Chì costumi è tradizioni in parechji paesi à u nascita di un zitellu?

In parechji paesi per seculi, i rituali è i costi particulare eranu formati, aiutu per aiutà a mo mamma è a criatura. Parechji signali avemu osservatu finu à quì, qualchissimu cunsiste à esse superstitions stupidu, è parechji tradizione cause un veru orrore. Chì i costumi è i tradizzioni in diversi paesi à u nascita di un zitellu sò osservati à questu ghjornu?

I slaves

U nostru hà sempre fattu un sacramentu grande, à quale una donna hà apprezzatu anticipamente. Duranti stu pirìudu, a ghjente chì tocca à a so trattata cù l'intemperii è l'assistenza, sò stati liberati da i funzioni domestici, cumprate tutti i capricci. Sì, è i capricci di qualcosa chjamatu in modu specialu. "Lamentu", u pòpulu rispose. Eccu, tutti i desira di a donna di Diu, è ùn ponu micca contraditu. È ùn hè micca u so desideriu, ma un zitillone chì l'espresi in l'unica via pussibuli. Cusì, avemu avutu un usu priviliggiatu - una donna incubulata puderia andà in tutti i giardini è manghja cumu ch'eddu volia: una pumu, un pepino, un napulu. È per denegà ella era cunsideratu un gran peccatu. Criteriumi speciali, una midagghia fù sceltu - una donna chì hà sola figliola sana, chì hà a purità di mente è pinsamenti. À i primi tempatoghji, hà pigliatu a donna in pramu fora di a casa. Perchè u timore di u "ochji malvinu" è "dashing people", era spessu necessariu di dà nascita in u pienu, in u bagnu, è à tempu in u fornu, mentri u babbu raconé diligently à l'icona. A causa di u fattu chì i posti per u cunsigliu fù sceltu micca da i criterii di pulizziunità, assai donne in u travagliu spessu saranu vittimi di infezzione, spessu sottu à a morte di a mamma è di u zitellu. In a ghjente, sta malatie fù chjamata "a freba materna", è a destinazione di una donna depende unicamente di a so salute. Hè interessante chì u primu nascitu era impurtante solu per quale hè stituutu cum'è una "calcariu" - si anu succorsu, in u futuru, a donna hà da pudere di nascita . A morte di u primu natu ùn hè micca diventatu una tragedia, u fattu assai di una risuluzione rimesa di u partitu era impurtante.

Kyrgyzstan

In Kirgisstan, a nascita di un zitellu hà sempri avutu l'avvenimentu più impurtante è ghjelu in a vita di a famiglia è di u clan. Dopu tuttu, u zitellu era cunsideratu simbulu di l'immortalità di u populu. Per quessa, a donna pregnant era guaritu in ogni modu pussibuli, pruibitu per esse da u paese senza escort, li vedenu amuletusi cù l'amulettes spiruti maligni ("tumar" cù dichjarazioni da l'Koran, amulettini da l'arraggiari di l'omi è i piedi di l'owl d'águila). Durante u nàscita, , vicinu à u focu, a daga stava cun u puntu à a porta, è nantu à a testa di a donna di u prigione fubbe un fucile cargado - secondu a legenda, tuttu chistu facia fora e forzi maligni, è dopu à u nascita era stata un grande attuali è rituali: i rigali èranu presentati per u messagiu di notizia gloriosa, per a prima volta per vede u zitellu, ma per soro ichey in onuri di lu ùmmiri statu almanaccatu una festa. I appi qualchi piacè à a gloria.

Kazakistan

I Kazakhs eranu un rituali tutale di accusati màgichi cù u postu di partitu è ​​u cordone umbilical. Normalmente a matrice era stata fatta da a partara, una picciuttedda chì era un zitellu o una donna anziana chì si fici un zitellu per u zitellu cum'è s'ellu era una seconda madre, "kindik sheshe". Hà avutu esse onesta, energetica è pussedà qualità eccezziunale chì, in cunfuranza, eranu trasmessi à u zitellu. a famiglia ùn avianu micca figlioli per un bellu pezzu è un figliolu nascì, in seguitu l'omu hà tagliatu u cordone umbilicale chì era siputatu questu di casa, in un locu "nettu". U cordone umbilicale hè un amuleto, hè struitu a cradle di u zitellu. A volta chì u cordone umbilicale fù impostu in l'acqua, è dopu qualchì ghjornu, sta "infuzione" hè stata aduprata com'è una curazione per u bistiame.

U Caucasu

In u duru Caucasu, partitu (in particulare u primu) era un avvenimentu significativu è ghjelu. Per esempiu, in Dagestanu, da u principiu di u matrimoniu, parechji realizati "maghjichi" anu realizatu, chì deve supponi di guidàvamu à cuncepimentu, per esempiu, una ghjovana sposu bevira l'ova di pollo cruda è bagnata in l'acqua da set manei, è a mamma era spulatu cù l'acqua da cinti corsi. e donne chì ùn anu impastatu u travagliu, hà pigliatu à tutta di tuttu in ogni modu, i nascita in a casa di u maritu, induve tutti l'omi fora cacciati.

