Problemi propii in a scola primaria

Se u zitellu ùn leghje micca bè, ùn hà micca infurmatu l'aritmetica o simpaticamente ùn piace à apre l'omi, fa chì i genitori fermani. Ci sò parechji prublemi attuali in a scola primaria chì anu influinziu parechji zitelli. nantu à a manera di evitarà o di trattà cun elli, è seranu discututi sottu.

U picciottu leggiu malamenti

A sapè di a lettura hè a chjave per l'appressu successu. Per sapè l'interesse di u zitellu in leghje, i prufessori prufessori offerta parenti un settore di ricunniscenza. I testi di leghje ci vole à crescenu à l'età di u zitellu, per esse saturatu spirituali, cugnitivi. Hè necessariu di dà à u figliolu è a figliola u dirittu di sceglie u lettore per leghje, secondu u so modu di modu è ancu u so state di salute. Per sapè l'interessu à leghje, unu deve creà una situazione di successu, sustegnu à u zitellu a crede chì tuttu sera ghjuntu. Questu hè facilitatu da l'autodeterminazione di a veloce di lettura. Ogni ghjornu per un minutu, i più ghjovani in leia i testi, cuntate i parole di leghje è richete i risultati. A comparazione di i risultati in una settimana vi fia verificà chì a veloce di lettura hè crescita.

U successu in a leghenda in legnaga deprezzione largamente nantu à a motivazione di l'attività di u zitellu. E, à u cuntrariu, successu crea un mutivinu: "Vogliu leghje, perchè l'aghju pigliatu". Ùn pudete micca esse dumandà da u zitellu: "finu à chì lettu prestu è senza errore, ùn pò micca esse da u viaghju!". Certu, i genitori vulianu u so figliolu o figliola à amparà à leghje bè in una settimana, ma ùn pò micca esercità un zitellu à pusà per un bellu pezzu dopu à u libru, fate l'inghjulazione s'ellu hè statu legatu incorreitamente, perchè a fatigue fisica è a tensione, cù rimette è ripasti, caprettu di u libru. Hè desirabili chì u zitellu sgranitevi forti à pocu tempu. Hè pruvatu chì a durazione di a littura ùn hè impurtante, ma a freccia di esercii. Hè megliu si hè una varietà di ogni ghjornu, in una o duie ore, una lettura di cinque minuthore cù una retrave di u cuntenutu di u lettu. I boni risultati sò dati da a leghje prima di andà in dormu, cum'è quì l'ultimi avvenimenti di u ghjornu chì sò stati registrati da a memoria emotiva di una persona.

L'esercitamentu di ghjornu in listening faciliteghja significativamente a furmazione di a cumpitenza di lettura, perchè se l'alumni di i primuri in un sullivazione leghje cù l'adultu o oghjettanu a so lettura è scurazioni. À u listessu tempu fia a cussidenza à a cinghjalaghi, i pauses è accentu lògicu. Allora a vilicità di a percepzioni di i signi grafichi, è da questa rapidità di leghje un zitellu, anu crescente. Sì u zitellu "falsificatu", pudete invità à leghje u locu induve l'errore hè statu fattu.

L'alioni 1-2 ùn si ponu accade in leia. Una lettura aia, comu regula, hè unconsciente. A supravizza difficultà cuntribuisce à u regnu frugali di a lettura. U zitellu leghjite 1-2 linee è aghjunse un breve paese. Hè pussibule durante a visualizazione di filmstrips in leverge libri per a serie "Per i vostri picculi": u scuola di junioru chì ripusenu quandu accupa cun l'illustrazione chì hè prima di leghja è preparesi per percizià e seguenti sentenzi.

Per accustomà u vostru figliolu o figliola à leghje in autore, pudete aduprà a leghje un libru in alta è si ferma in u locu più interessante. Fascinatu da u desideriu di scupri ciò chì succede dopu, u studiente di u battaghju junioru, in a maiò parte di casi, cuntinueghja à leghje in modu indipendenti. Dopu quì, duvete sempre dumandate ciò chì lea, ludà è espresu a speranza chì u zitellu sughjite in leghje nantu à ellu stessu. Pudete cuntà à u figliolu è a figliola un episodiu interessanti da u travagliu è invece di risponde à a pregunta di u zitellu "Chì site successu?" offre à finisce u stessu.

