Mensili per l'omi - sensu è realità?

Anatomically, ogni unu di l'omi porta un set completo di i listessi organi cum'è ogni donna. À u listessu tempu, si deveni chì tutti i campagnoli anu analogi di l'organi genitali femminili!

Ùn hè bisognu à spaventu, ùn hè micca nantu à l'insemini! In verità, a verità hè chì l'organi genitali femminili in u nostru paese sò micca solu in un state embriano.


Ma hè questu un testamentu per u fattu chì tutti i ciculi naturali di u sviluppu propiu di u sessu dèfanu hannu un certu ecu in a vita di l'omi.

Eppuru tuttu hè cusì hè ancu!

Un tipu di reluvelu biològicu, cuntendu finu à u periodu crìticu, per dì, hè un sessu forte. I ricordemi chì a natura dà a donna un ciclu di crescita di u maturu di uovo, à dì à 28 ghjorni. È l'omi è a donne, in contru di i raprezii di u mondu di l'animali, anu una oppunia assai piacevule à cuntinuà sempre è ùn aspetta un "feliu uniu".

Tuttu chistu hè assicuratu da a menstruazione femina. L'oghje femminile inseritulite sò da regula da u corpu, chì dà spaziu à novi. Hè impurtante ancu di nutà chì i menzu mensili donate e donne a liberazione di u nervu necessariu.

E quale omi?

L'omi anu u so ghjornu "criticu"!

Solu micca sti ghjorni ùn sò micca pronti, sò com'è si sò affucati. Eppuru tuttu, ogni omu vi spessu cunzidira chì una volta un mese hà dettu tuttu ciò chì cayda da e so mani: u nostru uceanu imbarcate, voi solu daveru nantu à u lettu durante una ore o duie, è cusì, è cusì ... E più importantemente - quandu un mese, ogni omu hè attaccatu da un novu stranellu indiffirenza à ... ùn avete micca cridutu - à u sessu!

Iè, per suprattuttu, hè assulmente impossibile per a distribuzione menstruale, ma u corpu di l'omi in questu pianu tende à almenu una volta un mese "saccu". Per esempiu, certi di noi pruvate per fà un scandalu in casa o saltonu u travagliu, di sposta, sprime à i culleghi è i collegarde tuttu ciò chì longu accumulate nantu à l'anima ...

In questi ghjorni precunificati, l'omi sò più propensi per ogni tipu di malatie infizziosi, chì, però, passanu rapidamenti. Comu dissi prima, queste ghjornu ogni omu sottu senza pretext diligently evita u sessu, u so vulintu sessuale hè assai oppressu.

Dopu à i "ghjorni crìtichi", una donna è un omu sentenu un risque di rinfurzà senza prevalenza, cù aligria sincerità sò impauriti in u travagliu è u sessu.

Cusi deveure chì in i donne, a menstruazione cumplicata afecta a funzioni di u corpu assai positivamenti (ci hè ancu l'opinione chì e donne anu una maiò vita di vita in cumparativi à l'omi causa di l'effetti benèfici di i cicli menstruali!). In l'omi, però, solu un oligettu pocu minucciu hè rializatu, solu una ridícula. Nisun salvezza.

A "menstruazione" più famosa trà i campagnari fù scritta in a biografia di Napoleon Bonaparte. Dopu u so esiliu, Bonaparte avia dolore normi in l'abdomenu più minimu, indisposizione, histeria è stress.

Un altru esempiu hè cunnessu cù un tirantu novu - cun Adolf Hitler. Hitler era ancu cagiunatu in una diprissioni prufonda un ghjornu. L'historiadori descriganenu i casi chì quandu a Rechja di a Reich Chancellery hà guidatu secremente, cusì parlà, u calendariu "femminile" di Hitler. L'avutri coveli di Adolf hà calculatu quali ghjorni ùn deve avè micca vinutu à l'ochji.

Hè senza dì chì u norma pò tolerà "mensual" più faciule ch'è una donna. Parechji omi (sì, maiò!) Ùn aghju avvisu. Intantu, hè necessariu un omu è una donna per sapè a natura cícliche di i ghjorni "critichi" è preparanu in ogni modu per elli.