Segreto voli di l'omu

Omi ... cusì strange creatures! Sembra chì no semu allu di u stessu pianeta, è individhii di u stessu tipu (umanu), è quarchi pari chì sò allistichi sferenze. È ùn hè micca di u sessu: primariu o secundariu. Hè nantu à penseri, atti, desideri. Ciò chì pare micca strana à e donne, in spessu impermissibile, surprising, incomprensibile, per l'omi è abbastanza naturali è normali. Perchè ciò chì hè successe? Perchè noi noi cusì diverse in a nostra manifestazione?


Ah, como nos gustaría, probablemente, mulleres, polo menos lea os pensamentos dos homes, escoita sobre o que pensan, que realmente queren en el corazón. Forsi, amparate questa informazioni da e donne, questu cirizzà assai in i relazione incù u malugraficu di i sessi. E, forsi, à u cuntrariu, facissi ancu à l'omi ancu più misteriosi per elli. Ma, postu chì hè fisicamenti impossible di entre in u core di qualcunu, serà necessariu di rifirisce un pocu.

Chì vulete un omu veramente? Chì sò sunnannu? Chì crede un cumpagnu ideale è a vostra vita? In tuttu queste è parechje altre cose avemu aduprà cù voi.

Senza vogliu avè l'ogetti in l 'altru: ùn hè micca un tentativu di scummigghialla di l'omi di u puntu di vista di a so natura sessuale, hè solu un desideriu di aiutà e donne, almenu un pocu, capisce i nostri motivi è i desideri.

Cusì, femminza aduprà.

1. Cumu averemu, tutti i piani avianu i bisogni di u primu livellu (cibo, di dorme, a continuazione di a famiglia) è e so bisognu di u siconimu livellu (realizazione d'autore, amori, amici). Omi da sta règula ùn fate micca escepzioni, è per esse prima di tutti pà esse l'esistenza normale, l'omi necessanu alimentariu, senza mancu sicura chì u gustativu pò esse. Quandu un omu vene casa di u travagliu stanchi è di fami, l'unicu cosa di quale tutti i so penseri sò vinuti una cena calda diliziosa. E hè megliu di furnisce cù un omu amatu, perchè se i bisogni di u primu livellu sò satisfacati, puderete prucede à a rializazione di u sicondu, è quellu chì i sentenzi di l'omu à voi sarà tutta sanu.

2. I omu da a so natura sò lutturi eterni, attivisti, getters. Hà a guadagnà u dirittu, assumete a respunsabilità di risolve e prublemi cumplessu, cuntrollanu situazione nantu à diversi fronti di a vita. A so vita passa in un ritmu furious. Ma, anche tuttu u listinu visibile, vulianu chì anu una casa in quale sempre puderà tornà, è in quale ellu sempre stà. In a so casa, un omu voli scappassi di l'affullante mundiale è diventene a tranquillità di a vita di famiglia. Hè per quessa a populazione maschile di u pianeta perchè apprezzé a donne chì sò capaci di mantene un ambiente favorevule in casa.

3. Un maiò scopu principali, ma escepticamenti e femine a percive, hè u scopu di abbandunà un traccia da volta. Ùn importa micca u ventu di i ghjovani ghjovani, anu da vulete (ancu s'ellu ùn avè capitu questu in u so contu finu à una certa età) chì anu figlioli. È, era VOLONIE, l'issueu di l'educazione ùn valariu.

4. Per avè i figlioli, deve bisognu di principià, perchè unu di i primi desideri-instintu di l'omi hè a bisognu di u sessu (à l'ochji di e donne chì u disertu hè stata l'unicu). E cose, biologicu. U sessuale hè necessariu per un omu, cum'è l'aria, l'acqua o l'alimentariu. Sì un omu ùn hà micca tandu sessu per un pezzu di tempu, diventa ingeratu, irritable, aggressivu, perciò hè megliu chì ùn hè micca scassatu.

5. Un omu hè una persona ordinaria chì ùn hè micca aligria à tutta a vita. Hè, cum'è una donna, cerca di risponde à u so rolu in questu munnu, i. E. vole di vedà putenti è impressiunanti. Bastamente, i masci attuale di seguità a so figura in termine di u crescitu di musculu. Certi sò impauriti in parechji tipi di lotta. Tuttu chistu vene da u desideriu di affirmà.

6. Da l'antichi, apparentimenti da i primi tempi, l'instinutu di lotta hè stata in l'omu. Prima era una lotta per u territoriu, da una donna, dopu per u putere è cusì. In i formi picconi, questu hè manifestu in pachuli ordinali, in grandi piani incisivi è in cunclusioni cumplessi. Ma l'esencia di questu ùn cambia micca: u scopu di lotta, spessu cù l'aiutu di a viulenza.