Hè assai bè chì a famiglia saria praticava a casa di lettura. A durazione di a leghje cum'è esse ghjustu da 20-30 minuti, per evità a fatigue di un petit studiente. Lee libri chì avete bisognu à parlà cù u vostru zitellu. Ùn puderebbe cuntrollà è esige un rapportu (ciò ch'e lettu ciò chì aghju intesu ciò chì pensu), ùn pudete micca imponisce i vostri vede. Attenzione, sustegnu, interessu di i genitori in u successu di u figliolu o figliola, darà a confidenza di u zitellu. Un ambient benevolente, tranquillu è tranquillitate influenza u benessere di u zitellu è aiuta à superà e difficultà d'aprenu.

U libru in a famiglia

A prisenza di i libri in a famiglia ùn significheghja micca chì i zitelli u vulete leghje è ùn anu micca avarete prublemi propii in a scola primaria. Quandu si furmanu l'interessu di i lecturi, ci vole ch'elle averebbiutu cura chì leganu a littiratura generica diversa: i ghjorni fichi, storii, scienza ficzioni, poesi, humoresks, contatti, etc. Hè desideratu chì a casa hà avutu un cantonu di lugliu. Una biblioteca di u puparu junioru hè cumpostu, secondu i so interessi, u sessu è l'età, è e posibilitate di materie di a famiglia. In u cantonu da a leghje devèndite necessàvule i opere di i fiori preferiti di i zitelli. Forsi queste seranu i primi libri cù una inscriciosa instaurante, chì i genitori hanu datu, o forsi un istoriu nantu à un animali amatu o una storia d'avventura.

Hè cunsigliatu di avè in a riferenza di famiglia, pubblicazioni scientifica-populari è arti nantu à u curriculum di l'scola chì aiutavanu à i zitelli preparate pè e classi, è ancu per i libri è per periò perièdici, per spende u zitellu per sviluppà a so propria capacità. Questa libru di sta serie "Cunognu u mondu", "Enciclopedia di u studiente di u culleghju", diccionarios, atlases, etc. Edizione di Juniorale - u tempu di ricerca per risponde à parechji dumande. I siclioti dicenu chì un zitellu pè un ghjornu demande à risponde 200 dumande. À l'età, u so numeru disminuisci, ma i dumanni sè stanu megliu complexa.

Hè sceltu chì i figlioli più chjubuti ti piaci à sente à qualcunu di leghje micca di fà di leghje à ellu stessu, per quessa, hè necessariu accustà cù u libru. I paisani bisogna à assicurà chì u desideriu di leghje ùn si pò escibile in i zitelli per altri interessi: sporti, ghjoculi di computer, veghjanu TV o video. Per aiutà u to figliolu è a figliola pigliate i so cuntrolli in u vastu mondu di varietà littiratura è sceglie un certu libbru per leghje, avete da almenu à pocu tempu visitate librarii è librarieti cù u vostru zitellu. Hè ricivete ancu di cumprà libri cù i zitelli, prima di fà, hè cunsigliu d'acquistà cù u so cuntenutu: leghjite l'astrettu o un indirizzu à u lettore, vede parechje pagine, fate cura à l'illustrazioni è u disignu.

Per i studienti in a scola primaria, hè cunsigliu per cumprà prudutti fini cù grande foto. Hè chjaru chì i zitelli memoranu u tìtulu di u libru, u nome di l'autore, è pruvate di truvà infurmazione nantu à ellu. Hè necessariu d'insignà à i zitelli, à lettura indipindente, per riparà e quistioni chì si sorge, perch'elli ponu esse dumandati da l'adulti o leghjite infurmazione nantu à a literatura di riferimentu. Hè pussibule di ricuverà à u figliolu o figlioli interessanti da u libru per scrive in u libru, o, se u libru hè propiu, accunciate rigurrezze nota nantu à i marghjini. A cosa principal hè d'insignà u little studientu per leghje pensativamente, per passà à u significatu di ogni parulla. Aiutà u zitellu per leghje i ghjoculi simplicii: "Ricurdà a travagliu cume o illustrazioni", "Fate un disegnu per un libru", "Edite una revista letteraria manuscrita", etc.

Ùn sò micca amici cù a matematica

E matematiche hè una ginnastica per a mente chì si forma è sviluppa a capacità di pensà lòggicu è raghjone cun a ragiunità. In matematica, cum'è in sportiu, unu ùn pò micca assolutu successu in u cursu di l'observazione passiva di l'azzioni di l'altri. Avemu bisognu d'esercitivi intensi sistemati chì sò cunnessi cù u travagliu di pensamentu, sottu a influenza di quale u zitellu annunzià u principale di maestru a primu all'estru simplice è, in seguita, più operazioni cumplicati, muderni. U curu dichjarà asciuttu accumene per migliurà. Eccu u risultatu più preziosa di studià a matematica.

