Cumu passaghju i ghjoculi di donne incurru


E dopu, à u sonu di u puncher, chì stava travagliendu in u mo appartamentu, ghjustu in a sala vicina, decisu di scrive nantu à e donne di casu. Vuliu intende ciò chì i donni facenu tuttu u jornu? Ti veramente scarrafamente a stufa e tile? E accussì, cumu si dumandava u mumentu di u casu in esempiu ?

Casalinga hè una donna chì ùn si pò assittà tuttu u ghjornu in fronte di a TV è ùn manca dolci di dolci, è ùn pò piglià l'esempiu di Dasha Bukin da a serie "felice felice" è pensate chì tutte l'amas di casa sò tutti cum'è cusì. Sò cruelly mistaken if you think so.

Una donna di casa hè una donna chì a casa tutta è i zitelli sò guardati, questu hè u dirittore di u focu. A migliuranza di casa hè una difficult occupation d'ennobling a house, mantendu l'armunia, la limpieza, l'ordinazione è l'ordine. Ùn pensate micca chì un omu puderia esse l'ordine in a casa, è cusì dice à i zitelli di ciò chì hè ghjustu è di ciò chì ùn hè micca bonu, è ancu staghjone à a stufa.

Un omu hè vicinu à casa è si cumincia à uccupà a so mòglia per sughjera in casa, chì ùn ci hè nisuna sensu d'ella, è chì ùn ùn porta micca soldi à a casa. È ùn pensa micca, chì i travaglisi in a stufa devourà, rientra di assai maione, è ùn pensa micca, nantu à e so travaglii, vede parechji dolci, babbu nantu à un colpu limu. Probabilmente chjera nausivilyu chì i zitelli sò cusì intelligente è cresciute da u nascita in tuttu.

Risposte contru chì ùn beneficate micca a famiglia sò constantemente affirmannu si insultannu à voi è amparà chì senza u so travagliu nunda d'avè succidutu. E ùn hè micca sbagliatu? Forsi, si ci era micca micca, ùn esiste micca un borsch savore nantu à a tavula, è ùn ci ne stava micca cammisa è medcati ne pasciuti, è ùn dorme nantu à i folli, olore freschezza pura. Dopu tanti accusatori è disputationsi, pudete assicurà chì sia fatta di tuttu questu è cullate tutte e cose chì pigliate i zitelli è vanu cù a so mamma in a casa ghjunghja è cumincià a mantene a limità è l'ordine. L'ordine in a casa di u mulinedda hè probabilmente in u sangue, è ùn mancunu pò micca esse sbuchjata.

Aghju avutu una zia, è cum'è puderebbe guessé, hè una maturita inocupa. A so figliola tocca u viulinu di prima famiglia è prende premia in tutti i competizioni, quella hè a prima è a secunna, in a so casa, tuttu hè sterile è sempre gastronomicu gustu nantu à a tavula o, almenu, nantu à a stufa. Quand'ella vi andavanu in piacevule prima, quandu mi travagliu, è ùn era micca un pezzu per lavà a casa, à a mo alcuni, a mo casa si cunvertiti in un appartamentu sterili cun un gustu diliziu nantu à l'appartamentu è un gustu alimentu nantu à a tavula.

À questu momentu, ghjuvannu cridete in elli cum'è qualsiasi omu chì sia una maturita inocupa ùn hè micca difficiule è moltu di mente ùn hè micca necessariu. Avà, assediu in casa, aghju fattu a diffesa di a gestione di a famiglia, è aghjunghje a complecità di questu seranu.

I nostri venerati ùn anu micca apprezzatu ciò chì avemu, ma anu un tesoru troppu invalidu à a persona è à l'imaghjini di noi. E se private di tutte ciò chì hè aspittava per elli in casa, à dì l'ordine è l'alimenti savurina, sò sicuru d'esse miss allu più di voi. Perchè dopu un bon bonu, hè difficiule per avè adduviutu à un bad mess. È ùn fate micca nucente per crede è crede chì ellu avellu più missu. L'omi sò stati astratti, sò prudenti, è fàbiti u polu à l'ochji, dicendu chì ci eremu criaturas astuzente è prudente. Si i lasciate dopu un pocu di disputa, è in una settimana vi sarà cun voi cù un grande bouquet di rosi è cù un anellu di diamante, è se ellu dumandà nantu à i ghjinochji è cù e lacrimi in l'ochji per ritornu à a vostra casa, pudete sapè a cruel truth, ùn manca l'ordine in casa, puliti bianchi è cibo deliciousdu nantu à a tavula.