7. A lotta, sicuru, hè bona, cum'è un prucessu, ma u risultatu hè impurtante per l'omu. Hè bisognu à esce da ogni lotta com'è vincitore, sèntelu cum'è un eroi, un salvatore di l'ànima è i destinazioni. Perchè, più spessu, ponite chì u vostru amantone senti cum'è u vostru liberatore da ogni tipu di prublemi è disgrazii. Cumu si senterà capace di trasfurmà e muntagne, è avè un omu chì hè vicinu à voi sarete un veru piacè per voi, e donne.

8. Un puntu separatu ch'e vogliu nutà u scopu di un omu per supira l'intelettu di una donna. Hè per quessa chì u vostru amatu hà sempre bisognu di capiscenu a tecnulugia avanzata, per guardà u prugressu, di pudè no solamente capisce una novità, ma ancu per spiegà ... à una donna.

9. Un altru dèbbite di l'omi hè u desira, per tutti i medie, per influenzà u cursu di l'eventi, per esse a causa evidente di varii cambiamenti. Qualcosa: famiglia, amore, travaglii, pulitiche è ancu ... storicu. Ogni omu si sente un centru pianu, pocu più impurtante di u grande universu. Allora sentenu u so rolu principalu in tuttu.

10. Per esse in a societa o à a socieità. Perchè u male di u guidanu, u numaru di u guida hè agutu da a zitella. Sì u zitellu ùn hè micca accettatu da i soi parenti, anu abbandunatu per elli, ùn hè micca unhappy unhappy. In a so giuvintù, vulianu esse l'ànima di a cumpagnia, in i ghjovani - u capu, è cusì ad infinitum. Qualchi parte di elli sò cunnuscenu di questu, ma l'esencia di questu ùn cambia micca. Sì un omu hà un omu intelligente, si senti per esse una parte di una comunità, è questu hè chì in i so vulere ùn hè micca solu.

11. U bisognu di l'affettu di a donna, di tenerezza, cura. Ùn importa micca a fradia forte chì un omu pò esse apparente, in ellu hè un picciottu chì vulete cugliate à u pezzu di a donna è si senti necessariu è amatu. Omi ancu più di e donne precisanu carizia è cura. Inutili, quale elli ritornu dopu à e so battelli eterna e infirmibbili e vanità mundana eterna?

12. Parlendu di femme / affettu maternu, ùn ponu micca ignurutu l'autorità di u babbu. U zitellu deve di a zitella à vede davanti à ellu a figura forte di u so babbu, a so pusizioni firmy, a forza di dispensa infaugurata, per pudè capimà ciò chì un omu veru havi esse, per esse uguali di ellu, per stà per un ideale. In generale, a presenza di l'autorità hè assai impurtante per un omu, ancu s'ellu raramente hè realizatu da noi.

13. Cum'è a vita di ogni persona, u benessivu finanziariu hè assai impurtante per un omu. E micca in termine di a minimu bisognu, ma più forte, megliu. Questu hè cumprinneru, perchè se un omu hà bonu soldi, chì si guadagna, ellu si cunsidereghja una persona tutta cum'è tutta.

14. A scusa di l'avventura hè unu di i desideri cumuni di l'omi. Ùn importa micca u sensu di l'avventura - tutti avianu i so idee propriu nantu à questu, più impurtante, di ghjucà u sangue, cuminciannu adrenaline.

15. Basatu in l'aspettu prublegiu, unu pò ancu attruvarze u scopu di cambiani, scuperti, è altri avvenimenti simili. In generale, felice, ùn interferiscenu micca cù u modu di vita.

16. In u Medievu, i cavaleri anu bisognu di serve un ideale elevatu. In u mondu mudernu, stu fenominu si facianu ancu. Ogni omu hà un certu superghju, à quale aspetta per i spine di a vita.

17. Ancu l'altru ideali è a lotta eterna, un omu pò volte una vita tranquilla è serena: per ùn averebbe alcune in prublemi, ùn ci era micca preoccupies, perch'ellu pudiavvi cum'è in paradisu senza l'appiegazione.

18. Parlendu di una bella vita carefree, pudete aghjunghje chì ogni ghjovanu sòni di una magna chic. Chic - in u so intelligente, sicuru. Per sulellu annantu à l'estensioni di l'universu è per quessa chì invevamenti turnanu rivali, sottu: "Wow, chì carca forti, furtunatu chì qualchissia!"

19. È, finitu, l'ultima nantu à a lista, ma micca u minimu in impurtanza - hè u scopu di esse amatu! Omi, micca menu di donne, volenu esse amatu, per esse waitati è necessariu. E quale, ùn importa ciò chì e donne, ponu aiutà à a realizazione di u so desideriu basu?