Bagni di piedi per i pedi

A bellezza di i peri di a donna ùn sò micca solu i so dati esterni, ma ancu l'cura appruvata per elli, chì assicura assicuranza, precisione è più importantissima, salute! Ùn tutte e donne facenu debite è puntuale attente à questu, è questu hè di u simple (olfattu displeadore) à pruvucà serii problemi di salute (varicesi, endarteriti). Malatii di i gambi (sicondu a furmazione) pò ancu avè un effettu negativu indirettu à altri organi umani.

Ci sò parechji tecniche è ee eines per a cura di i pedi, ma hè u pede chì cuntenenu a più grossa di a carica in u prucessu di u ghjornu, chì volenu chì hè primordiale di pagà una cura particulari à a cura di a cura, a prevenzione hè necessaria esattamente à i pedi. Cusì, se i mètudi diffirenti ùn anu cuntrariu nisuna contraindicazione, u mezzu appiicatu à sti metudi ùn sò micca sempre garantitatu d'esse seguru. A question risultatu, è chì faraghju? In fatti, tuttu hè simplice, avete bisognu di utilizà strumenti da i cumpunenti naturali in cunglizzione cù certi mètudi. Per questi mètudi hè pussibule di purtate bagni medichi per i pedi. Prima di tuttu, hè assicuratemente innocu (per suprattuttu, sè ùn vi mannari l'acqua di ferita nantu à i vostri pedi). I bagni per i piedi sò usati per una varietà scopi: antisettiche (antibacterial), tònicu, terapicu, etc. Comu mezzu per i spichi di pezziu, ingredienti naturali, cum'è saline, alimentu o marini (u mari hè preferibile in a cumpusizioni), soda di l'alimentariu, mustarda, chamomile com sapone, crema si usanu. A scelta di u riservu depènza da ciò chì vulete ottenevule, o hè solu una meda preventiva o hè un pienu di bagnu.

Salt si usa in spiagge di piedi in cunglisazione cù u soda di furmagliu, per quelli chì a pelle ùn àcitanu à l'attraversamente à a sali di salinu (è questu succorsu), u sali hè sustituutu cun un sapunatu di lattice o solu solu sapone di un sapudice di bagnu simplice. Per fà preparà un bagnu per 1 litru di acqua calenta, aghjunghje 1 spoonu di salitu (un capiddi di sapunette di lìquidu) è 2 cullen di teasci di soda di coccia, trasfigurate finu à chì sete dissolute. Quessi banni sò una prevenzione sclusiva di e malatie fungi è ani pruprietà d'antisepichi, chì impedisce a furmazione di un odore sfavore. A prucedimentu ùn hè micca un fenomenu "un tempu", hè fattu in 15 minuti per 5-7 procedimenti di u ghjornu per un mesi. Per prevenzione, un prucessu per ghjornu hè abbastanza. In altri casi, u numaru di ghjorni per piglià bagni tandu deve esse cuntrullatu da voi basatu nantu à u risultatu di l'appiecu.

A mustarda hè aduprata in i spalli di pelli per i friddi. Ci hè un dichu parolle, "tuttu e malatie da i pede". È veramente hè. A mustarda à valurizà l'effettu di u calore di u bagnu da u pede caldu chì dà u flussu di u sangue è mellora a so circulazione in i navi è i capilarità di u pede. Per fà un bagnu, piglia acqua calenta in questu (a temperatura di l'acqua devia esse cum'è chì ùn ci hè scantu di scambià u pede) à u livellu chì cumporta u pedimentu cumuni, è aghjunghje 1/3 cullarone di mustarda secca. U tempu di sta prucedura hè determinata da a tampiratura di l'acqua, finu à ch'ella sia a temperatura di l'ambienti, u procedimentu deve esse cumpletu. «Mustard» ùn hè micca un prucessu regulare è ùn sò micca più spessu di 1 ora per ghjornu in u periodu di friddi.

U "bagnu" di l'infuzione di camomile, calendula hè utilita per u danni minuri à a pelle di i peri. Tali bagni tene un effettu desinfiltrante è curativi. Pour 1 litru di acqua fogera 1 settimonata di camomile è di marigold, lasciate da 30 minuti, poi dilute in un bagnu cù una cantità di acqua calda. A prucedura dura 10-15 minuti. A prucedimentu ùn hè micca regula è si porta micca più spessu di 1 ora per ghjornu.

Ricurdativi di ciò chì tocca hè di sia sana, cura di i vostri pedi, cinsule cù e mantene calde è secca, è l'indicà citatinu vi aiuterà in questu!