Quandu i denti di latte cambià in permanente

A rimpiazione consecutiva di primariu (lettuce) i denti in i zitelli hè un prucessu normalu. Parechji parenti sò intesu in a quistione, quandu i denti di lignu cambiammu per permanente? Un omu determinatu è exactu di u cambiamentu di denti ùn hè micca stabilitu, stu fenominu hè individuu per ogni zitellu.

U criscamentu di denti in i zitelli accuminzare à circa sei mesi, per qualchissia, stu prucessu principià prima (4.5 mesi) o dopu (9-10 mesi). À u primu annu di a vita, u zitellu hà quattru pariglii di denti. À l'età di dui o trè anni, u zitellu pò cuntene 20 denti. L'Eregione di i denti primaria si trova in una certa seqüència è porta l'ansietà à u zitellu.

À l'età di sei, u zitellu annunzià u crescente di dentalli permanenti, chì susteneghjenu a latta. Stu prucessu dura finu à circa tredeci anni, è parechji rumpule nantu à quindici. A struttura di denti di u latte ùn hè micca assai diffirenti da i denti permanenti, ma u esame di lignu hè più fino è a corona si compone di un tissutu più duro. I denti primaria anu una radicali chì hè ben sviluppatu, ma hà a pruprietà d'esse assimilati cum'è u denti permanente.

U prucessu di cambià i denti

Eghjieca, in quantu u cambiamentu di denti di lettu hè realizatu gradualmente è sistematicamenti. Prima di l'iniziu di stu fenominu trà i denti si vede scritti, o di i so messi chjappi. L'apparizione di trembles hè un prucessu normale, perchè a bocca di u zitellu addiventa più grande quantu si sviluppa. L'absenza di cracchi pò indicà un disturbamentu in u sviluppu di l'appartamentu maxillofacialia è questu pudè cuntribuisce à u crescente torna di denti permanenti.

Li denti Litiasci cambienu in questa seqüència; À l'età di sei o sètti, i primi chettendi molars (molars) apparentanu, da novi anni l'incisori cintrali, i primi pre-moths (premoli) pari à novi à deci, è da l'òndeci anni i fangs, u second premoli à l'oghji à i doce anni è e seconda molars à trenta. È l'ultimi (terzu molari) si creanu à 25 anni, sò chjamati "dentalli di saviezza".

Hè necessariu per assicurà chì u zitellu ùn tocca u denti solidi è ùn pò micca purtatu sòlitu da e mani à a bocca, postu chì chistu pò causà a inflammazione.

Aziosi necessarisi à cambià di denti lichi

U sustituzione di i denti primurivi per permanente hè un fenomenu fisiologicu naturali. Per u cursu riversu di stu prucessu, deve prima di piglià cun cura di questu: avete bisognu di prutezzione di i ghjovani denti di i zitelli, limite u cunsumu di dolce, per insignà à u zitellu a rinsignore è di a cura di i denticulati è, in casu di necessariu, ùn si ponu passatu cù u trattamentu à u dentista. Ci sò i genitori chì anu l'opinione erroneu chì i denti di u lettenu ùn mancanu u trattamentu se u zitellu ùn pruperta micca u maladizzione, perchè si sferiscenu. Ma un malignu malatu è un catu di infezzjoni è pò esse un trasportatu di caries à un denti permanente, anche u fattu chì ùn hè ancu micca sottumessu nantu à a superficia di a gomma. Hè ricivete micca di riturnà cù u trattamentu di una dentali infectata, altri ùn anu bisognu di prublemi cù i denti cambiantesi à i denti permanenti. Se ci era ancu una raccittazione di razzi, u prucessu di resorzione prumessa più lentamente è a dentru di u lettu interferiscenu cù u crescita nurmale di u permanente, perchè esse urdinendu a rimorca di u latti. Perchè chì hè necessariu di cumpagnia, ùn caccià micca a carica di u lettinu affucatu à a dentione? Se u denti di a lecca hè sguassata prima di a data di dispusitiva, i denti adiacenti movenu versu a cialda disposti, chì ponu purtari à u difettu di morda.

Cù u principiu di u periodu di sustituzione di denti primaria, hè necessariu di andà à l'dentista, anche si u zitellu ùn ha micca cunteniendu. A prevenzione puntualità di a malatia hè più faciule d'eliminazione di a patologia abbandunata.

Succe chì un figliolu di quattru anni hè culpitu di i denti - ùn hè micca a norma. A causa pò esse caries, perchè duverà esse riunitu à u dentista.