessi. Scaricate questi di e illusione, avemu ancu ridè da e penali vivenu chì sempre andà da ellu. Ma ùn avemu micca un pignattu è cumincià à fà.

Pruvate truvà una persona chì li piace à esse obligatu di fà qualcosa per a forza, nimu ùn lu piace, anu da ancu assai annullò, perchè a forza ancu à sente da voi a vostra parolla d'onore. Hè improbabile chì un omu in tali situazioni fate ciò chì hè dumandatu da ellu, è se fate, l'ànima, ùn invucarà micca à questu materiu. Se pigliate a situazione ideale, l'omu stessu deve andà davanti à quì, è vòchinu quellu stessu. S'ellu ùn hè micca successu, pudete esse una donna, chì avete piglià u mandà à u partitu induve a vostra vulete diventà a so pròpia decisione, ma ancu avete bisognu di fà questu dirittu, perchè u risultu dipende da i vostri atti. Ci hè dui opulentai: per prisentà un ultimatum à u maritu, o per prufittà di a to curate bè cù l'astuzia è a psiculugia.

Ma avete bisognu di sceglie u mumentu giustu, quale di u modu ..., tutta a depende di a situazione, passa chì i dui mètudi sò ancu boni. A più chjaru ùn hè micca di cunfundassi micca, è micca per aggravate a situazione, utilizendu u metu wronge, perchè allura, certamenti l'omu ùn vi mancu a so prumesse, è a lege: "un omu promessi è ùn mantene micca una promesa" serà cunfirmata.

Per esempiu: una ragazza pudere aspittendu un momentu bonu, quandu u maritu "fallita" a cumpagnia, è dice: "Speru chì ùn pudete micca fiducia in nunda" - questu u cundottu di mantene a parolla promessa. Inturparà di piglià vendetta per ella, perchè ella ùn crede micca in a so forza è a capacità. Per via di u risultatu: ùn ùn vulerà fallu micca da ellu è hà da cumincià à aiutà in tutti i so dumande.

Invece, una zitella pò esse à u so maritu, entra in a so pusizioni, dopu avè spiegatu à a so a raghja per ùn esercite a so funzione assignata. "Sicurazione! ": Dite. Sì, avemu d'accordu, ellu puderà risponde "Ùn vulia micca", ma questu ùn sarà micca a risposta di un omu. In risposta, pudete dì solu: "Ùn hè micca cusì un omu". Cumu scurdate di stà sicuru. Sì si dirighji argumenti seri è prumetti di rializà u casu prometu dopu, significa chì pudete cunquistà cù una simplicità è calmassia. Ma ùn scurdate micca chì u maritu ùn puderebbenu esse scurdate, perchè ùn avete immediatamente gridà. Solu a volta dopu avete bisognu di ricurdari, è tuttu fate fine.

Una altra liggi "i genitori promettenu è ùn vi mancau una promesa" ùn pò micca esse entrutu correttu, perchè un omu simpaticamente ùn vole micca affucà u so alma di l'anima, perchè prumesse, se ùn solu ùn mancassi immediatamente. U mutivu di questu hè l'amore, perchè ùn puderebbe vedutu u so amatu triste, chì porta assai più di quellu chì pò permette. Sì, questu omu ùn pò micca ghjustificà, ma ancu ... Se tenete stu casu, da, sicuru, a probabilità di rializà a so prumesse hè cero.

Avete bisognu di chiarificà chì una persona hà avutu a libertà di scelta, è qualsiasi prumetti chì ellu vi rigala sottu u prissioni ùn prumetti di esse cumpritu.

Ciò chì leghjite micca hè sempre fattiva, perchè assai depende di a situazione. Per esempiu, ùn deveru micca fà scopre di l'amici amici. Puderete assignà un viaghju à u cafe per un certu tempu, ma puderia truvà a so vechja è assai vicinu amicu. No, ùn hà micca cambiatu, ma ellu hà bisognu di parlà cun ellu un pocu, per sapè cum'ellu fessi a so vita. E questu hè correctu. Avete, in u so locu, fate u listessu, ma ùn hè solu una smallta diferenza annantu entre voi. U vostru maritu ùn puderebbe micca avarete bisognu di una parolla, è avete averariatu per via di questu chì avete principiatu à oppressà u vostru maritu.

Un'altra cosa hè di capiscia stu mumentu: u tempu chì passa entre u tempu di "firmà u cuntrattu" è a so implementazione - questu hè quellu tempu chì a moglia hà datu à u so maritu un creditu di fiducia, tù, durante stu tempu, dà una vita megliu. Duranti stu piriodu, si senti cum'è s'ellu avia cumpiratu u promettatu, trattasti bè.

Quì u stessu principiu hè imprudatu cum'è di droga, prima u sposu si "altu", è poi - "furmà", chì sarà in i dui casi.

In attu, hè u tempu di scrive una cunclusione da leghju legatu:

Un omu ùn hè micca un robotu, ùn faci tuttu ciò chì ùn averebbe intristitu, ma ùn hè micca sempre successu, è hè un fattu. Ùn hè bisognu di dumandà à un omu l'azzione chì ùn deverà esse capace di fà, è ùn hè mancu in a cumplessità di stu travagliu particulari, ma in a cumplessità di a cumpitenza generale chì deve bisognu di rializà in un periudu di tempu.

Forsi, ancu i omi ùn anu micca a fede di a fede di a donna in elli. Sò micca abbastanza per fà alimentà è sessu da voi. Vulenu sapete cusì è entende chì l'apprezzate, avete da esse fieru da ellu. Fighjitu, almenu in pocu occasu, piglià un spaziu, è da ellu sempre serà felice cù i vostri atti.