Nutrition durante l'exercitu

Duranti a furmazione fisica è l'sport, u cunsumu energicu è u metabolismu in u corpu umanu cambiatanu significativamente. Cusì a nutrissioni longu l'eserciziu deve esse urganizatu sicondu parechji reguli, piglià in cuntenente cambiamenti specifichi in u metabolismu di una persona chì avè attaccatu un esercitu fisicu aumentatu.

Unu di e funziunalità principali di l'urganizazione di nutrissioni in l'sport hè a necessità d'ingrossu calori, chì hè da a necessità di cumpensà i custieri di l'energia durante l'esercitu. I ingaghjamenti di putere diurnu durante u travagliu da parechji tipi di sport si sò diffirenni un pocu, chì hè causatu da l'intensità di l'attività fìsica realizata. Allora, quandu facianu gimnastica, atletica, u patinage di figura, u corpu di una donna ricevi 3000-4000 calorie per ghjornu cun l'alimentu, cù l'entusiasmu per a natatione, basca, volleyball - 4000-5000 kcal, è quandu assistenu a caminari, ciclismo, esqui di montagna - 5000 - 6000 kcal. A mediu, mentre attravviassi à i qualità in i clubs di fitness, i costi di energia di u corpu femminili ùn sò più di 4 000 - 4.500 calori per ghjornu. A preparazione di menu preparata nantu à u cuntenutu di caloria pò esse fatta nantu à basa di schemi cun infruie di u cuntenutu calanicu di i prudutti principali di alimentariu, chì pò esse truvatu in ogni libru nantu à dietetica è nutritura.

Inoltre, si devi esse in mente chì in u corpu di una persona capacitata intensamente, ci hè una crescente disintigrazzioni di carbuidrati è di prutini. Per quessa, à l'urganizazione dinarji durante l'eserciziu, a crescita di u corpu di l'atleti per esse nutrijenti sò dettu cunsigliu. In a dieta di u ghjornu di una persona chì facenu eserciziu, a quantità di prutezzione è carbuidrati anu da esse crescati cù una quartu di quartieru cumparatu cù a dieta di persone senza capacità. Quandu a più intensità di l'attività fisica ricevenu durante l'esercitu, l'altru u cunsumu d'energia di l'organiziu è, per consensus, a necessità di prutini è carbuidrati. Per a ricuperazione intensiva è u crescita di u tessulu muscularu di a persona di furmazione, a maiò più impurtante hè di assicurà u duminiu di u ghjornu di l'organettu in i prutini. Quandu esportanu sportivi, cum'è ginnastica, atletica è patina di figura, u corpu di una donna ricevi 100-130 gramma di proteina di u ghjornu, mentre chì a natatione, basca, volleyball - 130-160 gramma, è cun entusiasmu per caminari, ciclismu , razzi di scaccii - 160 a 175 g Una gran quantitata di prutezione cù l'aminòcidi essenzali necessarii per l'organizamentu si trova in l'alimenti cum'è carne, fegato, latte è prudutti di latti, pesci, chicchi è fagioli. Tuttavia, avemu averà dinò chì un cunsumu eccessivu di prutezioni causanu disordini digestivu, porta à prublemi à u funziunamentu di u fianu è di i rizzi. Inoltre, in u sportu, hè bisognu di furnisce a prisenza in a dieta di un componi chì cum'è grassu, chì tocca à l'animali (butta) è di l'urighjini vegetali (girasole, soia, oliu d'oliva).

L'altru caratteru di a nutrizione in ghjocu di sport hè a nicissità d'incluse in u menzu menu chì anu una alta taxa d'assimilazzioni di u corpu. Hè moltu utilità duranti i sporti per includinu in a dieta un pruduttu alimentariu cum'è u meli. Hè una fonte di carbuidrati di vitamini, minerali è minerali, cusì hè assai adattatu per u ghjornu durante u pace di recuperazione dopu l'entrenamentu.

Duranti a furmazione intensiu, u corpu di l'atleti hà ancu avè una crescita di crescita quasi tutte e vitamine è elementi minerali. Hè megliu praticà l'usu di i cumplimenti multivitamini chì cuntene un cumpurtamentu equilibratu di i microelementi più impurtanti per u corpu umanu per satisfacer a necessità per questi cumpunenti di nutrizione.

Quandu esportanu sport, una persona di capacità perde finu à 2,5 litri di acqua per ghjornu, per questu hè impurtante di furnizione di ricustituzione di sti perditi per un regnu di prudenza razionale. Dopu à a furmazione ùn deve micca limità di puderebbe, ma pigliate assai di u fluidu chì tù beatu ùn hè micca cunsigliatu. Duranti l'sport, hè megliu di rinvià i pèrdite di acqua per esse furmatu cù porghje chjucchi, circa 200 à 250 ml (questu hè u vulume di un vetru). Per un primu tempore di sete, ponu accentuarii pocu l'acqua cù u zùccheru di limonu o altre zucchero di fruttu, è cun bevande, assorbiscenu u liquidu in porghje chjucchi, sughjettu in a bocca.

U prucessu urdinatu di nutrimentu durante l'exercitu permette di reducirà u risicu di l'esposizione di parechje malatie, furnisce altimitatu è prumove a ricuperazione.