U zitellu ùn vole micca di manghjà

I figlioli crescenu diferenze, anche chì i genitori sempre pruvate di mergallu in un bonu mondu di l'amore è l'alegria senza finesse. In a so opara, questu hè u migliori modu di l'educazione, chì permette a cura di u calore di etere relazioni. In ogni casu, ci sò spessu situazzioni unni u zitellu ùn vole micca di manghjà. Sapere di fà questu, ma hè casi impussibili di fàllu. Chì ci sò e cose di ei azzioni di i zitelli?

Prima avemu bisognu à ricurdari quantu hè difficiule per insignà un ziteddu cumu manghjà. Perchè parechje persone refuse à mantene una cullette è sulle e mani in a piatta. In ogni casu, questu ùn avissi mai avvinvi parenti, tutti i zitelli puderanu manghjà. Quandu vulete trompettà tuttu ciò per esse u pouppa o vapeur, ma ùn pudete fà micca in questu manera. Ciò chì succede altri? U zitellu ùn vole micca di manghjà. Eccu a ragiunata principali - cura urgente.

A cura parente hè bella, però, troppu più di questu porta à consecuenzi desegiale. In una famiglia cun cura constantu è eccessive love, un zitellu spoiled s'arrivela. Ùn eletta micca à l'anziani, ùn ùn vole micca di manghjà, è sempre hè sicuru di pruteggià i so genitori. Per questa causa, ùn hà micca creatu in una persona reali. Ùn pudete micca dì chì ùn avete bisognu di piglià i cura di i zitelli, ghjustu tuttu hè quì in moderazione. À novu, quandu u zitellu ùn si permette di manghjà, vi fate u dirittu.

A pena hè accettabili solu in casi rari, ma quandu anu da esse scurdate. Ogni zitellu deve manghjà, è questu hè appiicatu à una età curretta (1 - 2 anni). Aos pouchmente, deve fà i figlioli à questu puntu - più spessu per dà una cullette in manu, suggerisce cumu accettà. Evite l'alimentu sbuffulatu è e carpelle ùn anu micca successu, ma, u zitellu criscinu sanu è bè ravagatu. In solitu duverebbe assai tempu di soffrenu, perchè in i primi stadiu di u sviluppu, u zitellu stessu hè sempri interessatu à u mondu circundante. Intenta imparà è pruvà tuttu in a so vita, perchè ellu ancu di manghjà.

Hè veru, ùn fate micca un altru errore seriu - turnate una cullette in un ghjucatu. Fondi di e cose chì u zitellu s'impegna per piglià constantemente, certi ughjetti di veture sò appressu in a so stanza, induve sò micca cumpletu. Tali situazione ci anu da esse stati, spieghenze à i zitelli chì esattamente hè necessariu di fà cù questu o questu subject. Ùn hè micca fàciutu fà questu, sopratuttu à una età curretta, se miss stu momentu, i vostri parenti facenu un malinterpretatu, è forsi ancu un scantu. Sulu appressu u so amore eccessivu, i pezzi cercati seranu capace per crecià un zitellu correttu.

Sì, à tempu, ùn era micca pussibule di impidisce l'indipendenza in i zitelli, a vita sarà più complicata. Per manghjate u zitellu ùn volenu cun infrequenza, perchè capisce chì dopu à un capricci di i genitori aduprà da manghjà. Ùn hè sempre necessariu di castigar, ma pudete solu suggerisce ch'è pò pudè ottene, per esempiu, u zucchero naturale, cù i vostri mani. Per fà questu, hè abbastanza per preparà micca solu u pianu di u ghjornu chì u zitellu manghjerà, ma ancu qualchissia interessante. Di sicuru, ellu vulete ricèdinu, è in questu momentu, ci hè necessariu di mette a "quistione per arrimpetta". Ùn hè micca difficiule di fà questu, postu chì u zitellu hè digià nutatu, è ricusà un pezzu ùn lasci micca. Allora, quandu un zitellu vole vene "dolce", decide di manghjà. À u tempu, diventerà un usanza è influenza a tuttu u manghjà.

Puderete questu hè un apparatu cumplicatu, ma hè statu dictautu sulu cun un ingrossu seriu in l'educazione. Sempre aghjustate un avvena, per ùn avè micca permettenu i sopranimi, chì ponu influenzallu u cumpurtamentu di i zitelli. Ùn hè micca piacevule à fà questu, perchè l'amore sempre tene di andà fora è abrace u zitellu. Overstep, o altrimente, i consegwenzi diventanu spessu.