Chì ci pozzu dà à manghjà dopu avvilinatu?

Se u so zitellu hè avvilatu, avete bisognu di seguità una certa dieta per aiutà à u corpu à l'infestazione. E cumu si deve cumu u menu di u paciistu? Avà infurmatu oghje! Allora, u tema di u nostru articulu d'oggi è "ciò chì pudete dà à manghjà dopu avvilinatu".

L'usu di l'alimentu spoiled, overdue, di qualità cunducere induve avvilinatu alimentariu. Intruttati cù prudutti di a manzata viniusa causanu inflammazioni in a mucosa di u stomacu è l'intestini, chì porta à una violazione di a cumpusizioni di a microflora intestinali. Questi disturbi sò manifestati in a forma di sintomi, cum'è colic intestinali, vomiting e diarrea, hè ancu possibbili d'incrementà a temperatura.

Chì pò esse datu dopu avvilinatu? Nunda, finu à quandu ci hè una "purificazione" di u corpu. U stomacu ne hè bisognu à reste è ripiglianza dopu una malatia spekulativa, è ùn perisce micca energia in i digerimenti. Ma a bèvia devini esse abundante. Per esempiu, pò esse u tè verde unsweetened.

Dopu chì i sintomi di avvilinate crescenu o ancu passanu bè, u corpu stessu hà datu un signalu chì hè prontu à principià per manghjà. Avete bisognu di cumincià cù platti digeribile faciule chì sò disposti cun una consistenza liquida o semi-liquida, è da quandu a cundizione mellora, pudete cambià à nutrimentu normale.

Cusì, per esempiu, i vegetali è i cereali sò da manghjà, finu à ch'elli ùn sò micca bolliti è seranu fàciule di limping. Ma a carne, i poveri è i pesci sò cunsigliate per esse cunsumati solu in a forma di un souffle. L'opzioni ottima è menu prufessiva intensiva hè l'utilizazione di cumpagnie ready-made, carne comprimita è verdura in legno di alimentazione per l'alimentariu alimentariu, postu chì sò adattati per tutti i parametri più indicati.

Ci hè cunsigliu per manghjà picculi porte, ma almenu sei volte di ghjornu. Un such meal riparate rapidamente l'intestinu. In u casu ùn deve esse ubligatu à piglià a manciari. Se ùn ci hè micca appetite, allura u corpu ùn hè micca prontu à manghjà.

Per cumpielu e necessità di u corpu in i vitamini persi, è ancu da sustanzi minerali, hè dispremtu per bevitori un vitamin cumplicatu chì cuntene vitamini B, C e A, cusì à migliurà i prucessi metabolichi è aumentanu a resistenza di u corpu.

Quandu aduprà appruvazioni per un ziteddu cuncepto, hè necessariu piglià in cuntà chì a quantità di grassanti edificanti hè limitata è alimentata solu à u platu dispostu, in forma pura, per escludiri (per esempiu, un sandwich cun mantra).

Ùn ci anu micca esse un cumpunenti di carbu idratatà in a dieta, in particulare in u periodu agutu di a malatia, mantendu una temperatura ghjunghja è micca firmendu vòmitu, cumu si intende a fermentazione in u trattatu intestinali.

U pruduttu optimu per i zitelli hè u latti di mamma. I figlioli maiori chì anu trasfirutu à i prudutti basi sò primu introduzione à u rossu o un prugnu sourcenu in u latte diluitu à a mità cun l'acqua, dopu à pochi ghjorni hè pussibule aghjunghje una colazione di casgili, pudete avè principiatu puru purci di verdura è zuccati. Per i zitelli più antichi, à migliurà a cundizione generale, pudete aghjunghjite purè vegetale, a mità di chuchi d'olii à i pridini, è in uni pochi ghjorni pudete cambià à sopopoli di vegetale è prudutti bassi.

Dopu à a malatia, una dieta sicura di sparta seguita da 1-3 simane, in modu naturali, vighjà è règule di a dieta, basatu nantu à a cundizione generale di u paci, u so appetite è a qualità di u fesso. Per appruntà e platti da sta menù, hè cunsigliu per seguità a seguente cunsiglii: tutti i platti sò steamed o boiled, è a cunsistenza di sti pezzi sò de prime seru di liquid (semi-liquid). Hè necessariu, l'alimentu deve esse caliu è micca cuntientate chì rindiate a mucosa galizziana (micca include salotti picanti è àcidi, additivi è spezii, pane novu frescu, legumi cruciali è frutti, cilivi millet è perla, succhi).

In cunclusioni, pò esse rimastu di novu chì, per impediscenu una malatia spekintusa cum'è avvelenimentu alimentariu, ùn deveru micca riguardu à e reguli elementari è e reguli di iegge.