Iranu

In questu paese, unu di i più cruel in relazione cù e donne chì incinta è a riligione di i Zoroastriani, in quale e malatie è u nascita di un zitellu sò cunsiderati cum'è una desecration di a purità di u corpu è una violazione di a prublema fisica ideali di una persona. Prima di a so nàscita, i donne ricevenu parechji benefizii: in a so casa, ci era sempre un focu, è a famiglia sana hà avutu a manteniri la liscia di a so chjamata. Hè stata creuta chì quandu u zitellu hè natu, u diavulu hè per ellu, è solu una flame di focu lampanti pò salvà u zitellu. Dopu à u nascita, u rituali di purificà a mamma è u zitellu era difficiuli è durò 40 ghjorni. In i primi ghjorni dopu à u nàscita, una donna ùn pudia micca bevi'a l'acqua neia, vai per un fuchju è bascu à mezu à ellu, ancu s'ellu nascita in l'inguernu è era friddu. Spessu, sti limitazioni fôru a morte di a donna fragilante dopu a nascita è u so zitellu.

U Regnu Unitu

In Escocia, era un usu di abbandunà tutti i chjusi è i percuschi in a casa quandu una donna hè permessa di una pisu. È dinò untuità di nodi è bellezze nantu à a robba di donna. Hè cume chì l'aiutaghjeria aiutà à u zitellu à nasce più faciule. In l'Inghilterra vicinu, u natuvellu di un zitellu era accumpagnatu da una festa felice è una festa grande, tutti i ghjorni in quellu ghjornu eranu necessariamente sirvutu tè cù brandy o whisky, biscuits, pasti cun pane u pezzu, è era cunsideratu un signu dolci se alcune riittate à tene o trattà.

Israele

Sicondu liggi bíblicu, dopu à a nascita di un zitellu, a donna reste impurda per 7 ghjorni, è dopu à 33 ghjorni ùn pò micca toccu nunda sacru - "stà in purificazione". A u nascita di a zitella, tutti i termini si duppiden: una donna hè cunzidenza impughente per duie simane è da " in purificazione "per quandu 66 giorni. Malgradu questu, in Israele i Ghjudei ricunniscianu è anu ricunniscenu a maternità cum'è un modu especial di serve à Ddiu. Ùn hè nunda chì una donna-mamma diventa un grandore unuri, è u parenti è trasmessi nantu à a linea materna. Dopu avè studiu di e descrizzione biblica di i generi, i scentifichi ghjùnsenu à a cuncludiarlu chì prima di e donne ebbrei nascitusi, sia nantu à una sedia speciale, "mashber", o da i genitali di u maritu. "Una settimana prima di nascita, i so amichi venenu à a futura mamma è cantàccani dumannà una destinazione felice per u zitellu. U ghjornu di u parturientu, a mamma-a-leggi sparghje tutte e ciuce, senza tinghje di a falata, tutte e porte è e vitru abbitonu - era per fà facilità u nàscita.

Papua New Guinea

In stu paese ci hè sempre un usu anticu anticu (caratteristiche, in ogni casu, per assai tribù): dopu avè infurmatu nantu à a gravidenza di a donna, l'omu hè obligatu di abbandunà a casa, ùn cumunicavanu micca cù tribunale di cumpagnie è vanu in a capanna chì hà custruitu finu à chì u zitellu nasci. À u principiu di a lotta, a donna passa à u boscu, induve ella dà nascita, è state à quattru ardenti. À questu tempu u futuru babbu in a so capanna si chiacchere è pate in cunvulsioni, imitannu a donna in pienu. Allora distraisce l'spiritu male cù u so muggheri è u zitellu.

Chjesa antica è a India antica

Muvimentu raziunale, da u puntu di vista mudernu, eranu i tradizione di a China antica è l'India antica: quandu 3 mesi dopu a cuncezione, "u zitellu hè stata cuncessu prima di nàscita". I données astregati eranu stati belli, anu sultantu solu à a musica bella, ci era ancu cuncerti speziale per a donna incinta, i pani cunsacrati, dipinti, tocata à i strumenti musicali, a ropa per i futuri mariani sò costitu solu da i tessuti cari di u corpu. Ditu un ambiente harmoniu era di sviluppà un sensu di bellezza in u zitellu. In India, a moglia L'impurtanza di u cantu era di utilizà respirazioni diafragmaticu chì aiuta à saturà u corpu cù l'ossigenu. L'inghjossu di respirazione hè una longa espalazione è l'oghje chì u respiru hè a basa di assai esercizii è tecniche relaxanti per i mariti expectante.

I fatti interessanti

♦ A Napoleone Nora, essendu un figghiu figghjatu, bosque di bocca di suldati, è dopu cunforme cù e battesi. Forsi era a chjave per l'amore passioni di Napoleone per i battali.

♦ Segun legenda, Julius Caesar (Keisar in Ebrachese significa "emperador") nascìu com'è u risultatu di a seccione, chì fù chjamatu "Cèsare".

♦ Da a "freba materna" (sepsis) durante l'epidemica in u XIX seculu, un terzu di e donne in u travagliu murenu in l'hospitalari di maternità, stete sviluppatu finu à 1880, quandu l'antisepichi sò largamente usati.

♦ Da i 72 testi di a "Hippocratic Collection" 3 sò cunsacratu direttamente à u gravidenza è a partenza:

"In u fugliu di sete mesi d'età" "In u fugliu d'ottu misi d'età" "In embrijotomia".

♦ E donne arabi anu u restu post-natalu più longu - durò 40 ghjorni.