Quandu avè da cumincià i tragami?



Cumu quandu, per cumincià à cumincià i babys? Questi preghjudizii saranu assicurati davanti à ogni mamma di un zitellu. Pariate chì a mamma manghja u latte o una mischju adattatu, è beni, chì altru ne hà bisognu, hè ellu un infante. Infatti, u latti di mamma hè l'alimentu più utili è necessariu per u zitellu è ùn deve esse ghjittati per alimentate u zitellu cù l'alimentu adulti. Ma troppu longu per attruvarà l'intruduzioni di l'alimentariu cumplementariu ùn deve esse micca.

Allora, per què hè bisognu di presentà cumplementari?
Prima, lure cuntribuisci à a furmazione di u sistema digestivu è a funzione di u mutore di l'intestinali di u zitellu, stimulatesu u sviluppu di l'attività enzimatica è digestiva di u sistema digestivu.
Secondu, cù l'attrachju à u corpu di u babbu, l'animali è a proteinsi vegetali, variate carbuidrati, l'acidi grassimi, fibri dietetichi è, finarmenti, vitamini, necessariu per u so criscenti più sviluppi è sviluppu, cariu à l'organettu di u zitellu.
In terzu, grazzi à l'attrazione, u zitellu aprenda à tomba è manciò l'alimenta, chì hè più solidu in cunsistenza chì u latti, si cunnisciutu da u novu gustu è sensazioni tattile.
E quintu, ci hè una transizione graduale à a pratiche di a famiglia nantu à una mesa cumuni.
Agree, tutti i ragiunate di sopra sò degni di attenzione.
Quandu ci hè necessariu di presentà u zitellu à un novu alimentu per ellu?
L'Organizazione di a Salutazione Mundiale (OMS) recomanda accuminzà à alimentà un zitellu à micca prima di 6 mesi, se u zitellu hè nantu à l'alimentazione artificiale, da un pocu prima. Certu, ogni mòglia resolvi stu tema per ella stessu, ma hè quì da cercà. Lure pò esse iniciatu si:
U zitellu hà principiatu à ponderà duppu quantu à a nascita
-U zitellu pò assicurà à ellu stessu o cù sustegnu, mantene a testa è serà capaci di ricusà l'alimentu, siddu ùn vole micca
- u zitellu hà principiatu à eruzione i denti
- Sviluppà movimenti di masticà
- u zitellu hè stà cun fate dopu l'ameglie, mostra l'intaressu in l'alimentariu d'adulti
Induve voli cumincià à catturà?
Circa 10-15 anni fa, l'attrachju hè stata cuminciata cù pomi di semolina, o zucchero è purpi di patata. Ora pediatrici tenenu un puntu di vista diffirenti: hè cunsigliatu di presentà u zitellu à purée da leghje. Questa ricumandazione hè spiegata cum'è quessa: in leghje ci sò più vitamini è minerali, purée di vegetale ùn hè dolce è u zitellu a manghjaraghju più volte chì dopu à amici cun un purè di fruttu dolci o muggito.
Hè necessariu di cumincià cù un purificatu d'unu-componente. Pò esse ghiaccioli, brùchisi, bruni - i minori allergii allergii. Allora pudete pruvà zanafi, zucca, patate, legami. Se u tempu di a prima crescenu nantu à una tempesta in quale ùn hè micca una cultura fresca di verdura (invernu, primavera, ancu prima di l'estiu), hè megliu cumincià cù i patati macinati in bocca - u bonu hè issa una grande scelta, postu chì ùn hè micca usatu in legumi stale. In quantu à i vasitteri, stu cunsigliu - ùn compite assai prudutti di u listessu fabricatore à u stessu tempu, pigghianu l'firmatore di distinti imprese, postu chì ci hè sempre una pussibilità chì u zitellu ùn piacerà micca u gustu di u cuntenutu di u cane, po è sarà pussibile di offre una alternativa. E pudete piglià a cura di u futuru attrape in anticipu è leghje legumi di u to giardinu o quelli chì sò sicuru d'avè.
Ogni vignaghjoli nova cumincià à dà un pocu - littiralmenti una cullizzioni, anu aumentatu gradualmentu a parte. Lure deve esse furnituatu prima di latte (mistura), in a matina. Hè necessariu di vigilà seguità a reazzioni di u zitellu à ogni novu produttu (u fugliale pò cambià, un sarpullu pò esse appare). Pigliate nisuna negativa, u lure hà da esse elettu è ripetate u cunniscenze cun un pocu dopu. Dopu à pruvà uni pochi di ligumi, andate per un purificatu di i dui componenti.
Hè impurtante chì ricordu chì ùn deve micca da presentà nove cosa nova se u zitellu ùn hè micca malu, hè una frebba o indigestioni, se una vacuna hè stata datu, se i chills disturbi.
U tippu di tipu d'alimentariu pò esse u cereale di latti (farina o arroz), puree di fruttu, u zucchero. U puree di fruttu è u zitellu deve esse furnitu in parallelu da i listessi prodotti (apple sauce, zucchero, puree di pera, zucchero). Quandu sceglie frutti cunghjunta, l'attenzione deve esse pagata à u fattu chì certi ligumi si sò fastened, e quarchi anu un effettu laxativu in l'intestinali di u zitellu (sò fastened: pear, banana, blueberry, débil: apple, peach, prugna).
Allora a menzione di u zitellu si sparghje, per via di prudutti d'allevu, purcinu di carne è purcinu. In u purcellu è puré di vegetale cremosi, aghjunghjenu l'oliu di girasole, è ancu in a griglia di oghji di coddu o di coddu.
Allora pocu à pocu, postu dopu di mesi, l'alimentazione di u zitellu hè diventata più di più. Ogni tipu novu di alimentazione cumplementa sustene l'alimentazione cù u latte materiali (una mistura).
Ma ùn importa micca quantu beni un zitellu ùn mancianu unsucciosi differenti, ùn mancanu a picciuttate, almenu finu à chì u zitellu hè un annu. Fighjine in a so dieta u primu matinata è l'ultima a sera, l'alimentazione hè di u lettu di mamma. Avà sapè quandu, per cumincià à dà capretti.