Spessu, i zitelli à risponde o solu di prublemi nantu à i mudelli di patruni saggiati. In ogni modu, gradualmenti a cumplessità è u voluminu di l'infurmazioni chì deve esse amparati anu aumentatu. A mancanza di memoria voli assai sforzu di un studiente di u culleghju ghjouviziu, cum'è un regnu di quale a matematica addiventa cusì duru per ellu chì ùn vole micca studià à tuttu. Tali passività intellettuale di i zitelli chì anu addevi sò spessu mistadati per laziness ou incapacità à matematica. Hà succorsu ch'elli sù di diri: "Hà cuminciatu a matematica", questu hè stata pruvvista propiu. Ma hè più precisa di dì: "Avemu principiatu a matematica".

I paisani deve ricordà di e seguenti:
● In matematica, a cume principale hè di cumprenda, di micca di memorizà, più cusì chì u prucessu semanticu di u materiale studiatu.
● Se un zitellu ùn capisce u matematicu di e qualificari elementari, ùn anu micca bisognu di u successu maiò in u centru è ancu di e maiori.
● Qualchi beni e risposti di corrigie per e prublemi standard «Cù serà questu? è "Cumu truvà?" ùn anu micca dà una guarantenza sana chì cù a matematica à u figliolu o a figliola tuttu hè stata per via di.
● U più giovani ci hè bisognu d'adulti. A causa di e caractères de l'età, ùn pò micca valutà apprezzà a qualità di a so cunniscenza, chì impedisce l'assimilazzioni di u materiale d'educazione.

Per evaluà a prufundità di l'intelligenza è a qualità di maestru di a cunniscenza matematica, hè bisognu di verificà a currispundenza di l'azzioni pratiche di u zitellu in solu di i prublemi à i pruposti proponii, diagrammi è di scritti. Per esempiu, si un disegnante stinche 10 m di a corda, chì hè un quintu di quale hè a durata di a corda? Trova a risposta cù l'aiutu di a divisionu, ellu ùn pensa micca o raghjuntò incorrectly. E ancu se l'accionu di a multiplicazione hè sceltu per a suluzione di u prublema di u sopratuttu, u zitellu o figliola deve spiegà cumu per chì resu solu u prublema di stu modu. A riferenza à a regula in u libru di testu hè un bonu scopu, ma micca a più persuniva. Fate à u zitellu à un pezzu per spiegà: ciò chì si cunnosce in a cumpagnia, cumu à truvà, per quessa necessariu di multiplicà. Un travagliu praticu pò aiutà l'aiutu per avè megliu capisce a cumpagnia è a manera di risolve, è per un adulte a valutà u nivellu di l'intelligenza di u zitellu di u materiale d'educazione.

Ugly handwriting

Un scunciatura imprecisa è leggerosa diventa un obstaculu significativu per l'usu sanu di a lettera cum'è un mezu di cumunicazione. À u listessu tempu, a caligrafia caligrafica educa i zitelli in orderliness, diligenza, cellu per ogni tipu attività, cuntribuiscenu à l'educazione estetica di u culunariu più chjucu.

Per i studienti di scole primaria, l'altru tipu di scrittura hè tipicu, ma cù u tempu, parechji caratteristiche individuali di scrittura figuranu in i zitelli. Ci sò i motivi seguenti per a so ocurrenza:
● Un pruduttu curaghju in a maiò parte di i casi scrivite accurtamentamente è bè.
● Qualchì parechji scritti assai più veloce da quandu u prugrammu bisognu. Comu u risultatu, caldi u viulanu e regule di caligrafia.
● Se l'studiente ùn leghjite micca bè o ùn hà micca infurmatu u prugramma da l'idioma, poi persiste cù l'esekzione di e funzioni è, in cunsiquenza, scrivere sloppy.
● Qualchì parechji figlioli sò impedite di scrivite indebbulimenti visibile, i sapori propiu di mutillazioni è altri malatii. In quessi casi, i paisani avè bisognu di vede un medico.

Hè ricurdatu chì u successu in a furmazione di a scrittura di scrittura, è sopratuttu in u sviluppu di scrittura caligrafica, depende largamente da se i zitelli aderiscenu à i normi di l'higiene basca. Per maestru di l'atterrazione curretta, u modu di mantene a tècnica di scrittura è scrittura hè pussibile solu cù un seguimentu constantemente da l'adulti. A rimarka "Ùn site micca questu" o "Eppo sulla bolle" aiuta un pocu. I studienti Junioru ùn devenu micca solu per spiegà, ma dinò per vede cumu fà currettamente à pusà e mantene un pensu. A durazione di una letterà contru ùn deve micca esse 5 minuti in a prima classa, in II - 8 minuti, in III - 12 minuti, in IV - 15 minuti.

