Potted plants in Francia

Afelandra hè una pianta da a famiglia acanthus. Pudete metà sta pianta in i tròpichi di l'America. U genu hè cunsistenti di 50 spezie d'arbusti muntentii, ma in i cundimi cundizioni solu una sola spezia hè cultivata: l'appendage protruding. A terra natale di sta spezia hè u Brasil. I foglie di sta pianta sò verdi scuri, è longu i vini sò stati zuppi bianchi. E ciurenu fiore fiori gialli, un terzu di quale hè chjubitu da bracce gialli grigi. E Seeds sò attaccati abbastanti.

Inflorescenzi Inflorescenza pudendu alcuni massimu di 20 cm. A pianta foglie di 6 à 8 simane in l'estiu è in a primavera, mentri petite fiori pusteriate solu di parechji ghjorni. I paggeri di e foglie protruding sò cusì bè chì a pianta siate aspetta ancu senza inflorescenza. A pianta hè assai intriscata, si foderà, si crede in un "fiore fiore" chiusu, mantendu una temperatura constantemente. Cusì, per u crescente in i cundizzioni di a stanza, hè megliu cumprà cum'è novi copie ogni annu.

Pepiniere interni di l'afelandra: cura

Afelandra hè assai difficiuli di crescita in casa, sempre hà bisognu d'assistenza speciale. Questa pianta hà bisognu di furniscia un locu caldu è di bè aspettazione è umidità. Afelandra - i piante sò latticci longhi è criscenu prestu fastidiu.

E sti paisoli di casa anu devi esse situatu in un bonu locu illuminatu, però, hè bisognu di evitari di u sole. U locu ideale à u livante statale o uccidintali, nantu à a finestra miridiunali in l'estiu, a pianta hè megliu per creà una sera da 11-17 ore.

À l'estiu, l'eccillenza pò esse purtata à u canale o giardinu, ma hè devu esse prutesta da borchi, precipitazioni è di u sole. Se ùn si ponu micca pussibule, hè vale à avientà l'abitazione freti di u circondu.

In u vaghjimu è l'invernu, l'ombra di a pianta ùn hè micca nicissariu, ma hè megliu per assicurà a bona luci. Cù l'aiutu di luminari fluorescenti pudete creà l'illuminazione supplementaria. Pone a lampada in una distanza di 60-70 cm sopra a pianta è lasciate micca più di ottu ghjornu à ghjornu. Se ùn ci hè micca bellu luminu, a pianta ùn spiegarà nanzu è si cumincià à stende.

Afelandra piace u calore, da quandu in l'estiu, a temperatura ùn dete micca sottu à 18 gradi, u più còmode hè a temperatura di 22-25 gradi. In u vaghjimu è l'invernu, a pianta li deve una temperatura di almenu 20 gradi. Solu l'internu santu chì pruteghja pò tomba a tebbia è a temperatura minimu perchè hè 10 gradi.

Da u principiu di primavera è finu à u vaghjimu, a pianta deve esse abbastanza abbastanza, ma deve esse assicuratu chì u sughjettu ùn hè micca sopra umidità, ma micca securizatu. In u invernu, a regola pò esse ridutta di seguità u cuntenutu di umidità di u locu. L'acqua deve esse curazione, perchè l'acqua ùn caduta in folla.

Afelandra piace alta umidi, perchè a pianta deve esse sprinkled regula cù acqua calde. Per fà l'umidità maiò, pudete metà una pignata d'appendage in un tastu cù fureggi or pebbles.

In u piriu di u crescenu di a primavera à u vaghjimu, a pianta fugliale cù u travagliu minerale è orgànicu nantu à i pianti interni.

I pianti applinganti creanu prestu in modu rapidu, per dà una bella forma è splendore, i pianti ghjovani deve bisognu à sbaglià è sguassate i rizzi nantu à i corpi superiuri. I piatti d'adultu deve esse cutatu annu, questu prucedure si deve esse realizatu di farraghju. In questu casu, a pianta taglieghja tutte e corpu, è u cannaroiu 25-30 cm in altitudine sò stati. Dopu à questu, hè bisognu di spittàtelu regularmente a pianta è hè megliu mette un pacchettu trasparenti nantu à questu, cusì a pianta s'adatta più veloce.

I piante d'adulte pò esse trasplantati ogni 3-4 anni, ma i ghjovani avè bisognu di trasplantà annu. Sì a pianta hà perditu a so bellezza, po è ponu esse rinnuvatu da i razzii di e tingdi.

Per u cultudu di l'apilati, i misure, cum'è a turba, u terre di terra à turchina è a sula o turf, foglia terra è sile, o turf, foglia, humus, torba è sabbia incù l'aghjunghje à u farru di u bone è di u carbonu sò adattati. Hè crèsta bè nantu à l'idroponichi.

A pianta multiplii cum'è e sementi è cum'è cuttings.

I Seeds sò dettu appressu tutte l'arricavammu, questu, in farraghju à marzu. U tarrenu vi vene da una mistura di terra di lignu è di rena. A temperature per un sviluppu còmicu di a pianta duverà esse 20-22 gradi, è se un invernamentu cun un calenziale bassa s'utilice, i graneddi farinu più veloci. L 'appillazioni fiore ùn deve in u stessu annu.

I Sciccaretti sò abituati da i ghjovani rimi matura 10-15 cm longu cù dui foglie. Dopu issu circhendu di marzu à maghju, quarchi in dicembre-gennau. I currutti più veloce si pigghianu l'arrabbiari si i cuttings sò trattati cù stimulanti di a crescita i furnisce cagiunati. Cuttings ci deve esse arradicatu in una mistura di torba cù sabbia o in area nità è coperta cù un vetru di vetru. A temperatura hè di 20-25 gradi, anch'ella allora l'aria è spray. In u zùcculu di rapinicci prisenti nantu à 45-60 ghjorni, è in apical - in 15-30 ghjorni. Quandu i cuttings raganu, anu da esse trasfurteratu in una mistura di turba, humus, foglia terra è sona. Oghje sprouts lentamente, perchè bisogni à furnà u calore è di a diffusa luminosa diffusa.

A pianta si propaganda assai più raramenti cù scorci di stagione. Per fà questu, in u vaghjimu o invernu, hè necessariu di cutà una foglia cun u pruduttu aromatizzolu, preferibbilmente micca di riunioni fiorente, è raghjone in terra da a turba è a rina. A pianta deve esse cuparta cun un vetru di vetru, mantene a temperatura di 20-25 gradi è spessu ventilava.

Caratteristiche: E pianti anziani spessu si stenderu è scacciate a bassa capita di foglie, mentre perde a so bellezza è l'inusualità. Per quessa, hè cunsigliu chì l'appendola hè stata rinuvata da e tinghje. Per assicurà chì l'appeglanti protuberanti fiore megliu, in l'invernu, hè bisognu di assicurà una bona illuminazione è una temperatura di almenu 10 gradi.

I pussibule

Falling leaves sò spessu debuti à a secura in i radichi. Inoltre, a causa pò esse freda, u sole o corsi di diritti.

Fuldi marroni pò figuranu nantu à e foglie, per esempiu, per causa di a bassu umidità di l'aria. Per evitari chistu, avete bisognu à pusà a prugna in a turba umida è spressa constantemente.

Hè necessariu aghjustà a pianta è seguità, postu chì e foglie di i sicilioti ponu esse esposti à u moltu. S'ellu era truvatu, i foglie anu sdirmatu è a pianta deve esse spulatu cun un fungicida.