U zitellu Impinzante: i funziunalità di i cumpurtamentu è ciò chì facenu à i genitori

Se un zitellu hè lasciutu è impressu, hè difficiule per sopravvire fallimenti di u zitellu, fallimenti in temeriti di pienghje, pudemu chiancià è fate assai fugliale. Impressibile, ellu sottumettenu à l'autoestimu. In solitu hà una mala opinión di ellu stessu. I parechji avarani osservà stu fenominu in una manera puntuale.


A sensibilità ùn hè micca un vizio. Sicondu i psiculoghi, u sistema nervoso ùn risponde micca in modu negativu à a sensibilità. Una persona, avè li nervi forti, copre cù certi difficultà, impressibilizate cù l'altri.

A sensibilità, se si hè megliu, pò attruta persona adulte à una persona impressibile. Questa persona pò esse paragunata cù una antenna chì captures l'animu di i pòpulu versu ellu. Cumu simpatì, empatizza, sapi cumunione à l'emozioni di u so interlocutore è questu induce una affinità per ellu stessu.

Principiu cù a zitiddina, dorme assai pocu. Hè difficiuli di calmà si chianta. Dopu avè grown up, u zitellu ùn hè dura per fallimentu - pò spiteously rompe i ghjucassi è vai in istericisse se qualcosa ùn manca. U mutivu di tuttu hè una sensibbilità aumentada, trasmessa à u corpu è l'anima.

I zitelli, avè una tendenza à l'histerefia, ùn sianu senza tolerà u dulore. Allora, una visita di u duttore hè un veru infernu per i so genitori. A histeria pò principià solu perchè hè urdinata per andà à u policlinu. Sì, quand'ellu venga à vaccinations, in stu casu ùn andarà solu à i genitori, ma ancu per u staffu medico. U zitellu chianci da qualchissia scratch o splinter, chì ùn permettenu micca tuccallu. Di solitu, e so reazzione à ogni pocu cose sò assai tempestu, unu putissiru diri, non currispondi à a causa di l'indignazione.

Zitelli impressionanti sò carattarizati da suspiciousness. Hè bisognu à dumandassi stu zitellu cumu si sentenu, da ellu risponde chì hè assai dolce ch'eddu hà da u moulentu, u dolore abdominal è di a gargu di guai. In ogni casu, questu ùn hè micca cunnessu à a realtà, solu un friddu cumuni ordinariu hè.

Rebenokochen hè assai bellu à utilizà a so sensibilità aumentata cum'è un sughjettu di interessu n casu quandu ùn vole micca di fà qualcosa, per esempiu, per ùn andà à a scola o di micca di cumprità qualchidulu. Ma, sicondu u psicologu, u dulore di i zitelli hè veramente forte, è a situazione stressanti aghjunghje a so salute più seriu chì l'altri figlioli.

Ci hè una funzione più distinta chì li distingue di l'altri, questu hè l'inclinazione à u resinimentu. Sì qualchissia maladisce, ellu inveremu immediatamenti per chianciri. Hè dunque chì sempre deve ricordati chì sottu à ogni circustanza, ci vole micca di chiancià à l'indirizzu di u babbu, i sti figlioli sò ancu timidi. Ùn li dì micca chì ùn avete bisognu di teme, hè inùtule, perchè l'arme di u so timore hè in u listessu nivellu cum'è a cima di u dulore. Hè megliu se stu zitellu hè abituatu à diverse circustanze è situazione à pocu pressu, senza pressione.

Inconscientemente, hè pussibule di rinfurzà in u zitellu tali qualità, cum'è suspiciousity. Nestoit spessu spende, mentri dicia chì ellu hè un poviru, u poviru cosa, chjappà è mette in tuttu. Cù sta attitudine, ellu, anche si ellu vole, ùn pò micca currisponde à u so timore di scunvià è scicchetti.

Rientta in ogni situazione è pigliate a so sensibilita grandi cum'è prerequisite. Questu avete da aiutà à sopr'à e so emozioni. Dopu tuttu, un zidettu si senti assai più forte chì l'altri micca solu u duluri fisicu, ma dinò risponde à a suggerimentu di l'altri assai più palpable. S'ellu ùn avè qualcosa di vede, puderete falliu in una furia è distrughjenu tuttu ciò chì vi sarà sottu à una manu. È una sughjesta di una altra zitella ùn saria senza vargogna à tutti.

I piccetti chì anu sensu sensu sensu difficili rispunniu à i piccati falli, sò longa chiancivi e anzi. Questu hè revelatu in l'evaluazione di l'altri è in l'autoestima. Un tali criatura sempre hà una mala opinión di ellu stessu. Hà à fà qualcosa, a so pacienza rapita finisci è cuncludi chì ùn sapi micca manera di fà nunda. Noi ùn hè micca in prumessa per travaglià per ellu stessu, perchè ùn ùn crede micca in a so forza è ùn hà micca bisognu di superà e prublemi. Per quessa, l'intaressu in tuttu hè assai veloce.

Cumu si cumpurtava à i genitori

I paisani anu da sapè chì avè avutu u cumpurtamentu di u zitellu in u mumentu, hè pussibule di evitarà più aggravazioni di sta cundizione. Fighje l'irritabilità è u malcontentazione di u zitellu per ùn avè più prublemi seri. Solu da u so sustegnu, nò da l'insignamenti morale, aiutà à u zitellu per perceive positivamenti è crede in ellu stessu, per apre a rispittà un omu è l'altri cun rispettu. Cusì, puderia amparà e so impresivu. Insegnanu à piglià a manu, anche u fattu chì questu neti è faciule, quandu si pare.

Eccu alcuni ricordi chi i psicologu anu datu:

  1. Ùn cuntattate micca u zitellu quand'è tù stessu sò infundati - questu puderete darà un statu impurtante, perchè ancu un zitellu senti a vostra cundizione.
  2. Ùn risite micca u fattu chì u zitellu chianci è grida. Ùn pruvate di purtà e so sentimenti cun critichi o persuasion - in quessi situ ùn ellu micca esse intesu.
  3. È ùn ùn ùn lamentate quandu ellu hà vede u so ghjinochje. Serà megliu se pudete finisce a ferita.
  4. Ùn minimisate i prublemi di u zitellu è ùn dicenu micca chì nunda terrible hà succorsu. Ùn m'assuranu micca chì in a scola vene sempre u primu in tuttu.
  5. In ogni situazione, tenite a calma si u zitellu hè vicinu, pigliate a manu, calma l'omu, ma solu quandu ùn hè micca impiccatu, perchè ci sò i zitelli chì ùn vogliu micca l'accentu quannu sò tocchi.
  6. Restraint hè necessariu durante a comunicazione cù u zitellu. In ogni casu, a manca ùn hè mai più. Solve u prublema in un tempu quandu u zitellu hà histerefrittu, ùn ci hè un puntu. Fate custu annantu à più tardi, quandu a situazione hè altamente liberata.
  7. Per a manifestazione di coraje in a vittoria nantu à a nostra debule, hè necessariu d'elogiosi è sustegnu.
  8. Benvenuto i so averebbe in tutti l'azzioni. Se un zitellu crede in sè stessu, puderebbe superà e so emozioni negativi. Ùn scurdate micca solu chì pudete aiutà u vostru fughju puteva cun l'augmentu sensibilita.