Cumu carizziu e zoni erogeni di l'omi?


Qualchidunu vole di cuncepisce assai di divertisce à u so amatori in u lettu. Chì solu ellu pudia piglià tantissimu felicità in sessu, quantu ùn pudia micca e ùn pò micca fà una altra donna. Un omu fegate custattendu i so zoni erogeni, truvendu micca micca difficultà per una donna intellettuale è intelligente.

Ma, cumu carizzari e zoni erógini di l'omi, per dà u 100% di piacè. Un omu hà spieghjatu e erogeni, certi voti anchi l'omi ùn anu micca infurmatu di elli.

Tutte e zoni erogeni erani sò raramenti raru trà l'omi, a maiò parte di l'omi sò più primitivi. I erogeni e zoni à u corpu sò assai menu per l'omi chì da e donne. Ci sò parechji zoni erógini banali in l'omi: penis, scrotum, prostata, anus, perineum, cosciuti interni, ddi pisci, abdomenu, labbra, lingua e dete. Una donna hà da appruntà di trattà cun questu settdu di e erogeni.

Per principià, scumpete tutte e vostre cumplicità, struisce l'omu più còmode è avè à accadi. À questu mumentu, ùn ti permettè micca un omu carizzi. À u so core era solu vultatu nantu à u so corpu è i vostri carizzi. Pensa à sè stessu in u so locu, perchè che gusta u più è principià. Pudete ancu inizià da a testa di un amatu, acchianava a faccia, a bocca, a lingua, fala più basso è più sottu, piglià ogni millimetru di u so corpu, falendu à i so pedi è carizza i so dite cù a lingua. Ùn crede micca cusì cumu excite un omu. (solu chì, sicuru, hà pruneru l'omu lavuratu in u lavu).

Allora fiappule nantu à u to stomacu è cumincià a listessa cosa cù a spine di u vostru amatori. Oh, cumu si amaru quandu una donna carizeghja i so buttigli è anus cun una lingua. Ùn pensate micca chì u vostru pervertite predilettu, o l'omosessuali, sò quì una di e più erogeni - hè un sacerdotu. Ùn sò micca culpè per questu, è ricurdate di a regula principale in sessu, ùn ci hè nunda di vergogni è illegale. In u lettu, pudete fà ciò chì u vostru corpu è l'ànima ti vole.

Quante assai donne ùn sanu micca cumu accade «a dignità di l'omu», ùn hè micca chupa-chups è micca un muzzicatu, è menu una banana. Questa "attrazione" hè una masculina, chì duvete caressà bè è cun vuluntà especialità. Ùn ci micca chjucu, ùn deve bisognu à ghjucà, prima affaccà in prima cù una lingua, è poi piglià i vostri labbre, ma micca cumpressà i vostri labbre prima cum'è pêtes. Tuttu avè esse fatta affucatu è suecia, ma à a stessa volta passioni è cun piacè. Duranti u ghjocu, periambienti annantu à u scrotum, capisce i testiculate cù a so bocca, ghjucatu cù a lingua, ma bellu cura assai, u scrotum hè una parte penurtima di a parti masculina.

Dopu avè amparatu à cumu prublemi à mandà un omu un piacè, capisce chì avete da esse divertiti da ciò chì era fattu è da ciò chì vo avete vistu. Un omu chì hà ricivutu un orgasgiu chjubitu, è diventendu e tene, ùn mi circate u vulturu, ma sempre u vulete solu un solu.