Pudete una capanna femina hè felice in a so vita persunale?

Pudete una capanna femina hè felice in a so vita persunale? Cumu distinguì u travagliu è a carriera persunale, a carriera è a famiglia? In fattu, un capu femminile hè un occasione una persona "senza vita pirsita", ma à u stessu tempu, a vita persunale è u travagliu spiunà ideale "cullighjà", se u tempu ghjornu per stabilisce a relazione necessaria.

Mentre u mo empleu avia detta à unu di l'impiegati: "Ùn sò micca una donna à u travagliu, sò un impiigatu à travagliu". U stessu pò esse riferite à a donna capiparente. Ma seppu, dopu avè passatu à u polu di u so funziunalità, ùn hà micca pigliatu u "velu di a testa" è ùn ricurdava micca chì era sempre una donna, u prublema hè nata da ella stessu.

Donna è e prublemi

Per quarchi femini, a promozione da a scola di a carriera hè quasi una obsessione. Hè assai immersi in u so travagliu chì l'"idea X" vive cun elli ancu in un sonnu. Ma ùn hè micca un segretu per qualsu qualcosa chì ogni donna hà bisognu d'amuri, cumprintà cumuni cù u sessu oppostu, cunfortu famigliali è, in fine, u sessu. Un carizzante di a donna cumincià à vede cuncipientemente di altre donne, chì in a so vita persunale anu tutti quattru cun una plus. Questu hè cumu si ne surgenu "patroni di u munnu", chì a so vita persunale ùn hè micca sviluppatu è pruvate à spedinu tutta a so còllera è a disgrazia à i so subordinati, i ghjovani ghjovani chì in u pianu persunale sò tutti bè.

A volte, in certi volte, una donna cumincia à u travagliu cù una capu per a ragiò simplice chì in a so vita era un fallimentu d'amori. Quandu un omu tira una donna, o questarà unstuck, o cerca un sustituciu degne, o prova di pruvucà, prima di tuttu, à quellu chì hà perditu un festa degnu. Cusì, ella, a donna, diriva tutte e so forze per ottene l'altare di carriera è, com'è regula, alcanza assai. Immediatamente se ricorda di a film "Moscu ùn cride micca in lacrime" - un esempiu tipicu di una donna abbandunata, ma autruvulezza.

Testa per travaglià

Sì una donna alcanza tuttu a sè, per quessa, in certi volti, hè necessariu di travaglià tantu, chì, per definizione di u tempu per a vita pirsunali, hè micca solu. E dopu, à u tempu, una storia banale sorgieghja: "L'Istitutu hè stallatu, hà fatta una carriera, hà cumpratu una casa, ancu maritò. Oops! Ùn s'hè olbu di avè un ziteddu!

Aghju veramente assai piacevule l'opinione di a donna-patronu, cù quale aghju avutu l'occasione di parlà. Ellu, prima di tuttu, s'hè riprintatu cum'è una mòglia, cum'è una mamma, è solu dopu, dopu à trenta, hà iniziatu à custruisce a so carriera è, à gran gioia, hà hà sappiutu tuttu. "In u primu locu, a famiglia, hà fattu una donna una donna è autore rializazione cum'è una persona, carriera, etc. Sì una donna ùn faci micca una carriera - hè mità seriu, se una donna ùn dà nascita à un zitellu, ùn hè mai statu una donna per u 100% "Pensu, i parolle d'oru chì aghju intesu.

A volte, u travagliu assume assai u tempu chì ùn ci hè nimu à tempu per a famiglia di questa ora. Ci hè chì i zitelli anu crescenu nantu à elli, perchè i genitori "facenu una carriera". Qualsìimu era, hè necessariu di dà u travagliu debite, ma micca à scurdà di i zitelli, postu di tuttu, annantu à u maritu. Se u vostru travagliu pigghiate a vostra vita sana, vale digià valore si valute, si valute a vostra vita ...

À u travagliu - u capu in casa - arsu, gentile è ubbidienti

Un capistru di a donna hè assai involuvule cusì involutatu in u so rolu chì u rolu di u patronu principia à esse realizatu in casa. Ma l'amori amanu gentile, amatu è affettuosu. L'aggressione eccessiva è a dirigenza pò micca riflettinu negativamenti in relazioni personali. Sicuru chì u vostru maritu ùn hè micca incapatu di fà i so propiu decisi, pudere forse avè aduprà decisioni nantu à u vostru, ma, à u stessu tempu, ùn pusò u omu in un omu, crede à mè, hè in u vostru propiu interessu.

Prima carrera, in seguitu famiglia o vice versa?

Allora, a carica hè impurtante per voi, ma ùn avete micca firmatu à pinsà si un capimacherà pò esse felice in a so vita persunale. Prima, stabbilate e priori, evaluate bè adattatu, chì hè più impurtante per voi: casa è famiglia o a vostra famiglia è a vostra casa hè travagliu. Quandu puderete risponde à sta dumanda simplici, puderete capisce cumu primurà.

I vostri priorità sò i vostri miri di vita. È se u vostru usu di vita hè diventendu a vita famigliali, è u vostru travagliu deve assai sacrifìzii per alcuni altitudine di carriera, perchè mi pensu chì a famiglia ùn valenu i sacrifìzii. À u stessu tempu, se u vostru manufritariu è a vostra missione hè di ghjunghje a crescita di carriera, dopu cunvince per andà à l'ugnativu predilettu, ma ùn si caghjà micca di a mancanza di privacy.

Hè stata manera

Ma ci hè ancu una mezora urientale. Ùn avemu micca scurdatu chì tutti travagliavanu, certi volte assai è longu, ma à a listessa ora, pudemu esse una bona mamma è una mòglia. Oghje, u travagliu di una capimacherà hè un ghjornu di travagliu ordinariu per una donna ordinariu, perchè chì perchè deve rinunzià e "rievince di u guvernu" in u vostru favore.

Forsi sì u capu di a famiglia di a famiglia, sì u patrone di u vostru tempu, perchè pudete organizà cum'è serà adattatu à voi è a vostra famiglia. Ùn hè micca una cumpusizioni perfecta?

Da tutte e cose, pudete sculaccià una cunclusione simplice: tuttu hè in e vostre mani. a felicità di una donna capimana diretta dipende nantu à a so, è se vuleti esse felice, andà cusì sarà cusì, perchè chì, cumu ùn esse propiu, ùn deve sapre cumu è di alcuni u destinazione. Assicurà a felicità di a famiglia, è ancu alcanza ghjunghjini di carriera, sò l'ugettivi di vita chì anu da ottene da quelli chì veramente vulianu.