Propizziu curatori di dente di lino è di pate

Ogni annu, i più di i drogi più caru nantu à e case di a spiaggia. Quasi per ogni maladie chì existiu ci sò vìnni vinti nomi di medicini. L'avemu intesu ogni ghjornu da a pantera di TV è, per andà in a finestra di u farmacistore, compraremu quelli chì anu publicitatu più spessu. "Aspirin Oopsa" - sona orgogliu, micca chì qualchissia tipu di margherita. Per quessa, ùn ci hè micca caghjà in u stand impurtante cù l'aromi medicinali. A saviezza folklantica ùn hè micca in vogue oghje, ma in vain! Dopu tuttu, in a cunfittura di a Natale natura si pò truvà guariscenza di parechje malati è assicurà liberu, se cullate e so regiu generosu à u tempu.

Unu di sti rigali meraviglii hè u primu u primu famusu di a primavera - un dente leone. Un figghiu degnu di a famiglia di Compositae. In Russia, ci sò più di 200 spezie di sta piane incantevuli, a maiò parte sò dentalli fugliale di dentalli. I so fiori gialli brillanti si pò piace l'ochju da a primavera à a fini di u vaghjimu, è pussibuli unichi sò à a nostra dispunione tutte questu tempu. A Dandelion hè bellu chjamatu "Laboratoriu Chimicu" perchè i so fiori è e foglie ùn cuntenenu micca menu di una quartetta di l'elementi di a tavola periculi. Pruduzzioni di Dandelion: salti di ferru, calcium, cobre, manganese, boru, titaniu, nickel, fosforu, molibdenu; Certi vitamini di u gruppu B, Vitamini C è P. A pianta cumprenna ancu alcochi e carotenoidi triterpenići, salti di potassiu, raffinazzioni, diversità di sustanzi di prutetta è inulina di carbohydrate. Per via di l'altu cuntenutu di l'ultimi, e razzi di u dentru pò esse usatu cum'è sustitutu per u caffè. Per questu scopu, sò coltu in u vaghjimu, cut, secchi, arrustiti è grinded like grandi cafè.

Un altru mètudu di una modesta modesta hè l'"Elixir di vita". Ancu i nostri antenati distanti anu usatu lu Dandelion comu una medicina. In seguitu hà cunnisciutu cuncettu ripertorii dietetica unziunale, è hè ancu divisu largamente in varii malatii di u viaghju gastrointestinali. Aterosclérosis, varices, gout, infjammabilità vesicular, urolithiasis, colesterol altu, malatii di a pelle, helminthiases, malatie ocular - hè assai distanti di una lista completa di prublemi chì aiuta à eliminà un dandelion sempru. U so zucche è usatu è cum'è cusmeticu: una bona manera di ridivà di l'acne irritante, peccati, verte, calli.

A causa di u cuntenutu aumentatu di i preparati amari, dandelionu migliurà a digestione è anzeddu l'appetite, neutralizà l'acidezza di l'acidità di u ghjocu gastru è nurmalizà a cumuzioni di u corpu alkaline. In questa ferramenta, e persone chì prefessu manciari riccu à i grasi di l'animali sò in particulari in u bisognu. Dopu tuttu, e sustanzi chì sò in u ghjacciu di a pianta sò necessarii per i prucessi di pulizia è regenerativa chì si sò in u nostru corpu. O zucchero di u Dandu pò aiutà à nurmalizà a cumpusizioni di u sangue in parechje malatie virali è infittivi, stimulatesu significativamente u sistema immune, hè in certi malatii di tiroidii. Hà un effettu benefizièvule è cun un diagnosticu seriu, cum'è a diabetes. Sicuru, u zucchero deve esse usatu in una cumminazione cù altre droga antidiabattica, ma in nisun casu inveci di elli!

U ghjocu hè acquistatu da truncate a pianta sana, chì hè imbullita in acqua fridda per 30 minuti. Pigliate un quartu di u vetru per un bellu pezzu. Hè megliu di raccoglie e razziali in u vaghjimu (settembre à uttrovi) quandu i foglie fragnati. Lave cù l'acqua è secca in un area ben ventilata.

Attenzione: a dente di lignu hè un excéntricu assorbenti, assumi u dirittu d'altri sustegnu di u gassu d'acqua. Dunque, hè impussibile di cullà e piante nantu à e strade!

Ùn aduprate micca a materia prima per a malatii infeczinati aguti di a via biliarsa è cun curazioni cù secrezione creciosa di l'acidu di cloru.

Un altru "meditore eticu" familiar à tutti perchè a zitiddina hè un piantinu da u genus d'una è di a pastura perenne, è ancu di mità-arbusti di a famiglia di u pani di u pani. Cù dintulu di u pichju hè struitu pocu micca curamente, ma ancu prugetti dietetichi. Da e foglie di u ghjanchinu pianice preparanu zuppi utili, insalati, vinaigrettes, platti à i platti da carne.

Questa pianta hà ottene l'unùnitu benedettu in u tempu anticu. Hè stata utilizata da personisziali cum'è i Hippocrates è di Galen. Avicenna anu usatu comu un rimediu curativi di ferita, appiicò a foglie di u pianinu à i feriti deboli in modu chì u sangue facia più veloce.

Oghje, i pruduzzioni curativi di u pianta ùn anu micca diminuitu. U so zuccaru frescu hè sempre capacitu per guarì e ferite, è per a propria pruprietà antibacteriana di u pianinu hè effikace in u pelu di staphylococcus, streptococcus hemolytic e ancu Pseudomonas aeruginosa! L'estrughjenu di castagna hè un effettu calmante è prublemi a pressione di u sangue. L'infuzione hè un cunduttante bughjone per i malatie di i vini respiratori superiori cum'è bronchitis, bronchial asthma, tuberculosis, pleurisy, tossina, etc. Questu rimediu serà aiutu cù u beriberi, perchè in a foglie di a pianta, sò assai vitamini C è A.

I medichi-omeopati usanu apprictamentu appruvazioni è e prupitati di a pianta in u trattamentu di una lista sana di malati: gastritis, ulcera peptika, emigranja, impotenza, disturbi ritmu tal-qalbju, polyurja, otitis, etc.

In a mongola, a medicina chinesa è a coreana, questa immagina miraculosa, in più di quì sottu lista, hè trattu cù malatie di u sistema genitourinariu, dia mellitus, infertilità maschile è femminile.

Cù a forma endocrino di a infertilità femicili, i ginekologi anu ricumandemu ancu à i maladieti una decocuura di e piantinu di pianta. Questu caldo hè innocu senza cunservatore è hè un lassante naturali excellentu.

Se qualchidunu di sti diagnosti sò in a vostra cartulina ambulatoriu, ma ùn sò micca contraindications (ulcer péptique hyperiacity, hyperacid gastritis), pudete aduprà una medicina naturali. Per preparà a infuzione, piglia u 25 grammi di materia prima è 200 ml d'acqua fogera, insistiu à una ora, falla. Pigliate 1 cid cuglia 3-4 volte à ghjornu.

Pruvate, ùn perde micca qualcosa, o pudete piglià a salute. Eccu sò, e pruduzzioni curativi di u Dentioni è u piantain.