Cumunicazione cù i zitelli

Assolu tutte a ghjente ave bisognu di cumunicazione. E ancu i figlioli più chjucchi, per esse nascuti, sianu sempri a nicissità di a cumunicazione. Hè un sbagliu per crede chì, finu à chì u zitellu hà amparatu à parlarà sentenzi cumplicati cumplicati, ùn vole micca di cumunicà cum adulti è parechji. Senza a cumunicazione constantu è regulare, ùn hà micca bisognu di parlà. Per quessa, i zitelli bisognu di pagà tantu attenzioni quantu possibili da i primi ghjorni di vita è rispose à tuttu l'"aga".

U zitellu deve esse intesu u vostru discorsu per avè adduzzu, apprendre à percive i sona individuali è i paroli più tardi. Cumu sapia chì una mazza hè una pumu, se micca di voi. Eppuru, ùn hà micca capitu questu in un mesi o ancu sei, ma più spessu sente u nomu di quelli o altre oggetti, u più prestu à apprezzà indipindente di sti parole.
U zitellu deve esse studiatu à u dialogu è à a cumunicazione attiva per favurizallu, ancu se risultati illegibuli. Piuttostu si sente intonazioni differenti, sona è parole, u megliu u so discorsu di parlà sarà furmatu. Pudite custattà ciò chì dicenu à u zitellu.
Chì ellu sente da voi solu parolle e intonizioni pusitivi. Averete u fruttu di colpu di nascita, cantà e canzoni di i zitelli, permette di parlà di u mondu induve ellu hà vive. Ùn briunate micca à u zitellu è ùn ne staghjanu. U zitellu ùn ha micca capiscu capisce ciò chì ellu hè sbagliatu è perchè ùn ùn mette micca e vostre expectazione. In più, i zitelli ùn sanu micca cumu esse exacte di voi. Allora, a ragiunà u vostru babbu hè ghjustu senza significatu, puderebbe traumatizà è aduprà da ellu stessu. Invece di favurizà u timore in un zitellu, hè megliu di pruvà à fà a so vita cum'è piacevule è cuntenutu com'è possibili.

Ùn spariu cù u zitellu. U zitellu deve esse u discorsu curretta, altrimente in u futuru rimpruverà per voi è distorsione parole. È per fà riadecuazione, com'è sapemu, hè assai più difficili più d'insignà. Allora, per invià u futuru vocabulariu di u zitellu tocca senza rispunzabilità.

Hè sappiutu chì i zitelli capimpieghjanu i rimi di i zitelli, ùn dile micca à leghje à ellu. Dejne micca ancu esse cumprate u significatu, ma ellu sintinu perfetta l'emozioni chì vi trasmettenu à ellu durante a so cumunicazione. Ùn àbbia paura di "spoil" u zitellu cù voi. Ci hè cunsideratu chì i zitelli, chì i paisani passanu assai tempu cun elli è participanu attivamenti in cumunicazioni cun elli, ùn sentenu micca affittu doloroso in l'avvene è ùn avè micca impastu à a fala. I crescenu più di cunfidenza è aprendu cun interesse in l'indipendenza. Quelli zitelli chì anu una mancanza di cumunicazione, à u cuntrariu, ponu difficiuttà per andà à l'urganisimu quandu hè l'ura di ghjucà indipindente è passanu qualchi tempu senza parents. Questu hè sopratuttu sopra à un momentu chì u zitellu hè purtatu à un kindergarten.

Per esse u so zitellu sviluppà più rapidamente, ùn si micca scurdatu di u contactu tactile. Massaggio è u sviluppu di i picculi mutivi di u zitellu hè direttamente dipende à u sviluppu di u so core. Dunque, domanu i fundamenti di u massaggi è pigliate com'è regula per fà a almenu una volta di ghjornu. Ùn avete micca missu l'oppurtunità di striscia l'u zitellu quandu u panevule, spreghjanu i vostri ditte, mantene a manu nantu à e mani è tacchi. Dopu, quandu u zitellu cresce un pocu, dà u ghjocu quantu pussibule in a forma è a texture. A più diverse seranu, u più veloce u zitellu sanu una parte di stu mondu.

Ora ci sò disputi enormi nantu à i dispositi elettroni è meccanici per rimpiazzate un ziteddu cun cumunicazione. Strictly speaking, un zitellu puderanu percive una voce chì venenu da un settore di televisione, un receptore di radiu o da un ghjocu interactiu. Ma sta cumunicazione micca necessariu per ellu un significatu, perchè ùn ùn vidarà e ùn capisce micca l'oggettu chì si parlava cun ellu. A TV per u zitellu hè una cosa cumplicata è incomprensibile. I paisani sò più più familiale cù elli, u zitellu hè cuntentu per cuntattà è apprendu più facilmente.

Per esse u so zitellu sviluppà solu, parle assai è cù piacè, avete bisognu di fà un grande effort. Ma tutte issi sforzi sò ghjustificate quandu vi vede cumu u zitellu pruvenda à risponde à a vostra chjamata o quistione, cumu si listen attentamenti à voi è cumu u so altere cambiamentu da a cumunicazione. Inoltre, l'abitudine di cumunicarii cù i genitori di una primicida età hè una guarantiscia di fiducia in u futuru.