Rice di pratiche di pianu di diversi paesi di u mondu


I vacanze d'annu passanu. E dopu l'assicuranza eccessiva di l'alimenta, vulete una cosa luminosa è aria. I dui in termini di calori, è a facilità di a cucina. È per diversificà a menù, avemu duie ricetti per pranzi di luz di parechji paesi.

Insalata di u pumadoru in u spettaculu di i italianis.

U locu nativu di l'insalata di tomate hè assulanada di l'Italia. A rapprisintazioni di l'Italiani nantu à l'insalata da i pumati sò un pocu diffirenti da a nostra. Puderanu u pane biancu à a salad. Dunque, per a ricetta correcta, avemu bisognu pane biancu senza pezzi. Ancu ùn pudemu fà senza tomate, una cipolla dulce grande è freschi freschi piccante. Pratu adattatu alfabbetu è oregano.

U pani hè struitu in tagliati finti è pienu di acqua fridda. U pane hinchè per mezu di una ora. Duranti stu tempu, avemu bisognu à avè u tempu di cut four sliced ​​tomati è i mette in platti prufessi. Allora aghjunghjite a cipolla dulce fette è un pezzu currettamente pressu. Tuttu chistu hè spartu cun una salsa preparata cusì. Quattru arghjentu d'oliu d'oliu mischieru cù duie cullizzioni di vinu biancu. Allora, à u gustu, u salinu, u pepite, l'oregano è a basilica sò agghiunciuti.

L'upachja resultanti hè moltu mistata è posta in un locu frescu per trè ore. Quandu sirvutu nantu à a tavula, u pate pò esse decoratu cù foglie sanu di albahaca.

Casserole in francese.

Una di e ricette per à e lettosce di u mondu sanu hè una cassola, popular in certi rigioni di Francia. Stu pezzu hè assai gustoso è incredibbilmente utile. E a coccia ùn hè micca impastatu di e donne di casu.

Avemu bisognu:

- kilogramu di broccoli,

- sei pumati,

- platti di cipolla: 3 culi bianchi e 3 culi bianchi,

- Inoltre: furmagliu rossu, oliu d'aliva, salinu, pimentu nìvuru, rosemary, oregano è timore.

Divide u broccoli in inflorescenza è fate in acqua salata durante 4 a 7 minuti, secondu u grandezza. Allora a ghjornu torna à u colander per fà u so vetru. U pumadoru sò da esse separati da a pelle. Per questu, per 30 secunni femminimia i pumati in acqua calenta, è dopu in l'acqua fredda. Dopu à quessa, a buccia fubbe distituitu faciule. U pumadoru si deve esse tagliatu in quattru parti è e manciari smaniati.

Pigliate a forma di cassola. Pene u tomate cun u bròculu è frittu in cipolla d'oliu d'oliu. Staggiani u platu cù salitu è ​​spezia, ùn vi scurdate di ruttore cù u furmagliu rossu di variità durata.

Per a casserole per esse comestibile, si deve esse situatu durante 12 minuti in u fornu (cale à 220 gradi). Aspettate finu à chì u furmagliu hè brunisatu.

Insalata di avucatu. Canarie.

U travagliu di l'arti culinaria vene da Canarie. Pareci chì avete avucatu in supermercati. Ma ùn tutti ùn sapanu chì fà cù un gustu simili per pepino exotic. Per preparà una insalata, salvu dui prugrammi fini, avete bisogna avè i seguenti prudutti:

- duie pumati, 150 grammi di gambelli bianchi, una culloca di crema agria, duie cullenade di zucchero di limonu, u sali, a mustarda è un sprig d'albaicini.

U pumu, liberatu da e zucca, cut in cubi chjuchi. Pigliò in mezzu avucatu è piglià a polpa, senza danni di a buccia. A Farga ùn hè micca ghjittata, ma ancu in cuttings. Pigliate tutti i ingredienti è aghjunghje a salsa. U salsiccia hè prestu cum'è seguitu: a crema agria hè mistica cù a mustarda, u zuccaru di limonu è i condimenti.

Prima di serve, l'insalata deve esse situata in a buccia di avucatu è decorata cù verdi.

Coghju interno di frittura fresa di yogurt.

In ocasioni pudete indulge in un postu diliziu. A ricetta per questu pianu liatu hè simplice. Per a preparazione di taglienti sò utili:

- 200 g di farina, una cucurrucina di pezza di furmagliu, 25 grammi ordinariu è un saccu di zucchero di vellerie, 50 g d'amanduli purcini, 125 g di margarina affucatu, una grippa è un ovu integrale, buccia di limone è un salottu.

Farta di mung, pate e pasticceria, tutti i tipi di zuccheru, l'amanduli, a margarina, u zuccaratu è u sali. Tuttu chistu è un bonu rubariu. Aghja aghjunse una yema cù u ovu è u grassu mettite a pasta. À tutti quelli da fà diliziosu, a pasta debe aghjustata per una ora in a fria.

Hè ricumandemu per dividisce a pasta in dui semiati. Unu di cunghjelu per u futuru, è a seconda parte à sparà 24 centimitri. A pasta scogliera hè stata fatta in parechji posti è colpi in un forno cun una temperatura di 200 gradi. Aghjunghjia u pasticcerdu finu à u marrone scuro, circa 15 minuti. E dopu à puddicà - per friddà.

Avà avemu priparatu a crema. Ingredjenti necessarii: 300 g yogurt, 200 g crema, 50 g di zuccherinu, un zuccaratu di zuccaru, zoccu è u zucchinu di un limonu, gelatina.

A zucchina hè stata ammulata in acqua frida per cinque minuti. Mentre a gelata s'imbuffa, puderemu tirone di iogurt cun zuccaratu è u zucchero di limonu, aghjunghjendu zuccheru. Dopu ci hè bisognu à dissolisce a gelatina inchjata in u succuu di aranciu. Add allu à a massa di yoghurtu. Quandu a massa cumencia à solidificà, pudete aghjunghje una crema battiata. Assicuratevi chì a crema hè una cunsistenza uniforme.

A l'ultima tappa, u torta fridda hè fatta in un moldu. Lubricate cù cungiata di bacca, aromatizzati cù un vetru di ron. Da quì sopra hè pussibule mette u baccelli è di pienghja cù una crema.
A belle sughjetti attraversata in u fretru friquinu per ottu. Quandu sirve, ùn si scurdate di decorate u pasticcellu cù rosii cremosi.

Spergu chì voi cumu i platti di parechji paesi di u mondu. E piacevuli à l'appetite di tutti.