Ci hè cunsigliu, cù u zitellu, per analise e difetti di a so lettera, per revelà a devenza in a forma, proporzioni, dimensioni, pendenza è una cumminazione di littri, cù pacienza per aiutà à esse realizatu l'esercitu dopu à l'exercitu. I viulenza di a calligrafia occoranu a più frequenza causa di u fattu chì i zitelli ùn seguitanu micca a manera chì u libru di libru hè stanu. L'angolo di l'inclinazione di u libru di u libru di u tavulu hè di circa appressu à 25 gradi. Per mantenà sta pusizione, pudete apprezzate una stitchata di carta colore (preferibile verde) nantu à a tavula. Ellu amparà à i studii più ghjuvegenu cumu pusà u librettu correctament. Duranti l'scrittura, u libru di libru deve esse tucatu nantu à a striscia. U principiu di a linea hè stata davanti à u centru di u pettu. Per guardà a percorsu curretta di e lettie in parolle à i zitelli, aiuta à l'esercizii in scrivere ghjaleta cù i stessi elementi è magazzini, chì altirrani cù chicchi.

Per elaburà a percorsu curretta di e littri è u spaziu trà e lettere è i so elementi, u zitellu salderanu di una varietà di rete modulari. Sò scumprini cù tinta negra è sottumessu sottu a foglia nantu à chì u studiente scrive. In una retazione modulari, ogni cellula hà a so propria cellula. Tuttavia, si deve esse tenuta in cunsiderà chì una lettere devendia lenta, è u vulume di u travagliu fattu hè chjuchica. Pò esviluppate una scrittura bella da i zitelli hè pussibile solu quandu u studiente junioru farà di manera sistematica ogni effort di cumpetenu e règule di scrittura. Un cellu sorgiunà se l'alumna realizeghja a so ineptitudi, capisce u significatu di l'eseriti realizati, è interessa à cumprà a mira.

A lettres

À spessu i figlioli più ghjovani, ancu quelli chì anu studiatu bè, ponu difficurtà cù i so travaglii. Questu hè unu di i prublemi più urgenti in a scola primaria. In questu casu, i genitori hanu bisognu di sapè s'ellu u zitellu puderia copre. Si non, allura necessita aiutà. In i primi misi di furmazione quandu travaglià a lettura, hè cunsigliu di pusà cun u zitellu, ma per ùn suggerisce, pensate per ellu, o vituperà per fallimentu. Hè necessariu di verificà chì u studientu s'hè stabilitu à tempu per e lezioni, se ellu hà scrittu correttu u libru, sete attente à u casu. Hè ricivete in insignà u figliolu o figliola per inizià a leia à l'altru tempu, per insignà cumu tratà u so postu in u postu, induve tuttu ciò chì hè necessariu per a tarritorio hè guarda in l'ordine appropritatu.

Hè impurtante per assicurà chì u zitellu ùn andava da travaglià cù quelli partiti chì eranu in u calendariu oghje. Questu permetterà à u studiente chì ùn devi micca a spiegazione di u novu materiali, e règuli per esse realizatu e so funzioni, etc. Ùn hè necessariu di cumprirà a so attività, anu da esse megliu se u scola junioru torna torna, u ghjornu di prima di a lezioni. Hè desirabili per cumincià una assignatura per i so di un subjecte chì hè dura per l'alumna. Ùn puderebbe micca scurdà di l'alternazione di e missioni orali è scritti. Hè ricurdatu chì, prima di l'esekzione di esercizii scrittu, hè necessariu di ripetirete e regule pertinenti.

Hè necessariu d'insignà à un zitellu per travaglià cù borchi solu s'ellu ùn hè micca sicuru d'esurtazione di a so decisione, è per avè l'uppurtunità di megliu capisce a materia. Per insignà à u zitellu per invidisce a so propiu sapè è senza presbiterà, pudete aduprà una veiled help. In questu casu, i genitori poni dì u seguente: "Ùn vi scurdate, sicuru, chì hè megliu cumincià cù a ..." o "Hè più cumentu di fà ...", ecc. Hè pussibile di lodà u zitellu in anticipu, questu aumentà a fede di u zitellu in a so forza: À voi, cusì diligente, tuttu hà necessariu à turnà ... ". Tutti i studi di u travagliu chì l'anzianu duverebbe esse cumpurtatu necessariu, ancu s'ellu ùn era micca in scola, perchè ùn ci saria micca mancassi in a cunniscenza. In a famiglia hè necessariu di creà una atmosfera di carta di bona misura, u cumprendenza mutuale, aduprà a realizazione di i tarreni sarà un prucessu interessante.