Tutti pudemu tutti imaginate un kinde di appartamentu un omu unmindutu ... o facemu à facìstanu un caminu veramente intornu à l'appartamentu di un omu inautu. In ogni locu there are socks, smelly calfs, ùn sò micca cammisa nè à u closet, è à u so pute u so travagliu micca i cammelli lavati, hà digià vistutu senza mai hà lavatu, ma solu trascinatu nantu à u barcuni. E cumu manghja? Sì avete vistu in a bande à casche, pudemu vede parechje pacchje vacante da tagliatelli instantani, è una buttiglia vacca di vodka.

E sicuru, chì altru pò bechere di piacè? Puderanu, chì tristura? Ùn hè micca u dulore per vive in una tale pigsty, vai per travaglià in ropa ùn hè micca a prima frescura, è manghja l'alimentu pocu? In my opinion, ùn ci hè nunda pienu. E pastel? Probabilmente, nisuna donna nurmale avaria impostu nantu à un pastel, chì ùn era micca reappechées for centuries, ùn hà micca cambiatu o lettu ùn hà cambiatu ancu più. Sì averevi vicinu è pigliate un strumentu più vicinu, pudete vedere migliure di alimentu nantu à u lettu è ... o mi di Diu .... fuuuu .... sacchi fiaschi!

È s'ellu ci hè una occasione di parechji ghjorni per turnà un omu in una donna è una donna in un omu. Uttenite un omu in casa cù i zitelli è cù tutti i prublemi dumèstichi, cumu si manava? Pensu chì hè perfettamentu chjucu chì una donna cù affari masculini si puderebbenu, cumu per l'oghje, ci sò assai e donne chì facenu u travagliu di l'omi è averanu ancu megliu cà l'omi. Un bon esempiu hè a film "Operazione Y" da u famu Gaidai, ricordate à u principiu, a me avanna è Shurik, quandu a mo avutru infierre una picciotta d'una banda, è cun l'altra banda hà appastu a massa di pani è à u listessu tempu fria nantu à a stufa, è hà dinò travagliu. E hà travagliatu cum'è guardia di sicurità in u magazzinu. Hè u travagliu di a donna? In particulare pè a me nanna?

E ricurdativi, ella dumanda a Shurik a rimpiazzari in la casa mentre ella hè nantu à u travagliu. R recensà sta film, se ùn avete micca scurdatu di chì Shurik pò copre cù i travaglii domestichi, cumu tuttu quede da e so mani. E cumu si andava da ghjucà dopu à a so avanna, chì averia salvà è salvà. Solu ùn capisce micca una cosa! Cumu si abbandunò un zitillùcciu di una casa? Allora cunfunnì l'omi di u to figliolu quì per questu!

Hè sta film micca abbastanza com'è un cusì vivu di u fattu chì l'omi in a casa ùn sò micca fitte? Ùn hè micca stata prova chì l'omu hè un cero cumpletu in a cucina? Cussì, sta film hè abbastanza! E si pensate chì questu hè solu una filmu, da dì à me, ùn sò micca i lochi di film di a vita? Per a cirtezza cumpleta, permettà u vostru maritu in a cucina cù un pappagallo ebbreatu è cù i figlioli caprici d'un è andate per un caminu cù l'amici o fà cumprà cumu fà per risià l'ordine in a casa è a salute di i vostri figlioli, perchè ùn sapete d'esse da un omu quandu ùn ùn cuntrolla a situazione, è ùn serà micca putente di cuntrollà a situazione. Per verificate, ricurdate a pelle "Operazione Y".

Perchè una donna hè bella è difficiule assai, è esse una donna di casa hè ancu più difficili. E pensu chì ùn deve micca chjamatu una muggera in casa, perchè u so travagliu hè una facci di casa. Corsi di cucina, lavare, stessi, puliti è puliti. E, sicuru, tutte sse prubleme un ghjornu sanu, è à a fine di u ghjornu una donna si stanca micca menu di quella si hà travagliatu nant'à a cità per un tìtulu bulbous. Hè ciò chì una donna vera dedicate u ghjornu à a so vita di casa, u maritu è ​​di i zitelli.

A zapplpta ùn devenu micca micca solu u dirittu da u so sposu per e necessità di a famiglia è i cosmetti cù a robba, ma in anticipu, hè necessariu di rispettu, affettu, tenerezza, è u premiu hè cunsistenti di prudutti chic è rigali-sorpresi è amori. E donne ùn femu micca chjucu? E chì l'omi avaristi canusciri l'intricità cumplessiva di sta crafte, hè spessu necessariu di lascià in u circhiu di a vanità di l'una. Fate chì capiscenu ciò chì hè cum'è una donna di casa, è dettanu chì finiscinu à apprezzà u femininu!