Pruvendu pocu da u pettu

Farewell à u lettu di mamma ùn hè micca solu una transizione à una nova dieta, hè ancu un modu à un novu nivulu di rilazione cù u fratellu.
Ammaistintà u vostru picciutteddu, avete sentitu chì avete datu l'agro alimentariu più ecunòvicu è più eccu. Ma u tempu di cambiamentu hè avvicinà.
U zitellu ùn puderebbe cumincià à manghjà cun diversità - vi ritene à u travagliu è solu ùn pò micca alimentà cum'è spessu chì sempre hà statu. O avete capitu chì u zitellu hè digià cresciutu cusì chì ghjè l'ora di scorcheru da u latti di mamma.
Indipendendu à quantu a vostra zitella hè solu qualchì misi o un annu d'annu - a fine di l'alimentazione pò esse difficili per tutti dui. Aduprate a raccolta per avà, vi farà più faciule per sopravivenza sta picca perdita.

Quandu avè principiatu.
Prima di stacciau u zitellu di u lettu di mamma, assicuratevi chì ellu hè prestu per questu. Hè cresce chì a necessità di u zitellu di sucà gradually decrementa in u piriu da 9 mesi à 3.5 anni. Ùn pienghje micca u zitellu prima di turnà 3 mesi, salvu chì ci hè una bona ragioni per questa.

Millore gradually.
Prima di abbandunà in modu amparatu, aghjunghje pocu à u menu di u zitellu di u latte. À u primu pò esse difficiule, perchè micca ogni figliolu si spieghjani à una mistura di buttigli senza prublemi. Senza pacienza è cun tranquillità pruvate torna.

Ùn hè ghjallacciatu solu per passà a formula di latti. Quandu si ghjunghje à scorcià u zitellu, avarete bisognu di sprimà l'excrementu latte. Puderanu guardate in a frigoristica è alimentate u zitellu cù u latti di a mamma di l'buttiglia. Allora u zitellu sera più tranquillu, perchè u gustu ùn hè micca familiaratu per ellu.

Per un iniziu.
Pruvate di rinunzà una alimenta - per esempiu, à u lunche, prupone un lettuce crucidu da una buttiglia. Un zitellu di sei mesi o più adulti pò esse offrittu di zucchero o sopopi speziale è cinerea. Dopu qualchì momentu pudete cambià una altra alimenta: entre in u meniu latte. Allora u zitellu serebbe utilizatu à u fattu chì ci sò ancu altri platti equitante savurosu da u lettu di mamma. Aos gradualmente vinarà a ddu fattu chì si serebbe allargatu di notte. A strada, un tali cuncipientu cercanu cù a mamma, pò calmà u zitellu s'ellu si mette à briunà, in ochji è i so denti.

U latti di a mamma hè a fonduta più bella è più completa di i vitamini è nutrienti necessarii per u cunfortu è u sviluppu di u zitellu. A più variata l'alimentazione chì offre u to baziu per rimpiazzà u latti, l'evoluzione più completo chì vi darà.

Aiutà u zitellu.
L'amarezza hè un momentu impurtante in u sviluppu di u zitellu. Grazie à questu, u zitellu si babbu, sapi chì a so matri hè vicinu, si senti u so calore, cuntene à i so ochji. Per quessa, quandu decide di ùn amparà, pruvate à darà u so figliolu, quant'è a vostra attenzioni, circundà l'amore è l'affettu, stà vicinu. Questa hè particularmente necessaria per un figliolu adulti adulti d'1,5 e annata, quandu ghjente digià assai, in particulari u desideriu di scorcheru u latte di a mamma.

Aiutà.
Se sente chì u pettu torna fermu, descarta parte di u latte. A decocuficu di u sage è a compressione di col fresca appiegata à u pene anu aiutu ancu. Pò u sentu a tensione in u to pettu durante dui simani. Allora a lattazioni hà diventendu pocu. Ma u prucessu di a so cumpletamu cumpletu pò arrossa annantu à parechji mesi.

In l'articulu "Cuntinuamente chjappà da u piticu" hà amparatu cumu pudete cagiunà u zitellu da u latte maternale, è cumu rimpiazzà u latte materno cù a nutrimentu chì u to babbu avete bisognu.