Putin in Giappone si ncuntra cù a bellezza orientali

A visita di u presidente Russu Vladimir Putin à u Giappone, pese à u significatu puliticu grecu di stu viaghju per u destinu di i dui paesi, hè statu ancu ricurdatu di momentu curiosu. Un incidentu graviu hè statu in Moscou, durante una riunione di u PIB cù diplomatici giudeu. U capimacheru di Russia vinni à una riunione cù un cane chjamatu Yume, chì hè statu prisarratu in u 2012 da l'autorità di a prefettura di Akitu. U cane si trova i so paisani cun l'abbaghjava tremulu, di quali i zappunisi cuddaru in un stupidu è si scantavanu di spustà, di rigalu diligentezza à i ruscelli tortured in carichi spavessi. Putin hà avvistu chì u ghjocu hè seriu è a so cumpagnia hè di prutezzione di u so propiu.

Analisi di l'ultima notizia, u japonais decideru micca di dà un altru cucciolo di novu cum'è pianificatu, è prisintò u capu russiu cù una ripruduczione di u pittura "Arrival of Putyatin".

In u so rigalu, i capicucinari astri di a Terra di u Rising Sun investitu, apparentemente, un suttumu profettu. Dopu tuttu, un tempu l'Admiral Putyatin hà firmatu un accordu per l'amici Russu-Giapponese è hà stabilitu relazioni diplumatichi trà i paesi. E a cunsunanza di nomi hè oblicu.

Vladimir Putin urìggini respondeu a quistione di e surgenti

Ma questu ùn hè micca a fine di sorpresa per Putin. U japunesi preparonu una reunione di i capi di i dui paesi in una banca custruita nantu à i famosi surgenti termali. Apparenzi, elli stàvanu chì u PIB mamarà è si sarete più maleable in questi disputi.

Li periodisti ùn anu micca ammessi à a riunione, perchè ùn era micca spertu chì u capu russu accuminciau a scopra à l'urigine è pruvà u fugu fish poisonous mortuisement cu preparatu da ellu da i migliori chefs japonesi. Putinu stessu, cun un sensu d'umuri inorendu u presidente, disse à a stampa chì hà sappiutu tuccallu solu l'urbe chjamata sante "Bellezza orientale", chì era assai piacevuli cun. Tuttavia, hà cunsigliatu à quelli chì ùn presente micca abusi di sti cumunioni.

E, sicuru, u presidente Russu ùn pudia aiutà à visità u famusu centru di l'arti marziali "Kodokan". Dunque, Putin hà scontru cù u so vechju amicu, u championiste di judo olimpico Yasuhiro Yamashita. Questu ora, u presidente russu hà vistu l'attuali di l'atleti da l'audienza, anche in u 2000 hà participatu in pele à u tatami.