Quandu deve spiegazione di i bagnu mi picciottu?

A cassa è sempre un avvenimentu significativu per a mamma è u zitellu. Esperemu chì i nostri cunsiglii aiutanu à voi. Prima di u primu pausa di migghiuri, una ghjovana nova senza spirienza hè spessu preoccupatu. Ùn si sanu micca di induve principià, in questu ordine per eseguisce i prucessi ienichi, chì cumpunamessi a usu. Hè tuttu preoccupatu, cum'è s'ellu ùn hè micca temutu di una foglia. Per fà più faciule è più calmatu, truverete un assistente (preferibile, s'ellu hè Dad). Allora accumpagna e cose ciò chì avete bisognu à u prucessu di l'acqua: lana di cuttuni, un vetro d'acqua fogghiata, una zuppa, un zuccherinu, a mantra, una crema di diaper, un capelli di capelli. Arminati cù tutti i necessarisi, aiutu per aiutà u vostru sapè tiuricu - e ferite! Quandu hà dettu avè a bagnu di u to babbu - u tema di pubblicazione.

U primu immersione

Normalmente i pediatrici sò cunsigliati per limità di sticchendu à scuntrerà u zitellu frescu cù e napule finu à u cordone umbilicale. Sì a basa di u zoccolulu hè umita è ci hè una alta, pusò a via di l'acqua. I pesti in legni è puliti? Pudete principià! I primi trè ghjorni, hè megliu bagnu u zitellu in un diaperu. Puderanu trumbetta in l'acqua è ... Hà senterà chì questu hè digià in a so vita, perchè passava novi mesi in l'acqua! Questu ambiente hè simpaticu è endemicu di u zitellu, si calma è dà emozioni pusitivi. Inoltre, ora ùn pò micca solu mettre, ma ancu attivamente movendu!

Perchè u zitellu hà amatu di santu di l'acqua

Limpi l'ore

Ebre ùn pò esse limpiatu da l'esternu. Ùn aduprate micca i prudutti ienichi à purificate l'uce di a securione: ponu fallu fà per ferite l'ore di foglie per una penetrazzioni troppu prufundita di u bastone. E ricordate: u sulidu sulfuru face una funzione impurtante: ùn ùn permettenu micca i microbichi à penetraru prufonda à l'internu.

U ferriu hè in modu!

Comu in u casu cù l'arechje, ùn puderebbe imprudà u foglie di cuttuni per purificà u ferriottu - per ùn spicciari i passageri nasali! Flagellata, disturbatu da u linu di cotto di corpu, avissi aduciutu o in acqua ordinariu o in sfera isotonica (per esempiu, salina, aquamaris) - questu feremu simplificà per necevarè u foglie da e crosta.

Attenti, armi!

Cuscenza per a doblegate deve esse attentu, perchè accicca l'acne. I mio, cù a lana di cuttuni mannara in acqua calda, è caminavanu simpaticu. A attenzione particulare devi esse pagatu à e mari, collu, armpiti.