Wet feltry

U felttu mutuu hè un tipu di cuddie, grazia à quale pudete spiaghjolu decorate a vostra robba, facenu unicu è unicu. Ci sò parechje disegni è ornamenti nantu à a ropa chì si sò creati precisamente cù l'aiutu di stu modu.


Wetting

U felttu mutuu hè a manera di creà un patronu flat di lana cù una solu savantissima. Sì a fabbricazione di ghjoculi è adornamenti da u pruduttu seccu di u feltre, l'lana hè utilizata da l'articulu, mentri a lana hè semplice sottu à settimana, mutu di lana, mutu da una solu suluzione, è poi affumicata per quessa acquistenu i formi desitati. Moltu spessu cù l'aiutu di un sentu fugliale hà bella cù u bufanu di inviendu. Hè per quessa chì in stu articulu seguiteremu nantu à cumu per fà ruchè nantu à una sciarpa cù u metu cum'è un pruduttu muvimentu.

Cumu fà i ruchè per un cravatte cù un sentinu umitu?

Ruches chì sò fatta cù l'aiutu di u feltimentu fughju, diventeranu un decuratore superbone à solu per a bufanda, ma dinò per u fiorite di a fascia, manichi di a chaise o colli. Ma avà avemu da parlà puntualmenti di cumu per fà esse rusiculate nantu à una bufanda.

Per u travagliu avete bisognu: cinquanta grammi di lana, mosquito net, bubble wrap. Per decorazione, ricamenu usendu l'organza, lace o seda. Se ùn avete micca piace di travaglià cù Goniardi, pudete furnisce guanti di gomma prima di travagliu. A creazione di ryusha Nasharfa com'è u risultatu duverà circa duie ore è ora, per esse, sia nantu à a circunione per u fattu chì avete da esse a pusà per un tempu un travagliu.

Avà parlate di i materiali chì anu da esse utilizati per sentite è decorazione. Se parlemu di lacus, ùn anu micca bisognu di prucessu prima di inizià à fàlià. A cosa principal hè d'assicurà chì a punta di u cordone (in particulare se hè da l'organza) ùn hè micca troppu densu, perchè a causa di questu, ùn pò micca sentate è u risultatu ùn serà micca u listessu cum'è imaginate. Vite densu quitera. U listessu cunsigliu si prisenta a sita.

Una altra regula di u fragnu di l'organza - a punta si deve tuccatu una poca lana è arruciata cù una agulla, perchè quellu chì si puderà vende in u pruduttu principale.

Prima di prucederà direttamente in l'uruguaientu urdinamentu di cumu per frarà i ruchè nantu à una bufanda, hè necessariu di ricurdà e reguli basi di sentificatu pienu in generale. Prima, pruvate sempre di sparà a lana l'uniforme, perchè ùn ci hè nisuna isula vacca in ogni locu. U sicondu, bisognu à friccià in questu direzzione, in quale a lana ti piace à pusà. Eccu, si cumparisce u fretto cù u pruduttu - a lana è si puscia à pusà, è se se trovi annantu à u cruciveraghju u pruduttu.

Allora pudemu avvià dirittamenti à u prucessu di sentu. Prima, ci hè bisognu à pudè spiegà a lana in un embiu di burbuila. Ricurdà chì, com'è u risultatu, a lana arradireghja circa un centu per centu, per quandu avete bisognu di aghjunghje à a talla di u sciarile à ogni uppardu du trentè centu. Questu hè, se u ciuffellu hè seicientu centimetri in longu, da ogni alzzione, deverete aghjunghje circa 17 culpetti. L'articulu hè strufinatu, senza spazii, distribuzendu ancu. A strada, quelli chì anu cunsiglii di vetru, vi cunsiglià per fà un mudellu per elli, prima di mette un lampu sottu a tavula. Cusì, serà megliu per vede cumu manera chì a lana hè spargugliatu. L'abbili più preciata deve esse dispunibule nantu à i cantoni, perchè ghjè allora induve spazi vacchi ponu più spessu. Prima, ci hè bisognu à pudè mette a lana in u perimetru di u panfre, perchè diventerà i nostri ruche, è andate à u calculu di u centru u focu. Strands deve esse situati per chì andaranu longu è toccu a lana chì hà digià impastatu longu u perimetru. Quandu puderete custruisce u centru di centru, situatu à longu, pudete diventà sparghje in tuttu. Dopu questu, un pezzu di sita o puntelli hè colpi nantu à a sciarpa (pudete piglià i dui, è dopu una strata di lana hè stata dispunibule, perchè ellu andà una sita o scialce. Dopu chì avete stabilitu u sicondu capeddu di lana, pudete mette un pocu più di fibre di sera - i presu seranu più belle.

Dopu chì avete scrittu tutta a lana, puderete prucede direttament in u prucessu di feltu frettu. Per fà questu, avete bisognu di una mosquitera, chì cundarà u pruduttu, prima di cumincià à mullà. Attente à l'acqua per avè una temperatura di circa 60 oru è impregnate a lana, ma ùn pudere micca cun flussu. Dopu à questu, applicate un sapmu di liquid o detergente (u megliu di tuttu, Fata). Se tu escolle un sapoine di litualu, fate cura di u fattu chì ùn era micca crema. In modu, pudete aduprà u soapie di bugie, ma deve esse prezzi è mezclitu cù l'acqua. Avà, quandu a lana hè suffucatu cù una solu solu solu, pudete cumincià à fretallu lentamente finu à chì i pelletichi sò furmati. I rigalini sò sfraccinati da a reta, strufinendu circa trè minuti versu u centru.

Sì avè sempre toccu d'acqua è issa la lana hè catturà annantu - hè aggradèvule. Avete bisognu di piglià una spugna è dissiccò a palla.

Dopu chì avete sfruttatu a lana, vultate u pruduttu annantu à l'altru cantu è flatten e mani. Eccu a tècnica di sentimenta hè una picca diversa: avete bisognu à rubariè centru è traversu, è flounces - solu à longu, è in a direzzione in quale si trovanu i fibri. Quandu u centru sò suffridjentamenti assicurati, i flounces sò scalculate. I travagliu nantu à a furmazione di i soldi vi purterà nantu à una ura è ura.

Per fà sapè chì u vostru travagliu hè prestu, avete bisognu di pelliccia i vostri capelli cù i vostri ditte. Se à u stessu tempu sò solu uni pochi fibrei siparati, allura a lana hè stata fatta bè cumu per finisce u travagliu. Se assai fibri sò aghjettati à i diti, bisognu di travaglià un pocu più.

Dopu chì finiscinu a decorazione u cigliu cù i ruffles, ci hè bisognu à esse lavuratu per lavà a solu solu solu. Aghjustate cunsiglià un pocu per piglià un pannu in a cundizera (chì era prugettu) è di valdi.

Hè tuttu, questu hè u scopu di u travagliu, è pudete smeghjate a vostra nova bufanda solu chì sferenu perfetta à a vostra persunità.