Vittim di a moda André Tan

Designer and fashion victim Andre Tan - quantu a so nova cullizzioni, l'impurtanza di l'accessori è l'avè mustu staghjone.

Avete prisentatu una recette à a Seminari Ucrainu di Moda, quasi solu solu solu in biancu. Pensate chì questu hè a tendenza principali di a stagione?

U primu, biancu hè veramente assai canti sta staghjoni. Siconda, u culore hà personificatu a purità di stile. U fattu chì a mo coleta fù custruita nantu à u tema di l'esguillu, è questu tema hè spessu sfruttatu da i diseggituri, cusì mi vulia combine cù l'altru - cun tecnulugii digitale. Aghju interessatu in u tema di u futuru, ùn aghju micca u prefissu neo-neoromanticismu, u neoclassicismu ... Sò un fan di tutti ultra-muderni, di moda. Per quessa, a cullezzione hè stata cusì pura bianca, cù una petite presenza di grisgiu. André, chì impurtante sò l'accessori curretti per l'image propria?

Viimu in un tempu chì a ropa ùn hè micca cusì impurtante, quantu l'accessori. U vistimentu di l'ultima coleta di a nuvola ùn pudere micca cumprà, ma l'accessori sò esse a più apprupriti. Cù accessori chì certezza valenu a diceranu adiu sta stagione, è senza ellu ùn pudete fà micca? Ogni bigie ùn sò più in moda. In quantu à i scarpi, a hairpin hè rilevanza. U calzate devia sia nantu à una falza o piattaforma, o in un calellu massivu, chì pare com'è chì hè stata fatta da un disegnatore Lego è sottu sullevatu nantu à una scarpa o un turmellu.


Tali tacchi in i culleghi Givenchy è Balenciaga. Cinture necessanu di prima, megliu ancu uni pochi cintura finta - i diseggiani americani, per esempiu, offre cinturati largheti, è davanti sò spartuti in parechji cintinari separati.

A moda, grandi decorazioni stupendu - plastica, gomma, da cunchlii, migraru in a staghjoni attuale da l'ultimu estiu. Siccomu, comu l'aghju dettu, u biancu hè attuale è u culore hè beige, i diseggiani suggerenu chì ci anu adduzzatu cù qualcosa luminaria. Eppuru, i pedi proprii è Swarovsky. In modu, u beige hà bisognu à esse scelti à u cuncettante: per un coppiu di parechji sfarenti o più liggeru cà a pelle, se a zitella ùn vole micca à vede cum'è una "reina scassa". Probabilmente, i gadgetsi elettronicu pò ancu esse cunsideratu cum'è accesorii di moda? In u nostru paese - in particulare. U fattu chì a zitella hà un telèfonu mobiliu, pudete ghjudicà u stilu di l'hostesse è cumu attivamente seguita a moda. A nostra nella a prefittà di stà senza lipstick da Dior, ma micca senza un novu telefuninu. Spécialmente se hè un mudellu dirigutu à un veru fashionista - cum'è u telefuninu glamourusu blancu Samsung La Fleur. Questu, per suprattuttu, hè un accessori necessariu per a moda è eleganti. I mudelli nantu à u mo show fussiru ammirazione: u pebble nantu à u pannellu ricurdeghja u signu di TV di Moda! Aghju veramente piace u disignu di sta linea di telefoni. In più, per mè cum'è omu, a funziunalità hè impurtante. Aghju aghju utilizatu telefòchi Samsung per più di cinque anni, è sò sempre listesse per elli: sò affidate à aduprà è avè un menu cumuni.


A vittima di a moda Andre Tan, ancu creatu diversi vistiti, inspirati da u disignu di a Samsung Le Fleur? Iè, sò questi l'ultimi quatre cipudioni in a mo coletta, i vistiti mini, in acchappelli da una rossi di sita bianca è negra, nantu à una borsa beige chì crea l'illusione di a pelle nuda. A grid hè acuttùtulu cum'è chì a fiorta hè fatta, cum'è nantu à u casu di u telefunu. Questi vestiti pò esse usi cum cocktail, è pudete fà ponti à u travagliu si mette nantu à una chaise - Andre faci cunsiglià.


Situazione favuritu

Una donna, strada viulentementi attraversu i strati di a cità difesiata cù un pezzu di disinfazione eleganti nantu à hairpin, in l'omi hè veneratu, e dames - rispettu! Dopu tuttu, u scrittore di u famusu pelinale, in quale un ghjovanu in bagnatici nantu à i so tacchi cunfizziuneghja cunfidendu sopra u travagliu busyu, è è nantu à u territoriu di u so appartamentu, u primu ripiglià a "griva bella" da e persone aghjustatu è cascà aghjustatu à u sufettu, spessu in u sensu litterale di a parolla) un signu di ogni unu di noi.


Per dispelisce preghjudizii per u fattu chì i scarpi sò o cchiu chjassi o belli, è l'opzione "dui in un" hè più di un mitu, BCBG Max Azria, Bottega Veneta, Marc Jacobs, è vende di vende cumminciarii di calzati stylishi di ogni ghjornu - sta stagione - a marca danuta Esso. L'ultime fiteu nantu à e dumande di una persona di affari, povreatariu è - hà creatu una prima serie di calze eleganti cù un talone, chì faciule è in u clàssicu set "ghjunge + pencil skirt" fit, è un complementu di vestiti cocktail. I mudelli novi di a vittima di a moda André Thane sò degni di attenzioni per almenu duie ragiò: prima, tecnulugii adatti appiccicati è u supineer, chì sò più adattati à l'anatomia di u pede, guarantiscenu comodità, independentemente da a distanza traveled; Siconda, i pezzi pendenti - a pelle di i rèttili di ludie noble, furnisce l'adattazione in l'armarii più prudigii vicinu à Birkin è l'attire da Azzedine Alaia.

I difatti di libertà di libertà sò pronti per lascià e passati è entre in i strati di primavera. A moda, torna u cor cinquante, chì combina trousers cun una pista di calzini, cunti luxurii è vestiti in u stilu di "Tempesta di u Tempiu". Aggiungi à l'imbiancatura parche di borselli cù vàlvula o valdi cintunarii di coghju, un caprettu da a testa di a Madonna o sandali di gladiatori. È dinò - decorazione, chì sò parechji trofoni militari.