Propizziu d'utilità è utilizzu per a raghjoni medica cù u litchi

In regula, in u cunsumu di u ghjornu, a parolla "lychees" ùn provoca micca associazione ligata à l'alimentariu. In ogni modu, stu nomu hà una frutti tropicali. E in vanu cusì cusì ùn vi mancu degnu di dovutu l'attenzione, dopu à tuttu, strangely enough, ùn solu ùn hè unusually savuroso, ma hè ancu utile. In l'articulu di u ghjornu "Propizziu utili è utilizzatu di u fruttu di licenziali per a raghjoni medica" avemu da pruvà à cumprà più precisa ciò chì hè l'essenza surprisa di questa frutta inusual per noi.

Litchi, cum'è parechji frutti, cresce in un arbre chì face u listessu nome. Crece in Amèrica, in Asia è in Africa; In ocasu, pò esse truvatu in l'Australia.

Hè assestatu tutale di cunsiderà tutte l'alchimia cù l'immersione superficiala generale, cusì avemu centu a nostra attenza à e quelli spezie chì crescenu in u territoriu di a nostra parti orientali di u paese - Àsia.

A pupulazione indigena chjamava lichi è ancora "raposos" o "ligie", è, basatu annantu à nomi, pò assicurà chì l'origini di u licettu sò presi in Chine. L'altru argumentu chì sustene sta teoria, ponu citarse u fattu chì i culi accuminciaru a manghjà issi fruttu esotico finu à u seccu II aC. Un pocu dopu u litchi hà acquistatu in altri paesi vicini è ci vinianu ancu à u tribunale: a ghjente ricanusciu immediatamenti tutti i so gustu è l'incantu.

Ma l'auropei hà amparatu u gustu di u liciu assai dopu, è dopu per a prima volta da a bocca di u Spagnolu Gonzalez de Mendoza, studii vicinu à a storia di a China antica. Ellu disse chì questa maravigliosa frutta hè una cosa strana cum'è a nostra prudula famosa, ma dinò hà una pruprietà stupente - hè impositu di manghjà sta fruttu, senza circà l'ammontu ch'è manghjatu, ma ellu ùn lasciarà mai un pesu in u so stomacu. , ma solu portanu un calore bunditatu.

I frutti di questu arburu ùn sò micca troppu grande, a so longu hè raramente più di 4 centimetri, è pisanu, è in tuttu cum pelusa, micca più di 20 grammi. Ogni fruttu hè impannugatu in una casca densa di u culore rosu scuru; per fora, ùn ponu micca attentatu assai - hè tuberosa, cun pimples. In ogni casu, hè sappiutu bè cundumenteddu, è una altra sorpresa si aspetta à l'amante di questa frutta exotica: u so cuntenutu s'assumiglia a cunsistenza di gelatina, pitturata in una crema uniforme o un culore biancu, ma tasteghja sorprisu - u gustu amargu miraculously combina cù dolce. Dintra, duie necessariu esse una gran pomatura brunisa. Ma a più sorprendente nantu à u litchi hè u cicatrisu di a so carne. No gourmet mai serà capaci di scrive in i paroli semprici. A strada, hè per questa struttura - a castagna sdirusa mentri in a pulpa bianca - hà ricivutu una caratteristica per u nome cinese - l'ochju di u drago. Questu mio ochju di u dragone, cum'è u pumu usualmente di noi, hè chinu d'acqua fresca è fresca, in più rich in carbohydrate, grassu è di prute. Ma a quantità di zuccaru pò varià di u 6 à u 14 percentu - in u primu locu, sicuru, questu depende di e cundizioni di a località induve l'arbre addiventanu.

E pussibuli utili di licchetti sò dovutu a diversità di vitamini è minerali chì cuntenenu. A maiò parte di u liciu cuntene vitamina C è calcium. Per via di questu lychee hè spessu cunsigliatu di manghjà e praticati di malatii di u sistema cardiovascular.

Cusì, assai spessu in a china, i licchetti sò manghjate da culori. Tuttavia, i sapii chinesi anu cunsigliatu per cunsumà e persone cù l'ateroesclerose o chì vulianu reduce u nivellu di u colesterolu in u sangue. A cumminazzioni di licenziu cù lemongrass, i Cinese anche ancu i cancers. In ssu curtu, stu fruttu miraculare trattatu parechje malatie diverse.

In Oriente, questu fruttu hè cunsideratu cum'è u fruttu di l'amore è hè attribuita a pruprietà di trattà u resturazioni, anemia, gastritis è altre malatie; e persone chì anu datu u tempu di passà fora di l'acqui di l'acqua ci apprendemu di litchi per a so prupietà per sdriga a sete cruel.

Invece, questi ghjorni, i lichi sunnu ancu usati per a prevenzioni, perchè anu effetti beneficiali annantu à i rizzi è u furu. In ogni modu, a maiò parte di u fruttu hè adupratu per a raghji medica è per una bona raggiuni, pò esse cura di bronchitis, asma, tuberculosi è altri malatie di i vini respiratorii.

A strada, lychee hè un fruttu per i diabetichi. I sperimenti anu calculatu chì hè abbastanza à manghjà solu 10 frutti di issu arcu miraculu ogni ghjornu, è u nivellu di zuccarinu sangu ritorna à u normale.

Cusì, ùn ci hè nunda chì sorprendu chì u cultivo di frutta di litchi hè diventatu assai prufittu. Hè rifurzata da u fattu chì i lichichi puderanu stà tenutu per un tempu assai tempu senza spoiling, è in questu forma si ponu esse trasportatu per distanzi longu. U primu prufittu di questa occupazione era capitu da u populu di u Tailanda - oghji oghje u primu locu in l'esporatu di questa frutta. In ogni casu, Vietnam hà ancu trovu u so niche in questu affari - dinò ancu un grande quantità di litchi à parechji paesi, cumpresu a Russia.

In ogni casu, però, hè assai impurtante per valverisce correzmente l'statu di i bè compru. Sì a pelle di u litchi hè scuru è arrugata, hè megliu passà - nè u gustu, nè benefiziu ùn avete micca sentu. U culore di u legnu di questu fruttu hè russu. U più scuru u culore, più chjusu nantu à u ramu, ma u so gustu solu spoilsi. Ùn ci anu micca esse dannu esternu à a pelle - duverà esse finta è piacevule à u toccu.

Di sicuru, assai poveri anu l'oppurtunità di sperienze u veru gustu di litchi, perchè pudete sperienze sperientu da pruvà una frutta fresca, micca glutina è micca cunservazione. In ogni modu, cù assai malatii, lettuce hè vitale, è avemu bisognu di ciò chì si trova nantu à u cuntador.

A strada, spettaculamente, questu sona, ma lychees sò manghjate di manera assicurata da tutti, solu per i persone chì sò allergii à questu fruttu. Eppuru, avete devi sperà sempre a medità entera - u cunsumu eccessivu di u licea pò affettanu a tù in a forma di rash allergii, pimples, a mucosa chì a mossa si pate. I zitelli sò particularmente prudente: ricordu, ùn pò micca micca più di 100 grammi per ghjornu.